Pójdę na wybory i zagłosuję na Dudę

Data: 2015-05-18 23:34:30
Autor: Przedstawiciel_narodu
Pójdę na wybory i zagłosuję na Dudę
Po tej prymitywnej i perfidnej propagandzie reżimowej, jak rodem z najczarniejszych czasów PRLu, gdzie fałszywymi sondażami próbuje się społeczeństwu wcisn±ć ciemnotę, że w ci±gu jednej nocy ludziom się o 100% zmieniły pogl±dy i nagle w przeci±gu jednej nocy z 55% spadło Dudzie rzekomo poparcie do 44% a Komorowskemu radykalnie wzrosło, to buntuje się co¶ we mnie i zmuszony jestem pój¶ć na wybory i zagłosować, wbrew swojemu dotychczasowemu stanowisku, że nie wezmę udziału w drugiej turze wyborów. Jak widzę takiego naćpanego Karolaka, który nerwowo rusza wargami i sieje prymitywn±, wilcz± reżimow± propagandę i cały program reżimowy Lisa, gdzie tendencyjnie wciska się ludziom ciemnotę, to trzeba się temu przeciwstawić.

Data: 2015-05-18 23:47:34
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 18 May 2015 23:34:30 +0200, Przedstawiciel_narodu napisał(a):

[...]

Mam nadzieję, że ludzie, którzy nie korzystaj± z netu, jednak TEŻ nie dadz±
się w maliny wprowadzić i też pójd± głosować NA DUDĘ!
--
XL
Kim jest ten fajny go¶ć?

Data: 2015-05-18 23:56:45
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iaen3r51q247.24irr4q7rs5z$.dlg40tude.net...
[...]

Cał± swoj± rodzinę i wszystkich swoich znajomych zmobilizuję, żeby poszli na wybory i zagłosowali na Dudę.

Data: 2015-05-19 00:01:16
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 18 May 2015 23:56:45 +0200, Przedstawiciel_narodu napisał(a):

[...]

Ja też. Większo¶ci na szczę¶cie i tak mobilizowac nie muszę, tylko kilku,
co wyjeżdżaj± - już wzięli za¶wiadczenia z Urzędu Gminy uprawniajace do
głosowania w dowolnym okręgu.
--
XL
Nawet osławiony "Masa" w zeznaniach miał prawo do wyboru sprawy w której zachowa milczenie je¶li uzna j± za szczególnie zagrażaj±c± jego bezpieczeństwu i zgadnijcie, co wybrał... sprawę Pro Civili:

Data: 2015-05-19 17:00:23
Autor: Budzik
Pójdę na wybory i zagłosuję na Dudę
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

[...]

I bardzo dobrze!
Nie zapomnij ich tez zapisac na mezów stanu i na te strone zeby znowu nie było tłumaczen, ze intencje dobre ale znowu sie nie udało! :)

Data: 2015-05-19 12:33:23
Autor: ikka
napisał(a):

[...]

No, pójd± wszyscy, bardzo chc± z pewno¶ci± zapłacić za wszystkie
obietnice dudy.

--
"widzę j± jako decyzję nierozł±czn± z wolno¶ci± osobist±
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

Data: 2015-05-19 12:35:06
Autor: Przedstawiciel_narodu
"ikka" <ikka@nospam.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

A jakże, chcemy, zabrać urzędnikom, dać robotnikom!

Data: 2015-05-20 10:39:37
Autor: Trefni¶
Pójdę na wybory i zagłosuję na Dudę
W dniu .05.2015 o 12:33 ikka <ikka@nospam.pl> pisze:

(...)
No, pójd± wszyscy, bardzo chc± z pewno¶ci± zapłacić za wszystkie
obietnice dudy.

Nie - wol± pój¶ć zagłosować na co¶ takiego:
"Nie ma pieniędzy, bo przewalane s± tak niesłychane ilo¶ci pieniędzy  (afera goni aferę - od autostrad aż po afery informatyczne), że musicie  wbić zęby w tynk! Głosujcie na mnie - tynk jest zdrowy, zawiera wapń!"

Nikt nie uwierzy Dudzie, że je¶li zacz±ć wydawać pieni±dze bez  "sponsorowania", to może wystarczyć też dla tłuszczy i na rozwój Polski.

PS. Wła¶ciwie podzielam Twoje pogl±dy w wielu sprawach (choćby  ¶wiatopogl±dowych).
Ale pierwej jestem legalist± i nigdy nie poparłbym ¶liskiego  koniunkturalisty z niepewnymi powi±zaniami i podejrzeniem o nieczysto¶ć  intencji! Trzeba mieć jak±¶ godno¶ć!

U mnie skończy się pewnie absencj±, ale je¶li kto¶ _musi_ i¶ć na wybory -  będę wykazywał miałko¶ć i nikczemno¶ć Komorowskiego!

Nb. prezydent niewiele może, a kosztuje bardzo dużo! Dotychczasowi (z  urzęduj±cym na czele) głównie o¶mieszali majestat prezydenta i Polski.
Prezydent potrzebny Polsce jak ¶wini łyżwy.
Lepiej zastanówcie się, jak wybierać do parlamentu!

