Pojdzmy dalej !!!

Data: 2009-12-06 15:22:30
Autor: Roger Perejro
Pojdzmy dalej !!!

Użytkownik "=heRsk=" <?bigbrednie@interia.pl> napisał

 moze jakis nawiedzony idiota z innym rownie nawiedzonym
idiota zakaze spozywania wieczerzy wigilijnej!

Może jakiś nawiedzony idiota wyjaśni w końcu dlaczego NAGLE nie obowiązuje post 24 grudnia? Pytałem księdza, ale niestety nie potrafił wyjaśnic. Powiedział tylko tyle, że nikt ich nie poinformował, w związku z tym poszczą w wigilię. Hesku może ty wyjaśnisz?

Przemek

--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się

Data: 2009-12-07 12:54:57
Autor: =heÂŽsk=
Pojdzmy dalej !!!
On Sun, 6 Dec 2009 15:22:30 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Mo?e jakiÂś nawiedzony idiota wyjaÂśni w ko?cu dlaczego NAGLE nie obowiÂązuje post 24 grudnia? Pyta?em ksi?dza, ale niestety nie potrafi? wyjaÂśnic. Powiedzia? tylko tyle, ?e nikt ich nie poinformowa?, w zwiÂązku z tym poszczÂą w wigili?. Hesku mo?e ty wyjaÂśnisz?

 nie wyjasnie bo nie zaliczam siebie do "nawiedzonych idiotow".
 skoro pytales xiendza i nie wiedzial to skad niby ja mam wiedziec?
 "ostatni raz u spowiedzi bylem przy 1-wszej komunii..." ;o)))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 14:28:08
Autor: Roger Perejro
Pojdzmy dalej !!!
Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał

nie wyjasnie bo nie zaliczam siebie do "nawiedzonych idiotow".

Tak jak myślałem, zero samokrytyki.

Przemek

--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore wątpliwości wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodniczący koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczając jednocześnie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się wątpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-07 15:31:38
Autor: =heÂŽsk=
Pojdzmy dalej !!!
On Mon, 7 Dec 2009 14:28:08 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> nie wyjasnie bo nie zaliczam siebie do "nawiedzonych idiotow".
Tak jak myÂśla?em, zero samokrytyki.

 jezeli uwielbiasz byc zaliczanym do "nawiedzonych idiotow"
 to ci nie bronie. biczuj sie, biczuj...