Pójdę na wybory i zagłosuję na Dudę

Data: 2015-05-19 15:59:55
Autor: Patriota
Pójdę na wybory i zagłosuję na Dudę
W dniu 2015-05-18 o 23:34, Przedstawiciel_narodu pisze:
Po tej prymitywnej i perfidnej propagandzie reżimowej, jak rodem z najczarniejszych czasów PRLu, gdzie fałszywymi sondażami próbuje się społeczeństwu wcisnąć ciemnotę, że w ciągu jednej nocy ludziom się o 100% zmieniły poglądy i nagle w przeciągu jednej nocy z 55% spadło Dudzie rzekomo poparcie do 44% a Komorowskemu radykalnie wzrosło, to buntuje się coś we mnie i zmuszony jestem pójść na wybory i zagłosować, wbrew swojemu dotychczasowemu stanowisku, że nie wezmę udziału w drugiej turze wyborów. Jak widzę takiego naćpanego Karolaka, który nerwowo rusza wargami i sieje prymitywną, wilczą reżimową propagandę i cały program reżimowy Lisa, gdzie tendencyjnie wciska się ludziom ciemnotę, to trzeba się temu przeciwstawić.

A ja ci mówię, wyciągnij kutasa i olej tą kartę do głosowania. Też wykazujesz alternatywę dla debila - amerykańskiego lokaja ktory chce do Polski sprowadzić obce wojska..

Data: 2015-05-19 16:49:49
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mjffk9$e2a$1speranza.aioe.org...
[...]

Złodziej de bul musi dzisiaj odejść, to jest najważniejsze! Potem będziemy Dudę rozliczać.

Data: 2015-05-20 10:10:32
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-19 o 16:49, Przedstawiciel_narodu pisze:

[...]

Pomyśl chociaż ekonomicznie - tyle zyskamy że Komorowskiemu nie trzeba będzie płacić odprawy, choć to niewiele, ale jednak zawsze coś.

Po pięciu latach, gdy już połowa Polaków będzie mówiła po amerykańsku? Nie kolego, jedno że wtedy to już będzie za późno, drugie, dobrze wiesz że w ogóle do żadnych rozliczeń nie dojdzie.

Data: 2015-05-20 15:28:45
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mjhfh8$ovh$1speranza.aioe.org...
[...]

Czyś ty się kurwa z chujem na głowy urwał?

Toż ten złodziej, narobił takich szkód, że trzeba go pod sąd! Ja pierdolę, ca za talmudysta, ten oszust stempluje wszystkie antypolskie ustawy, gotów nan dobić...

Pójdę na wybory i zagłosuję na Dudę