Pojebany polski mot³och

Data: 2015-01-08 10:54:57
Autor: El Comandante
Pojebany polski mot³och
Do KRRiT wp³ynê³y skargi dotycz±ce palenia na wizji e-papierosa przez Adama Michnika

W ostatnim odcinku programu publicystycznego "Tomasz Lis na ¿ywo" go¶ciem by³ Adam Michnik. Podczas rozmowy z prowadz±cym redaktor naczelny "Gazety Wyborczej" bez ¿adnych skrupu³ów pali³ na wizji elektronicznego papierosa. Niewiele osób zapamiêta³o, co mówi Michnik. Wiêkszo¶æ skupiona by³a na tym, co robi. Po programie g³os w sprawie zaj±³ nawet prof. Wies³aw Godzic, medioznawca ze Szko³y Wy¿szej Psychologii Spo³ecznej:

- Tak nagannego zachowania nie widzia³em w telewizji od 25 lat! To niebywa³y skandal, ¿e Michnik zapali³ w programie, a Lis w ogóle nie sprowadzi³ go do pionu. (...) Adam Michnik ci±gle uwa¿a, ¿e wolno mu robiæ wiêcej ni¿ innym. Wiem jedno: nie powinien by³ paliæ u Lisa, bo tym m.in. pokaza³ swój lekcewa¿±cy stosunek i do prowadz±cego, i do widzów. Po drugie, je¶li ju¿ to siê wydarzy³o, to Lis powinien natychmiast zareagowaæ i sprowadziæ do pionu Michnika - powiedzia³.

http://teleshow.wp.pl/title,Do-KRRiT-wplynely-skargi-dotyczace-palenia-na-wizji-e-papierosa-przez-Adama-Michnika,tpl,3,wid,17159766,wiadomosc.html

Ja pierdolê, jaki mot³och, taki i profesor... Ciemnogród siê oburza, ¿e kto¶ jest na³ogiem? Popierdoleñcy, jakich ma³o na ¶wiecie. Na na³óg tytoniowy nie ma rady, tyfus pozostaje na d³ug tfusem i walczy ze swoim na³ogiem ca³e ¿ycie. We¼my na ten przyk³ad by³ego kanclerza Niemiec Helmuta Schmidta, ten maj±c dzisiaj ponad 96 lat, nie potrafi siê obej¶æ kilka mnut bez papierosa i nikogo nie razi, ¿e ten na³óg pali pety w studio...

https://www.youtube.com/results?search_query=helmut+scmidt+raucht

Dok±d zmierzasz Polsko z tym ciemnym narodem?

Data: 2015-01-08 11:10:39
Autor: El Comandante
Pojebany polski mot³och
Ja pierdolê, jaki mot³och, taki i profesor... Ciemnogród siê oburza, ¿e kto¶
jest na³ogiem? Popierdoleñcy, jakich ma³o na ¶wiecie. Na na³óg tytoniowy nie
ma rady, tyfus pozostaje na d³ugo tyfusem i walczy ze swoim na³ogiem ca³e
¿ycie. We¼my na ten przyk³ad by³ego kanclerza Niemiec Helmuta Schmidta, ten
maj±c dzisiaj ponad 96 lat, nie potrafi siê obej¶æ kilka minut bez papierosa
i nikogo nie razi, ¿e ten na³óg pali pety w studio...

https://www.youtube.com/results?search_query=helmut+schmidt+raucht

Dok±d zmierzasz Polsko z tym ciemnym narodem?

Data: 2015-01-08 12:00:08
Autor: T.
Pojebany polski mot³och
W dniu 2015-01-08 o 10:54, El Comandante pisze:
[...]

No. I sa³atka im przeszkadza³a...
T.

Data: 2015-01-08 12:21:21
Autor: El Comandante
Pojebany polski mot³och
"T." <kuki543@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
No. I sa³atka im przeszkadza³a...
T.
No. Z sa³atk± to by³ przypa³ na ca³ego, mog³a siê obej¶æ, w sejmie w ³awie poselskiej siê zachowa³a, jak na lekcji religii w szkole...

Data: 2015-01-08 12:59:38
Autor: Budzik
Pojebany polski mot³och
U¿ytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

[...]

Tu chyba nie chodzi o to, ze pali, tylko ze pali na wizji...
Czy mi to przeszkadza? Niespecjalnie.
Czy móg³by siê powstrzymac - zapewne.

Czy uzywanie e-papierosa to palenie? Mam duze w±tpliwo¶ci...

Data: 2015-01-08 05:16:12
Autor: szklanynocnik
Pojebany polski mot³och
u¿ytkownik Budzik napisa³:

Czy uzywanie e-papierosa to palenie? Mam duze w±tpliwo¶ci...

Jak nic chcial podprogowo przypomniec o paleniu jego ziomkow, na bank:)

Data: 2015-01-08 14:14:59
Autor: El Comandante
Pojebany polski mot³och
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA41C8C81036Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

No i co z tego, ¿e na wizji? Przecie¿ ludzie siê nie ukrywaj± ze swoim na³ogiem palenia i te¿ pal± publicznie. A poza tym, na³óg Michnik próbuje walczyæ ze swoim na³ogiem, bo pali³ e-papierosa, nie tak jak np. by³y kanclerz Niemiec Helmut Schmidt
https://www.youtube.com/watch?v=Z_10sOsiHXc

Chory kraj, chorzy ludzie i profesory....

