Pojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie...

Data: 2011-01-21 17:12:54
Autor: Arek M
Pojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie...

http://moto.wp.pl/kat,23681,page,3,title,Automat-Volvo-do-jazdy-w-kolumnie,wid,13049049,wiadomosc.html

Gdzie teraz są Ci, którzy twierdzą że jest to niebezpieczne???

Nie wiem jak Wy ale ja przy prędkości 100km/h trzymam się 30-50 cm od
zderzaka poprzedzającego auta i bez problemu zawsze zdążę wyhamować, a
jak trzymam się 3 metry od poprzedzającego auta, to zdążę jeszcze zjeść
kanapkę ;)

Szacun! Jestes WIELKI!

BTW: Angielskiego to w Twojej szkole od ktorej klasy uczą?

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Pojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie...