Pojeby na grupie

Data: 2010-06-03 13:12:39
Autor: Jan Werbiński
Pojeby na grupie
Czemu popierdoleńcy typu czarlidelta spełniają się politycznie akurat tutaj? Czy to nie tak, że w realu już nikt ich nie słucha i muszą śmiecić tutaj?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-03 13:35:09
Autor: marian
Pojeby na grupie

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4c078e3a$0$17104$65785112news.neostrada.pl...
Czemu popierdoleńcy typu czarlidelta spełniają się politycznie akurat tutaj? Czy to nie tak, że w realu już nikt ich nie słucha i muszą śmiecić tutaj?

http://tinyurl.com/596svf
buaaahahahahahhhh

Data: 2010-06-03 14:11:11
Autor: Delfino Delphis
Pojeby na grupie
Jan Werbiński wrote:

Czemu popierdoleńcy typu czarlidelta spełniają się politycznie akurat
tutaj? Czy to nie tak, że w realu już nikt ich nie słucha i muszą śmiecić
tutaj?

Nie tylko tutaj. Już chyba każda grupa ma swojego debila pisiora. Pewnie mają jakiś grafik odgórny.

Data: 2010-06-03 14:32:08
Autor: Mateusz Papiernik
Pojeby na grupie
W dniu 2010-06-03 14:11, Delfino Delphis pisze:
Jan Werbiński wrote:

[...]

Mimo wszystko, tylko tutaj tego syfu jest wiecej niz dyskusji na temat
grupy :|

--
Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
Projektowanie i realizacja witryn WWW

Data: 2010-06-03 15:35:12
Autor: alibaba8
Pojeby na grupie

> Nie tylko tutaj. Już chyba każda grupa ma swojego debila pisiora. Pewnie > mają jakiś grafik odgórny.

Mimo wszystko, tylko tutaj tego syfu jest wiecej niz dyskusji na temat
grupy :|

Proponuję dać sobie spokój, bo to i tak nic nie da. Nauczyłem się tego chodząc na długie spacery, w miejscach sielskich ale niestety obarczonych kundlami. Idzie sobie człek spokojnie a tu co rusz za płota jakiś wyskakuje i ujada, że aż uszy puchną, całą przyjemność spaceru psując. Różnych sposobów się imałem aby to tałatajstwo uciszyć. Nic nie pomogło. Już miałem zrezygnować, ale z biegiem czasu nie dość, że przestałem na to zwracać uwagę, to i te "bydlęta" jakby zauważyły moje ignorowanie i ucichły. Od czasu do czasu jeszcze jakiś szczeknie, ale to bardziej na powitanie niż wściekłe ujadanie. Dla tych co nieco później z drzew zeszli też trzeba mieć trochę wyrozumiałości, a zapewne sami umilkną.

Data: 2010-06-03 19:19:52
Autor: SlawcioD
Pojeby na grupie
Jan Werbiński wrote:

[...]

obawiam sie ze jestes w bledzie - pies sie potrafi nauczyc, ci tutaj
chyba nie.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-04 08:45:58
Autor: DJ\(Dominik\)
Pojeby na grupie

Mimo wszystko, tylko tutaj tego syfu jest wiecej niz dyskusji na temat
grupy :|

No to rozpocznij jakiś wątek. Lepiej narzekać i nic nie pisać na temat, niż samemu ruszyć dyskusję?

DJ

Data: 2010-06-04 10:20:21
Autor: \\n
Pojeby na grupie
W dniu 03-06-2010 14:32, Mateusz Papiernik pisze:

Mimo wszystko, tylko tutaj tego syfu jest wiecej niz dyskusji na temat
grupy :|

Właśnie dołożyłeś się do tego, jak mówisz "syfu".
A może uważasz, że powiedziałeś coś szczególnie wartościowego? ;-)

--
http://www.surfersvillage.com/gal/

Data: 2010-06-03 15:25:49
Autor: Charlie delta
Pojeby na grupie
On 3 Cze, 13:12, Jan Werbiński <j...@traalala.bez.mai.la> wrote:
Czemu popierdoleńcy typu czarlidelta spełniają się politycznie akurat tutaj?
Czy to nie tak, że w realu już nikt ich nie słucha i muszą śmiecić tutaj?

