Pojdzmy dalej !!!

Data: 2009-12-06 13:36:49
Autor: =heÂŽsk=
Pojdzmy dalej !!!

usuwajmy nie tylko krzyze. moze jakis nawiedzony idiota z innym nawiedzonym jelopem zlozy wniosek o zakaz nadawania koled w marketach?
bo rani ich poczucie wolniosci w czasie zakupu kolejnego jabola. pojdzmy dalej! moze jakies nawiedzony idiota z innym rownie
nawiedzonym jelopem zlozy wniosek o likwidacje choinek na rynkach
miat nie tylko polskich ale calej ue! choinka rani ich poczucie wolnosci! moze jakis nawiedzony idiota z innym rownie nawiedzonym
idiota zakaze spozywania wieczerzy wigilijnej! moze jakis nawiedzony
idiota z rownie nawiedzonym jelopem zlozy wniosek o zniesienie swiat
bozego narodzenia!? co jeszcze wymysli rozhisteryzowana lewica ?
co jeszcze wymysli kilu otumanionych sloma makowa bubkow?
oto do czego prowdzi tolerancja debili!

--

 HeSk

Data: 2009-12-06 14:54:50
Autor: sofu
Pojdzmy dalej !!!

Użytkownik "=heRsk=" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości

[...]

Za komuny i choinki przystrojone po sklepach były (a nawet w komitetach
partii) i koledy spiewali i krzyze po szpitalach wisiały.
Ale mało bylo, poszliscie dalej i wprowadziliscie stopnie z wiary
katolickiej do szkoły, do sredniej ocen i na mature. Kiedys byl taki
przedmiot wychowanie w rodzinie socjalistycznej, ale w indoktrynacji nigdy
nie zaszedł tak daleko jak wasza "religia" Choc przyznaje ze niektore
czerwone kurwy  podobne do waszych czarnych bardzo sie starały, co znam  z
autopsji.
Co jeszcze wymyslicie w tej metnej na wiare przyjmowanej "materii"?
Dzis  też od ksiedza dobrodzieja  z parafii bedzie zalezał stopień. Czy jak
dziecię bedzie spolegliwe i dupki na plebanii bedzie rażno nadstawialo
dobrodziejowi to bedzie mialo ocene celujacą?   Najwyższa ocena bedzie chyba
wtedy gdy ksiadz dobrodziej utrafi za pierwszym razem w odbyt "ucznia"?! A
moze beda tez zaliczenia z laski? Zboków tam ci u was dostatek. Wszak ciagna
tam zwabieni mozliwosciami jak muchy do gówna.
Kiedys były studia z marksizmu-leninizmu to sie z nich smialiscie, a teraz
sie oburzacie jak ktos sie smieje z waszych naukowych legend i nie chce
przyjmować ich jako nauki.
Oburzaliscie na sierpy i młoty, a teraz facet przybity do krzyża sprawia mam
przyjemnosc tak wielka ze musicie go widziec wszedzie.
Czy jak go ktos nadgorliwy w sraczu powiesi, to ma wisieć i nie wolno go z
tamtad usuwać?!
Skad tyle schizofrenii w was jest czarni bolszewicy?

sofu

Data: 2009-12-06 21:09:08
Autor: Adam
Pojdzmy dalej !!!
[...]
Łżesz - nigdy w szkołach nie było takiego przedmiotu!
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4665 (20091206) __________

Data: 2009-12-07 14:22:38
Autor: sofu
Pojdzmy dalej !!!

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> autopsji.
Łżesz - nigdy w szkołach nie było takiego przedmiotu!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja łze ty kutasie?
Gdzies sie uczył mendo?
Mowiło sie o tym przedmiocie WYCHOWANIE W RODZINIE ale pełna nazwa tego była
WYCHOWANIE W RODZINIE SOCJALISTYCZNEJ
i to bylo w szkołach srednich np w pierwszej klasie a w drugiej zamiast tego
było WYCHOWANIE OBYWATELSKIE

sofu

Data: 2009-12-07 12:54:57
Autor: =heÂŽsk=
Pojdzmy dalej !!!
On Sun, 6 Dec 2009 14:54:50 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

Za komuny i choinki przystrojone po sklepach by?y (a nawet w komitetach
partii) i koledy spiewali i krzyze po szpitalach wisia?y.

 towarzysze spiewali "kolendy" i dzieli sie jajeczkiem ? ;o)))

Ale ma?o bylo, poszliscie dalej i wprowadziliscie stopnie z wiary
katolickiej do szko?y, do sredniej ocen i na mature.

 przeciez "stopnie" nie dotycza ateistow.
Kiedys byl taki przedmiot wychowanie w rodzinie socjalistycznej,

 sranie w banie. nie bylo takiego przedmiotu. chyba, ze na wuml ;o)))

ale w indoktrynacji nigdy nie zaszed? tak daleko jak wasza "religia"

 jak mozna idoktrynowac komucha tym czym zyje ?

Choc przyznaje ze niektore czerwone kurwy

 na swoich plujesz ;o)))

podobne do waszych czarnych bardzo sie stara?y, co znam  z autopsji.

 wyrzucili cie z pop ? ;o)

Co jeszcze wymyslicie w tej metnej na wiare przyjmowanej "materii"?

 trybune ludu szlag trafil tak wiec juz po komunie.

Dzis  te? od ksiedza dobrodzieja  z parafii bedzie zaleza? stopie?.

 od kiedy to klecha z parafii stawia stopnie ? a zreszta dlaczego
 sie martwisz, przeciez klecha nie postawi "1" ateiscie ;o)))

Czy jak dzieci? bedzie spolegliwe i dupki na plebanii bedzie ra?no nadstawialo
dobrodziejowi to bedzie mialo ocene celujacÂą?

 tak bylo w twojej organizacji pionierskiej ?  byliscie przez sniadaniem rznieci przez sekretarza ?

Najwy?sza ocena bedzie chyba wtedy gdy ksiadz dobrodziej utrafi za pierwszym razem w odbyt "ucznia"?!

 najwyzsza kiedy zerznie mlodocianego ateiste ;o)))

A moze beda tez zaliczenia z laski? ZbokĂłw tam ci u was dostatek. Wszak ciagna
tam zwabieni mozliwosciami jak muchy do gĂłwna.

 nie zalapales sie na klesza orgietke ? ;o))

Kiedys by?y studia z marksizmu-leninizmu to sie z nich smialiscie,

 bo byly smieszne ;o)))  stare chlopy a wierzyli w bzdury "wiecznie zywego".
 znalezlismy kiedys te dziela w budynku dawnego kg pzpr.
 towarzysze dali noge i tylko "dziela" zostaly ;o)))

a teraz sie oburzacie jak ktos sie smieje z waszych naukowych legend i nie chce
przyjmowa? ich jako nauki.

 a kto komu kaze przyjmowac "legendy" ? mozesz czytac lenina  od dechy do dechy i szczytowac co rozdzial.

Oburzaliscie na sierpy i m?oty, a teraz facet przybity do krzy?a sprawia mam
przyjemnosc tak wielka ze musicie go widziec wszedzie.

 wy go widzicie wszedzie. nawet we snie. doprowadza was do obledu
 symbol skrzyzowanych deseczek.
Czy jak go ktos nadgorliwy w sraczu powiesi, to ma wisie? i nie wolno go z
tamtad usuwa??!

 jezeli jego sracz ;o)))

Skad tyle schizofrenii w was jest czarni bolszewicy?

 ty chyba stary komuch jestes. legitymacje pzpr przechowujesz?
 oltarzyk z leninkiem w domu masz, wonne kadzidelka palisz przed snem?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 14:28:38
Autor: sofu
Pojdzmy dalej !!!

Użytkownik "=heRsk=" <fullbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]

 symbol skrzyzowanych deseczek.

> Czy jak go ktos nadgorliwy w sraczu powiesi, to ma wisie? i nie wolno go

 jezeli jego sracz ;o)))

> [...]

 ty chyba stary komuch jestes. legitymacje pzpr przechowujesz?
 oltarzyk z leninkiem w domu masz, wonne kadzidelka palisz przed snem?

-- -- -- -- -- -- -- -

HeSk nie bede cie punktował co linijkę tak jak ty torobisz stara meska
lampudro!
To co napisałem jest prawda i ty mendo społeczna wiesz o tym dobrze.
Jestes tutaj dyzurnym moherowym kutasem z ktorym zadna dyskusja nie wchodzi
w gre wiec nie bede sie wysilał.
Kiedys lizałeś czerwone dupska,ale pany sie zmieniły wiec siegasz do
czarnych gaci ze swoja trąba.

sofu

Data: 2009-12-07 15:31:39
Autor: =heÂŽsk=
Pojdzmy dalej !!!
On Mon, 7 Dec 2009 14:28:38 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

>  ty chyba stary komuch jestes. legitymacje pzpr przechowujesz?
>  oltarzyk z leninkiem w domu masz, wonne kadzidelka palisz przed snem?

HeSk nie bede cie punktowa? co linijk? tak jak ty torobisz stara meska
lampudro!

 aaaa wulgaryzmy... brak arguemtow, co ? ;o)))

To co napisa?em jest prawda i ty mendo spo?eczna wiesz o tym dobrze.

 j.w.  ;o)))

Jestes tutaj dyzurnym moherowym kutasem

 j.w. ;o)))

z ktorym zadna dyskusja nie wchodzi w gre wiec nie bede sie wysila?.

 jest mi to zupelnie obojetne ;o)))

Kiedys liza?eÂś czerwone dupska

 nie przenos na innych swojego hobby z czasow prl ;o))

ale pany sie zmieni?y wiec siegasz do
czarnych gaci ze swoja trÂąba.

 nie przenos na innych swego fetyszu do bielizny meskiej.

 komuch jestes ;o))))

Data: 2009-12-06 15:22:30
Autor: Roger Perejro
Pojdzmy dalej !!!

Użytkownik "=heRsk=" <?bigbrednie@interia.pl> napisał

 moze jakis nawiedzony idiota z innym rownie nawiedzonym
idiota zakaze spozywania wieczerzy wigilijnej!

Może jakiś nawiedzony idiota wyjaśni w końcu dlaczego NAGLE nie obowiązuje post 24 grudnia? Pytałem księdza, ale niestety nie potrafił wyjaśnic. Powiedział tylko tyle, że nikt ich nie poinformował, w związku z tym poszczą w wigilię. Hesku może ty wyjaśnisz?

Przemek

--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się

Data: 2009-12-07 12:54:57
Autor: =heÂŽsk=
Pojdzmy dalej !!!
On Sun, 6 Dec 2009 15:22:30 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Mo?e jakiÂś nawiedzony idiota wyjaÂśni w ko?cu dlaczego NAGLE nie obowiÂązuje post 24 grudnia? Pyta?em ksi?dza, ale niestety nie potrafi? wyjaÂśnic. Powiedzia? tylko tyle, ?e nikt ich nie poinformowa?, w zwiÂązku z tym poszczÂą w wigili?. Hesku mo?e ty wyjaÂśnisz?

 nie wyjasnie bo nie zaliczam siebie do "nawiedzonych idiotow".
 skoro pytales xiendza i nie wiedzial to skad niby ja mam wiedziec?
 "ostatni raz u spowiedzi bylem przy 1-wszej komunii..." ;o)))

Data: 2009-12-07 14:28:08
Autor: Roger Perejro
Pojdzmy dalej !!!
Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał

nie wyjasnie bo nie zaliczam siebie do "nawiedzonych idiotow".

Tak jak myślałem, zero samokrytyki.

Przemek

--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore wątpliwości wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodniczący koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczając jednocześnie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się wątpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-07 15:31:38
Autor: =heÂŽsk=
Pojdzmy dalej !!!
On Mon, 7 Dec 2009 14:28:08 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> nie wyjasnie bo nie zaliczam siebie do "nawiedzonych idiotow".
Tak jak myÂśla?em, zero samokrytyki.

 jezeli uwielbiasz byc zaliczanym do "nawiedzonych idiotow"
 to ci nie bronie. biczuj sie, biczuj...

Data: 2009-12-06 15:36:51
Autor: pluton
Pojdzmy dalej !!!
usuwajmy nie tylko krzyze. moze jakis nawiedzony idiota z innym
nawiedzonym jelopem zlozy wniosek o zakaz nadawania koled w marketach?
bo rani ich poczucie wolniosci w czasie zakupu kolejnego jabola.

Ja tu bym poszedl w odwrotnym kierunku. Obowiazkowo nadawal bym
piesni religijne w kiblach, zeby sie ludowi pracujacemu miast i wsi
przyjemniej sralo.
Moze zlozysz jakis wniosek ?

Nullification

Data: 2009-12-07 12:54:57
Autor: =heÂŽsk=
Pojdzmy dalej !!!
On Sun, 6 Dec 2009 15:36:51 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Ja tu bym poszedl w odwrotnym kierunku. Obowiazkowo nadawal bym
piesni religijne w kiblach, zeby sie ludowi pracujacemu miast i wsi

 mozesz zasugerowac jakies tytuly ?

Moze zlozysz jakis wniosek ?

 ty jestes pomyslodawca wiec nie bede sie wpychal.

 mam jedno pytanie: co bedzie kiedy jakis nawiedzony  idiota o pogladach wybitnie antyklerykalnych dostanie
 sraczki i zechce skorzystac z publicznego szaletu  w ktorym zgodnie z twoim pomyslem beda nadawane piesni
 religijne? przeciez taki koles moze zaliczyc zgon!
 kto wtedy beknie za jego przeniesienie sie do wiecznego szamba?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-08 13:44:56

[...]