Pojebany kraj.

Data: 2011-10-17 19:57:22
Autor: bolek
Pojebany kraj.
Teraz dopieprzą babom, bo sprzedawały losy na pierogi.
Już wiem dlaczego małpy w zoo są coraz mądrzejsze.
Zamieniły się z niektórymi na mózgi.
Ale dlaczego służba celna ?

bolek

Data: 2011-10-18 03:49:45
Autor: stevep
Pojebany kraj.
Dnia 17-10-2011 o 19:57:22 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Teraz dopieprzÂą babom, bo sprzedawaÂły losy na pierogi.
JuÂż wiem dlaczego maÂłpy w zoo sÂą coraz mÂądrzejsze.
ZamieniÂły siĂŞ z niektĂłrymi na mĂłzgi.
Ale dlaczego sÂłuÂżba celna ?

bolek

W twoim przypadku małpa to szczyt mądrości.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-18 16:55:09
Autor: bolek
Pojebany kraj.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v3ix07dhv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 17-10-2011 o 19:57:22 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Teraz dopieprz? babom, bo sprzedawa3y losy na pierogi.
Ju? wiem dlaczego ma3py w zoo s? coraz m?drzejsze.
Zamieni3y sie z niektórymi na mózgi.
Ale dlaczego s3u?ba celna ?

bolek

W twoim przypadku małpa to szczyt mądrości.

-- -- -- -- -

Trzeba bystrości kretyna by aferzystów z rządu i paplamentu
przedstawiać jako ofiary nagonki, a wpieprzać się babom między pierogi.
Ale jak cymbał nic innego nie potrafi. A dziura w budżecie coraz większa.
Już nawet psy warują na drogach i pakują grzywny za co się da.
A jak się starają strażaki miejskie. To jest chyba zemsta za to, że ludzie
mają w dupie ich płatne autostrady. A jak to zwykle w warsiawce, kasy jeszcze
nie ma a już została wydana.
Dokładnie to samo było za komuny.

bolek

Data: 2011-10-19 05:50:47
Autor: stevep
Pojebany kraj.
Dnia 18-10-2011 o 16:55:09 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisaÂł w wiadomoÂści
Dnia 17-10-2011 o 19:57:22 bolek <bolek@neostrada.pl> napisaÂł(a):

Teraz dopieprz? babom, bo sprzedawa3y losy na pierogi.
Ju? wiem dlaczego ma3py w zoo s? coraz m?drzejsze.
Zamieni3y sie z niektĂłrymi na mĂłzgi.
Ale dlaczego s3u?ba celna ?

bolek

W twoim przypadku maÂłpa to szczyt mÂądroÂści.

-- -- -- -- -

Trzeba bystroÂści kretyna by aferzystĂłw z rzÂądu i paplamentu
przedstawiaĂŚ jako ofiary nagonki, a wpieprzaĂŚ siĂŞ babom miĂŞdzy pierogi.
Ale jak cymbaÂł nic innego nie potrafi. A dziura w budÂżecie coraz wiĂŞksza.
JuÂż nawet psy warujÂą na drogach i pakujÂą grzywny za co siĂŞ da.
A jak siĂŞ starajÂą straÂżaki miejskie. To jest chyba zemsta za to, Âże  ludzie
majÂą w dupie ich pÂłatne autostrady. A jak to zwykle w warsiawce, kasy
jeszcze
nie ma a juÂż zostaÂła wydana.
DokÂładnie to samo byÂło za komuny.

bolek

Dokładnie, za komuny nie brakowalo podobnych tobie idiotów.

Data: 2011-10-19 16:04:12
Autor: bolek
Pojebany kraj.

U?ytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa3 w wiadomo?ci
Dnia 17-10-2011 o 19:57:22 bolek <bolek@neostrada.pl> napisa3(a):

Teraz dopieprz? babom, bo sprzedawa3y losy na pierogi.
Ju? wiem dlaczego ma3py w zoo s? coraz m?drzejsze.
Zamieni3y sie z niektórymi na mózgi.
Ale dlaczego s3u?ba celna ?

bolek

W twoim przypadku ma3pa to szczyt m?dro?ci.