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

jasio,

na dobranoc, dobry wieczór.....

masz bajeczkę z obrazków

to twoja liga

twoi IDOLE

http://www.google.pl/images?hl=pl&source=imghp&q=palikot+penis+komorowski&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai
a tarez idę rzygnąć, na nich i na ciebie

Data: 2010-06-03 19:40:24
Autor: kc
Pojeby na grupie
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):
Czemu popierdoleńcy typu czarlidelta spełniają się politycznie akurat
tutaj?
Czy to nie tak, że w realu już nikt ich nie słucha i muszą śmiecić tutaj?

A ja stanę w obronie. Jego posty na temat giełdy były popierdolone też, ale widziałem, że zna się na rzeczy. Nie przyszło wam do głowy, że zna się na rzeczy i w temacie polityki? Tyle tylko, że ja, z moimi poglądami też jestem dla was pojebany. Może tak jest, że ktoś kto zna się na giełdzie jest pojebany?

A na czym zna się PO? Co dobrego wynikło z jej rządów? Dewaluacja złotego od początku jej rządów i kraj w ruinie.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-03 13:47:25
Autor: macieks
Pojeby na grupie
On 3 Cze, 21:40, " kc" <k...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

Zgadzam się odnośnie giełdy (chyba nawet podobnie gram: średnie, ja
RSI on MACD, coś tak mi to wychodzi ze szczątkowych informacji)

ALe w polityce to można mieć przekonania, każda partia z założenia
chce dobrze. Różne są drogi.
W życiu nie zagłosuję na PIS, ale to nie jest powód, żeby na przykład
zbluzgać Ciebie, jako zwolennika tej formacji. Mamy demokracje,
wolność, wolny wybór.
W sporej części postów Charliego (plus radykalne skrzydło maniana)
dostrzegam SZALEŃSTWO.

Data: 2010-06-03 14:12:14
Autor: Charlie delta
Pojeby na grupie
On 3 Cze, 22:47, macieks <mmmaciek...@gmail.com> wrote:
> [...]

wolność, wolny wybór.
W sporej części postów Charliego (plus radykalne skrzydło maniana)

nie jestem Kolegą maniana

ale podziwiam go

w szczególności gdy oswiadczył że na pieszo pójdzie głosować

bravo

Polak i patriota

Data: 2010-06-03 20:55:16
Autor: kc
Pojeby na grupie
macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):
W =BFyciu nie zag=B3osuj=EA na PIS, ale to nie jest pow=F3d, =BFeby na
przy=
k=B3ad
zbluzga=E6 Ciebie, jako zwolennika tej formacji.

Nie jestem zwolenikiem tej formacji. Formacja, której byłbym zwolennikiem jeszcze nie powstała :).

Wierzę, że powstanie, bo chcę wrócić do domu.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-03 23:13:47
Autor: Mroziu
Pojeby na grupie
macieks wrote:

ALe w polityce to można mieć przekonania, każda partia z założenia
chce dobrze. Różne są drogi.

Błąd w założeniach i to ogromy. Celem każdej partii jest zdobycie władzy i utrzymanie się przy niej jak najdłużej. Koszty nie grają roli. Rachunek i tak zapłacą prawie wszyscy obywatele.

Mroziu

Data: 2010-06-03 21:56:11
Autor: alibaba8
Pojeby na grupie
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a): > Czemu typu czarlidelta spełniają się politycznie akurat tutaj? > Czy to nie tak, że w realu już nikt ich nie słucha i muszą śmiecić tutaj?

A na czym zna się PO? Co dobrego wynikło z jej rządów? Dewaluacja złotego od początku jej rządów i kraj w ruinie.

pozdrawiam
kc
No widzisz? Nic nie zrozumiałeś. Kto Wam broni poglądów? Problem w tym, że Nasz Naród Chrześcijański kochany gotów nie tylko pod pierzynę innym zaglądać, ale i poglądy siłą wtłaczać, a najgorsze jest to, że ani mu przez myśl nie przejdzie, że może się mylić, a wręcz być głupim. Pokory chrześcijanie, pokory tak przeca uczą wielebni. Gdybyż to była prawda, przecież te teksty są z premedytacją wciskane. Imć J. Olszewski zawsze w tym dziele był mistrzem. Po za tym skąd się urwałeś. Kiedy w historii 20- lecia za rządów postsolidarnościowych było coraz lepiej. Zawsze koniec był ten sam. Teraz nawet grube miliardy unijne nie pomogły. Problem w ty, że "postkomuna" się prawie nie liczy. Kto teraz kraj z dołka będzie wyciągał??? --

Data: 2010-06-03 20:10:13
Autor: kc
Pojeby na grupie
alibaba8@vp.pl napisał(a):
[...]