Data: 2015-01-08 14:22:36
Autor: Budzik
Pojebany polski mot³och
[...]

No i co z tego, ¿e na wizji?

Tak jak napisa³em - mnie to specjalnie nie przeszkadza.

Przecie¿ ludzie siê nie ukrywaj± ze swoim
na³ogiem palenia i te¿ pal± publicznie.

Ale chyba powód nie palenia na wizji jest dla ciebie zrozumia³y?

A poza tym, na³óg Michnik
próbuje walczyæ ze swoim na³ogiem, bo pali³ e-papierosa

Zgoda.
Ale moze to jest kryptoreklama? :)

, nie tak jak
np. by³y kanclerz Niemiec Helmut Schmidt
https://www.youtube.com/watch?v=Z_10sOsiHXc

Nie trafia do mnie argument, ze cos jest ok, bo inni robi± gorzej...

Chory kraj, chorzy ludzie i profesory....
Tak wiem... Krzywe drzewo znajdziesz i opatrzysz je podobnym podsumowaniem.

Data: 2015-01-08 15:31:47
Autor: El Comandante
Pojebany polski mot³och
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA41C9C0CF3750budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Tyfusiarstwo nie robi na mnie ¿adnego wra¿enia, a ju¿ na pewno nie na wizji tv, ju¿ bardziej wkurwia mnie tyfusiarstwo na basenie, gdzie jeden na³óg z drug± pal± mi obok na kocu i smrodz± wokó³...

A poza tym, na³óg Michnik
próbuje walczyæ ze swoim na³ogiem, bo pali³ e-papierosa

Zgoda.
Ale moze to jest kryptoreklama? :)

To jak kto¶ tu wêszy podstêp, to mo¿e powinien w ten sposób siê oburzaæ, a nie udawaæ moralistê i huk wie co...

, nie tak jak
np. by³y kanclerz Niemiec Helmut Schmidt
https://www.youtube.com/watch?v=Z_10sOsiHXc

Nie trafia do mnie argument, ze cos jest ok, bo inni robi± gorzej...

Wcale nie gorzej, tylko s± bardziej chorzy!

Data: 2015-01-08 15:41:59
Autor: Budzik
Pojebany polski mot³och
[...]

Po pierwsze nie pyta³em, czy robi na tobie wrazenie, tylko czy rozumiesz powody dlaczego na wisji sie nie pali.
Po drugie w miejscach publicznych jest zakaz - zwróc uwage - badz asertywny!

[...]

Byc moze.
Ja nie wesze - zartowa³em.

[...]

Taki argument tez do mnie nie trafia.
Nie wierze, ze palenie na wizji to przejaw choroby, tak samo jak nie wierze, ze epapieros na wizji to przejaw rzucania.

Data: 2015-01-08 16:49:45
Autor: El Comandante
Pojebany polski mot³och
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA41CA778497BAbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie widzê powodu, dlaczego na wizji siê nie pali? W filmach tv te¿ na wizji pal±, nie widzê problemu...

Po drugie w miejscach publicznych jest zakaz - zwróc uwage - badz
asertywny!

Mo¿e i jest, ale nie wiem, czy te¿ zakaz e-papierosów...

[...]

To jest przejaw choroby i niczego innego...

Data: 2015-01-08 16:27:35
Autor: Budzik
Pojebany polski mot³och
[...]

No tak, skoro pala w filach to w³asciwie powinno móc palic sie wszedzie.
Pomysl - to nie boli!

Po drugie w miejscach publicznych jest zakaz - zwróc uwage - badz
asertywny!

Mo¿e i jest, ale nie wiem, czy te¿ zakaz e-papierosów...

Rozmowa z Toba przypomina rozmowe z kims conajmiej nierozgarnietym.
E- papieros to nie papieros wiec nie ma zakazu.
Pisa³es, ze ci ktos fajki pali to poda³em rozwiazanie a ty wtryniasz cos o e-papierosach...

[...]

Wierze, ze palenie to przejaw choroby.
Ale palenie gdzie popadnie to przejaw z³ego wychowania a nie choroby.

To tak jak lej±ca sraczka to przejaw choroby (rozwolnienia). Ale wypró¿nienie na wycieraczkê sasiadowi to chamstwo a nie wina sraczki.

Data: 2015-01-08 18:12:43
Autor: El Comandante
Pojebany polski mot³och
[...]

Wiêc o co bijesz pianê?

Data: 2015-01-08 19:47:00
Autor: Budzik
Pojebany polski mot³och
[...]

Wrócmy - napisa³es, ze ktos na kocyku obok przeszkadza ci, bo pali.
Mia³es na mysli e-papierosa?

Data: 2015-01-08 21:19:05
Autor: El Comandante
Pojebany polski mot³och
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA41CCEAAC6820budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Wróæ jeszcze dalej, zacz±³e¶ od tego, ¿e:

Data: 2015-01-08 20:43:50
Autor: Mark Woydak
Pojebany polski mot³och

U¿ytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:m8lk5g$noh$1speranza.aioe.org...
Do KRRiT wp³ynê³y skargi dotycz±ce palenia na wizji e-papierosa przez Adama Michnika

Fakt, Michnik zachowa³ siê jak ³ajza.

MW

Data: 2015-01-08 20:53:33
Autor: Marek Woydak
Podszywaniec !
W dniu 2015-01-08 o 20:43, Mark Woydak pisze:

,;;;;;''''

From: "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_Pojebany_polski_mot=B3och?=