--
Trefni¶

Data: 2015-05-19 15:59:55
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-18 o 23:34, Przedstawiciel_narodu pisze:
[...]

A ja ci mówię, wyci±gnij kutasa i olej t± kartę do głosowania. Też wykazujesz alternatywę dla debila - amerykańskiego lokaja ktory chce do Polski sprowadzić obce wojska..

Data: 2015-05-19 16:49:49
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mjffk9$e2a$1speranza.aioe.org...
[...]

Złodziej de bul musi dzisiaj odej¶ć, to jest najważniejsze! Potem będziemy Dudę rozliczać.

Data: 2015-05-20 10:10:32
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-19 o 16:49, Przedstawiciel_narodu pisze:

[...]

Pomy¶l chociaż ekonomicznie - tyle zyskamy że Komorowskiemu nie trzeba będzie płacić odprawy, choć to niewiele, ale jednak zawsze co¶.

Po pięciu latach, gdy już połowa Polaków będzie mówiła po amerykańsku? Nie kolego, jedno że wtedy to już będzie za póĽno, drugie, dobrze wiesz że w ogóle do żadnych rozliczeń nie dojdzie.

Data: 2015-05-20 15:28:45
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mjhfh8$ovh$1speranza.aioe.org...
[...]

Czy¶ ty się kurwa z chujem na głowy urwał?

Toż ten złodziej, narobił takich szkód, że trzeba go pod s±d! Ja pierdolę, ca za talmudysta, ten oszust stempluje wszystkie antypolskie ustawy, gotów nan dobić...

Data: 2015-05-19 16:02:29
Autor: Marek Czaplicki
Pójdę na wybory i zagłosuję na Dudę
Przedstawiciel_narodu pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 18 maja 2015 23:34:

Po tej prymitywnej i perfidnej propagandzie reĹĽimowej, jak rodem z
najczarniejszych czasów PRLu, gdzie fałszywymi sondażami próbuje się
społeczeństwu wcisnąć ciemnotę,

No. Za Stalina to były sondaże. :-)

Data: 2015-05-19 16:19:22
Autor: Lord Donald
W dniu 19.05.2015 o 16:02, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Czy to ma znaczenie? Zmanipulowany układ to zawsze oszustwo, nie ma znaczenia, tutaj wiadomo starają się nie osiągnąć granic absurdu, bo jak by powiedzieli że Bonkowi nagle wzrosło do 99% to już chyba i każdy skończony debil fanatyk POsrańców by w to nie uwierzył, po prostu starają się zachować pozory realności, ale tak czy inaczej zawsze to oszustwo.

Data: 2015-05-19 17:43:32
Autor: Marek Czaplicki
Lord Donald pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 maja 2015 16:19:

[...]

Ma, skoro ktoś przywołuje "najczarniejsze dni PRL". Dni kiedy zamykano ludzi i mordowano za inne poglądy, kiedy ich torturowano aby "przyznali" się do niepopełnionych zbrodni. Kiedy urządzano tzw procesy pokazowe. To zakrawa na szczególny rodzaj podłości, na podłość skierowaną przeciwko ofiarom. Taka Polska jaka jest teraz, ze wszystkimi swymi wadami, byłaby ich marzeniem w owych "najczarniejszych czasach".

Data: 2015-05-19 17:46:21
Autor: Przedstawiciel_narodu
Nie pójdę na wybory i nie zagłosuję na Dudę!
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

i mordowano za inne poglÄ…dy, kiedy ich torturowano aby "przyznali" siÄ™ do
[...]

Wycofuję swoje poparcie dla Dudy, nie idę na żadne wybory. Duda okazał się taki sam oszust jak złodziej de bul...

Data: 2015-05-19 20:35:14
Autor: Marek Czaplicki
Przedstawiciel_narodu pisze na pl.soc.polityka w wtorek, 19 maja 2015 17:46:

Wycofuję swoje poparcie dla Dudy, nie idę na żadne wybory. Duda okazał się
taki sam oszust jak złodziej de bul...

Wodzu prowadĹş. :-)

Data: 2015-05-20 12:11:38
Autor: donek999bronek
użytkownik Marek Czaplicki napisał:
 Taka Polska jaka jest teraz, ze wszystkimi swymi wadami, byłaby ich marzeniem w owych "najczarniejszych czasach".

To Kiszczak mówił "na kafelki",  Kiczszak, Jaruzel, Stolcman
i Komoroski jedna buda.
https://pbs.twimg.com/media/B4vzdv4CQAA2Ple.jpg:large

Data: 2015-05-20 12:13:01
Autor: Trefni¶
Pójdę na wybory i zagłosuję na Dudę
W dniu .05.2015 o 17:43 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

(...)
Ma, skoro kto¶ przywołuje "najczarniejsze dni PRL". Dni kiedy zamykano  ludzi
i mordowano za inne pogl±dy, kiedy ich torturowano aby "przyznali" się do
niepopełnionych zbrodni. Kiedy urz±dzano tzw procesy pokazowe.
(...)