Przyznaję, nic nie zrozumiałem. Ale nie z wypowiedzi wcześniejszych , tylko twojej. Nie bardzo mogę się ustosunkować, w związku z taką ilością pomieszań.

kc

Data: 2010-06-03 22:21:45
Autor: Mroziu
Pojeby na grupie
  kc wrote:

A ja stanę w obronie. Jego posty na temat giełdy były popierdolone też, ale widziałem, że zna się na rzeczy. Nie przyszło wam do głowy, że zna się na rzeczy i w temacie polityki?

Nie, nie przyszło. To jest grupa o naszej giełdzie, a nie o polityce.

A przez dziesiątki zakładanych tematów, postów o tematyce giełdowej na tej grupie jak na lekarstwo. W przeciągu ostatniego miesiąca, tylko 1 był naprawdę ciekawy i na poziomie.

Mroziu

Data: 2010-06-03 14:08:58
Autor: Charlie delta
Pojeby na grupie
On 3 Cze, 22:21, Mroziu <mro...@hot.pl> wrote:
  kc wrote:
> [...]

A przez dziesiątki zakładanych tematów, postów o tematyce giełdowej na
tej grupie jak na lekarstwo. W przeciągu ostatniego miesiąca, tylko 1

ale masz jakis problem z giełdą ?

ja nie mam, pieniądze zarabiaja się

ps. w tej chwili nie mam sztuki na wgpw

jedynie long na ndf usdpln

Data: 2010-06-03 16:02:02
Autor: Endriu
Pojeby na grupie
ps. w tej chwili nie mam sztuki na wgpw

jedynie long na ndf usdpln

No to jak Charli - na jakim poziomie prorokujesz dołek na EUR/USD ?.
(A moze dołek już był ?.)

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-03 20:29:50
Autor: kc
Pojeby na grupie
Mroziu <mroziu@hot.pl> napisał(a):
postów o tematyce giełdowej na tej grupie jak na lekarstwo. W przeciągu ostatniego miesiąca, tylko 1 był naprawdę ciekawy i na poziomie.

Zacznij jakiś ciekawy wątek, porozmawiamy :). Sprawdzam w tej chwili wgt.forex. Ostani wątek wczoraj - o pogodzie. Pogoda jaka jest widzę przez okno, lub posłucham Andrzeja Zalewskiego. I nie ma protestu, że OP jest pojebany. Pewnie dealerzy na rynku forex uważają, że polityka ma mniejszy wpływ na notowania niż pogoda.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-04 00:50:04
Autor: SlawcioD
Pojeby na grupie
 kc pisze:
[...]

problem nie jest z pogladami - problem jest w sposobie ich prezentacji.
popatrz ile tych politycznych glupot napierdolil Charli Delta na grupie...

do nas dotarlo za pierwszym razem ze wg niego ta cala katastrofa to
zamach i chocby byly bezposrednie dowody ze to katastrofa to i tak jemu
i jemu podobnym "nikt nie wmówi że czarne jest czarne a białe jest białe"

prezydent polski niestety byl "maly leszek" i na arenie miedzynarodowej
malo sie liczyl, nastepnych wyborow by nie wygral - ruskie nie mieli
zadnego interesu by w obecnej sytuacji przeprowadzic zamach.

to jest taka sama sytucja jakby do usa mial poleciec prezydent iranu.
najchetniej poslali by go do diabla ale tego nie zrobia, bo wiedza jakie
moga byc tego konsekwencje.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-04 13:16:13
Autor: hatoma
Pojeby na grupie
jak tam Jasiu twoje wzrosty w portfelu?????

Data: 2010-06-04 13:56:48
Autor: Jan Werbiński
Pojeby na grupie
Użytkownik <hatoma@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.000006db.4c08e07dnewsgate.onet.pl...
jak tam Jasiu twoje wzrosty w portfelu?????

A u Ciebie jak?
W moim portfelu tylko lokaty, TPSA i Novita. Sam zobacz.

Data: 2010-06-04 22:58:23
Autor: george
Pojeby na grupie

"Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> wrote in message news:4c078e3a$0$17104$65785112news.neostrada.pl...
Czemu popierdoleńcy typu czarlidelta spełniają się politycznie akurat tutaj? Czy to nie tak, że w realu już nikt ich nie słucha i muszą śmiecić tutaj?

Daj spokój i włącz Kill File, naprawdę pomaga.

george

P.S. Pewnie ucichnie po wyborach...bo przestaną płacić.

Pojeby na grupie