-- -- -- -- -

Trzeba bystro?ci kretyna by aferzystów z rz?du i paplamentu
przedstawiaa jako ofiary nagonki, a wpieprzaa sie babom miedzy pierogi.
Ale jak cymba3 nic innego nie potrafi. A dziura w bud?ecie coraz wieksza.
Ju? nawet psy waruj? na drogach i pakuj? grzywny za co sie da.
A jak sie staraj? stra?aki miejskie. To jest chyba zemsta za to, ?e ludzie
maj? w dupie ich p3atne autostrady. A jak to zwykle w warsiawce, kasy
jeszcze
nie ma a ju? zosta3a wydana.
Dok3adnie to samo by3o za komuny.

bolek

Dokładnie, za komuny nie brakowalo podobnych tobie idiotów.

--
Słusznie, teraz są sami tacy mądrzy inaczej jak ty.

Data: 2011-10-18 12:12:07
Autor: jadrys
Pojebany kraj.
W dniu 2011-10-17 19:57, bolek pisze:
Teraz dopieprzą babom, bo sprzedawały losy na pierogi.
Już wiem dlaczego małpy w zoo są coraz mądrzejsze.
Zamieniły się z niektórymi na mózgi.
Ale dlaczego służba celna ?

bolek

A tak konkretnie o co chodzi?

Data: 2011-10-19 10:16:19
Autor: MH
Pojebany kraj.
[...]

==============

BOLEK !!!  W kilku żołnierskich słowach , weź mi wyoślij o co chodzi...
Nieee , nie robie se jaj! Poważnie , nie wiem o co chodzi , bośmy z Wondusiem
przez ostatnie dwa dni poszli po bandzie... MH

Data: 2011-10-19 16:09:23
Autor: bolek
Pojebany kraj.

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7m81j$esc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Proste. Baby na pikniku gdzieś w Polsce sprzedawały losy na pierogi.
Kto kupił los jadł pierogi przygotowane przez te baby.
Dochód w całości przekazano na cele społeczne.
Jakiś idiota stwierdził, że nie miały zezwolenia na organizowanie loterii.
Tylko dlaczego na te baby napuścili straż celną ?
/Pokazali to we Wiadomościach/
A może to nowa afera hazardowa?
Qrwa kabaret.

bolek

Data: 2011-10-19 17:53:37
Autor: bolek
Pojebany kraj.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e9eda13$0$5815$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Następny numer. Dopieprzyli się do kilku facetów którzy chcieli
pograć w pokera./Teleekspres/. Jak będziecie chcieli pograć
to nie zapomnijcie zamknąć żaluzji w oknach. Ale cyrk.

bolek

Data: 2011-10-19 18:13:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Pojebany kraj.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e9ef281$0$8444$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przecież nikt im nie bronił gry w pokera.

Data: 2011-10-19 19:02:20
Autor: bolek
Pojebany kraj.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e9ef71f$0$2192$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No to czego od nich chcieli ?

Data: 2011-10-19 19:44:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Pojebany kraj.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e9f029c$0$5816$65785112news.neostrada.pl...
Przecież nikt im nie bronił gry w pokera.

No to czego od nich chcieli ?

Żeby grali w kasynie tak, jak ustawa przewiduje.
Tak samo nie strzela się z broni palnej do tarczy w domu. Do tego służy strzelnica.
Złe, czy dobre prawo - należy przestrzegać.

Jeśli prawo jest złe, niezadowolonych z tego stanu rzeczy jest wielu, należy prawo zmienić. Właśnie od tego mamy Sejm. Zmienić ustawę należy w ramach prawa jakie przynależy obywatelom w państwie demokratycznym.
Pamiętam, że ta ustawa powstawała w błyskawicznym tempie i z pewnością zawiera wiele przepisów, które należy zmienić.

Data: 2011-10-19 19:59:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Pojebany kraj.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e9f0c75$0$8455$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale jeśli w Sejmie, przyszłym, będziemy mieli hodowców norek czy innych zwierząt futerkowych, byłych księży czy też ludzi, których jedynym (chyba) osiągnięciem jest zmiana płci lub odmienność seksualna, to nie spodziewajmy się, że prawo przez nich stanowione będzie znaczyć dobre prawo.

Data: 2011-10-19 20:27:39
Autor: bolek
Pojebany kraj.

[...]