Tzw. seryjny samobójca i areszty wydobywcze to tylko "urban legends".

Władza _nigdy_ się nie zmienia i zawsze używa tych samych mechanizmów  rz±dzenia.

--
Trefni¶

Data: 2015-05-19 16:14:42
Autor: Lord Donald
W dniu 18.05.2015 o 23:34, Przedstawiciel_narodu pisze:
Po tej prymitywnej i perfidnej propagandzie reĹĽimowej, jak rodem z
najczarniejszych czasów PRLu, gdzie fałszywymi sondażami próbuje się
społeczeństwu wcisnąć ciemnotę, że w ciągu jednej nocy ludziom się o
100% zmieniły poglądy i nagle w przeciągu jednej nocy z 55% spadło
Dudzie rzekomo poparcie do 44% a Komorowskemu radykalnie wzrosło, to
buntuje się coś we mnie i zmuszony jestem pójść na wybory i zagłosować,
wbrew swojemu dotychczasowemu stanowisku, że nie wezmę udziału w drugiej
turze wyborów. Jak widzę takiego naćpanego Karolaka, który nerwowo rusza
wargami i sieje prymitywną, wilczą reżimową propagandę i cały program
reĹĽimowy Lisa, gdzie tendencyjnie wciska siÄ™ ludziom ciemnotÄ™, to trzeba
się temu przeciwstawić.

Szkoda że musimy głosować na mniejsze zło, ale De-Bul nie może łupić Polki dalej, mój głos ma także chociaż jak na razie PiSuary nie mają u mnie zaufania, ale ten bandycki układ POsrańców trzeba zlikwidować, Polska nie wytrzyma kolejnych lat rządów tego skorumpowanego układu.

Data: 2015-05-19 16:51:42
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mjfggh$gft$1speranza.aioe.org...
[...]

Masz w zupełności rację. To taki sam dylemat jak u mnie.

Data: 2015-05-20 12:20:04
Autor: Trefni¶
Pójdę na wybory i zagłosuję na Dudę
W dniu .05.2015 o 16:14 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

Szkoda że musimy głosować na mniejsze zło, ale De-Bul nie może łupić  Polki dalej, mój głos ma także chociaż jak na razie PiSuary nie maj± u  mnie zaufania, ale ten bandycki układ POsrańców trzeba zlikwidować,  Polska nie wytrzyma kolejnych lat rz±dów tego skorumpowanego układu.

Dokładnie tak!
Nie obawiałbym się _nawet_ konfiguracji Duda i koalicja PiS w rz±dzie.

Dziennikarze, zamiast agresywnej prorz±dowej agitacji przypomn± sobie o  _prawdziwych_ obowi±zkach "czwartej władzy".
Patrzeć na ręce rz±dz±cym i informować społeczeństwo.
Może Olejnik zdjęłaby swoje szpilki?

--
Trefni¶

Data: 2015-05-20 12:40:29
Autor: aja
W dniu 2015-05-20 o 12:20, Trefni¶ pisze:

Nie obawiałbym się _nawet_ konfiguracji Duda i koalicja PiS w rz±dzie.

To możemy mieć już jesieni± tego roku... wszak
repertuar nieszczę¶ć jeszcze nie jest pełny,
w tym naszym umęczonym kraju, na tej ziemi...
z 'odmienionym obliczem'...

Data: 2015-05-20 14:10:45
Autor: Trefni¶
W dniu .05.2015 o 12:40 aja <aja@aja.pl> pisze:

[...]

Naprawdę uważam, że z Dud± i PiS-em mamy szansę na _dokładne_ przygl±danie  się władzy i m±dr± opozycję.
Zwłaszcza na powrót dziennikarstwa do _wła¶ciwej_ roli.

To byłoby mniej destrukcyjne dla społeczeństwa i jego kondycji.
Społeczeństwo powinno mieć ¶wiadomo¶ć, że _każda_ władza d±ży do jego  ubezwłasnowolnienia.
Mam nadzieję, że wszyscy powoli rozumiej±, że bezkrytyczne popieranie  jednej partii jest wył±cznie _głupot±_ a rozumienie wszystkich stron  konfliktu rozszerza horyzonty.

--
Trefni¶

Data: 2015-05-20 12:19:33
Autor: donek999bronek
użytkownik Trefni¶ napisał:

To byłoby mniej destrukcyjne dla społeczeństwa i jego kondycji.

Jak czytam komentarze i przypomne sobie o wałkach jakie słyszę
od ludzi, to aż mam banana na gębie:)

Takich wałów na styku prywatne-państwowe nie było NIGDY,
faktura za fikcyjna usługę, przetarg wygrywa jeden, zleca
drugiemu, drugi zleca trzeciemu, robota wykonana najdrożej i najgorzej, w końcu sznurek po¶redników za PO przeżywa złoty okres:)

Ale co tam se ludzie wybrali, to maja:)

Pójdę na wybory i zagłosuję na Dudę