Pojeb pospolity

Data: 2012-06-07 09:54:52
Autor: bully300
Pojeb pospolity
bully300,rAzor,BomBel,Yogy,GrzegorzZ,hanz-klos, roger-perejro,Przemysław W =
wałbrzyski kundel czyli ściera dworcowa.

Data: 2012-06-07 10:04:07
Autor: MH
Pojeb pospolity
 bully300 <rozarlednuk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
bully300,rAzor,BomBel,Yogy,GrzegorzZ,hanz-klos, roger-perejro,Przemysław W =
wałbrzyski kundel czyli ściera dworcowa.

==================

Co ty wąchasz,że masz taki odlot??

MH

Data: 2012-06-07 12:01:03
Autor: Grzegorz Z.
Pojeb pospolity
bully300 napisał:

bully300,rAzor,BomBel,Yogy,GrzegorzZ,hanz-klos, roger-perejro,Przemysław W =
wałbrzyski kundel czyli ściera dworcowa.

A ode mnie palantuniu to weź się odp..... dobrze?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-06-07 16:56:43
Autor: BomBel
Pojeb pospolity
ocs az edjen rbatku,,?// rzobic ci qq?,, ,lajdalaku,? ,? jogurcik pluc do lodowki aknalie z wabrzezna :O)))))))))))))))))))))))))))))

BomBel