Prawa nie zmienią, bo jak kręciliby lody te wszystkie
cmentarne Miry, Zbychy, Rychy i inne gady.
Jestem przestępcą, bo właśnie z wnukami grałem o fanty.

bolek

Data: 2011-10-19 20:32:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Pojebany kraj.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e9f169b$0$8449$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ty w ogóle nie pojmujesz, o co chodzi. Sądząc z treści, jesteś sympatykiem prezesa i PiS-u, dlatego nie dziwi mnie to. Twoja ignorancja.
Malutka uwaga: PiS także nie będzie chciał zmieniać tego prawa? Przecież wyborów nie przegrał, jak do wczoraj twierdził prezes.

Data: 2011-10-20 05:05:59
Autor: stevep
Pojebany kraj.
Dnia 19-10-2011 o 20:27:39 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisaÂł w  wiadomoÂści

UÂżytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
PrzecieÂż nikt im nie broniÂł gry w pokera.

No to czego od nich chcieli ?

ÂŻeby grali w kasynie tak, jak ustawa przewiduje.
Tak samo nie strzela siĂŞ z broni palnej do tarczy w domu. Do tego sÂłuÂży
strzelnica.
ZÂłe, czy dobre prawo - naleÂży przestrzegaĂŚ.

JeÂśli prawo jest zÂłe, niezadowolonych z tego stanu rzeczy jest wielu,
naleÂży prawo zmieniĂŚ. WÂłaÂśnie od tego mamy Sejm. ZmieniĂŚ ustawĂŞ naleÂży w
ramach prawa jakie przynaleÂży obywatelom w paĂąstwie demokratycznym.
PamiĂŞtam, Âże ta ustawa powstawaÂła w bÂłyskawicznym tempie i z pewnoÂściÂą
zawiera wiele przepisĂłw, ktĂłre naleÂży zmieniĂŚ.

--
Prawa nie zmieniÂą, bo jak krĂŞciliby lody te wszystkie
cmentarne Miry, Zbychy, Rychy i inne gady.

bolek

Naucz ich kretynie grać w piegi, to dla ciebie najbardziej odpowiednie.

Data: 2011-10-20 18:45:45
Autor: bolek
Pojebany kraj.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v3mqv9c4v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 19-10-2011 o 20:27:39 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

U?ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa3 w wiadomo?ci

U?ytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisa3 w wiadomo?ci
Przecie? nikt im nie broni3 gry w pokera.

No to czego od nich chcieli ?

?eby grali w kasynie tak, jak ustawa przewiduje.
Tak samo nie strzela sie z broni palnej do tarczy w domu. Do tego s3u?y
strzelnica.
Z3e, czy dobre prawo - nale?y przestrzegaa.

Je?li prawo jest z3e, niezadowolonych z tego stanu rzeczy jest wielu,
nale?y prawo zmienia. W3a?nie od tego mamy Sejm. Zmienia ustawe nale?y w
ramach prawa jakie przynale?y obywatelom w panstwie demokratycznym.
Pamietam, ?e ta ustawa powstawa3a w b3yskawicznym tempie i z pewno?ci?
zawiera wiele przepisów, które nale?y zmienia.

--
Prawa nie zmieni?, bo jak kreciliby lody te wszystkie
cmentarne Miry, Zbychy, Rychy i inne gady.

bolek

Naucz ich kretynie grać w piegi, to dla ciebie najbardziej odpowiednie.

--
Boję się żeby mnie jakiś stevep nie zakablował.

Data: 2011-10-21 17:12:02
Autor: stevep
Pojebany kraj.

Dnia 19-10-2011 o 20:27:39 bolek <bolek@neostrada.pl> napisaÂł(a):

[...]

zawiera wiele przepisĂłw, ktĂłre nale?y zmienia.

--
Prawa nie zmieni?, bo jak kreciliby lody te wszystkie
cmentarne Miry, Zbychy, Rychy i inne gady.
Jestem przestepc?, bo w3a?nie z wnukami gra3em o fanty.

bolek

Naucz ich kretynie graĂŚ w piegi, to dla ciebie najbardziej odpowiednie.

Taka juĹź twoja natura kapuchy.  ;)

Data: 2011-10-20 17:06:17
Autor: MH
Pojebany kraj.
> [...]

pograć w pokera./Teleekspres/. Jak będziecie chcieli pograć
to nie zapomnijcie zamknąć żaluzji w oknach. Ale cyrk.

Łomatkoboskojedyna !!!  Trafnie Bolo zatytułowałeś wątek..

Szacun ,

MH

--

Pojebany kraj.