Pojecha膰 Wajd膮

Data: 2010-05-27 23:16:56
Autor: Slawek SWP
Pojecha膰 Wajd膮
No c贸偶, punkt widzenia zale偶y od tego sk膮d wiatr wieje i jak kurka na dachu obr贸ci.

"[...] Mo偶e Brzezi艅ski, Balcerowicz i pomniejsi tak po prostu dziel膮 si臋 przekonaniami, kt贸re zawsze wyznawali? Mo偶e. Tylko je艣li tak, to powinni m贸wi膰 to samo ju偶 par臋 lat temu. Czy kt贸ry艣 z nich komentowa艂 tak fakt obsadzenia obu najwy偶szych urz臋d贸w w pa艅stwie przez braci Kaczy艅skich? Czy kt贸ry艣 powiedzia艂 wtedy 鈥瀖o偶e si臋 to wydawa膰 dziwne, niekt贸rym nawet niebezpieczne, ale najwa偶niejsza jest dobra wsp贸艂praca mi臋dzy rz膮dem a prezydentem鈥? Znaj膮 Pa艅stwo jak膮艣 tak膮 wypowied藕? Bo ja guglam, guglam, i niczego wygugla膰 nie mog臋."

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/05/27/klamstwo-wajdowskie-i-manipulacja-statystyczna/

Co my艣l膮 Polacy za granic膮...? Sp贸jrz na moj膮 sygnaturk臋!

--
S艂awek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-05-28 01:00:25
Autor: Adam
Pojecha Wajd

U縴tkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:4bfee14a$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
No c罂, punkt widzenia zale縴 od tego sk眃 wiatr wieje i jak kurka na dachu obr骳i.

"[...] Mo縠 Brzezi駍ki, Balcerowicz i pomniejsi tak po prostu dziel si przekonaniami, kt髍e zawsze wyznawali? Mo縠. Tylko je秎i tak, to powinni m體i to samo ju par lat temu. Czy kt髍y z nich komentowa tak fakt obsadzenia obu najwy縮zych urz阣體 w pa駍twie przez braci Kaczy駍kich? Czy kt髍y powiedzia wtedy "mo縠 si to wydawa dziwne, niekt髍ym nawet niebezpieczne, ale najwa縩iejsza jest dobra wsp蟪praca mi阣zy rz眃em a prezydentem"? Znaj Pa駍two jak倍 tak wypowied? Bo ja guglam, guglam, i niczego wygugla nie mog."

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/05/27/klamstwo-wajdowskie-i-manipulacja-statystyczna/

Co my秎 Polacy za granic...? Sp骿rz na moj sygnaturk!

Ciekaw jestem jak b阣zie wygl眃a砤 ta wsp蟪praca, je秎i wybory prezydenckei wygra Komorowski, a najbli縮ze wybory do Seljmu przynios np. 54% PiS-owi, kt髍zy stworzy rz眃 z premierem Kaczy駍kim?
AC

Data: 2010-05-28 08:01:26
Autor: precz z gnomem
Pojecha Wajd

U縴tkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisa

[...]

E tam 54 %, nie 縜硊j sobie
, he, he, he!

Przemys砤w Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jaros砤wa Kaczy駍kiego mo縠 spowodowa, 縠 Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rz眃zi砨y ni "cz硂wiek, kt髍y ma do秝iadczenie w hodowli zwierz眛 futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kami駍kiego, b. szefa CBA, i jego zwolennik體, 縠 wszystko zgodne z prawem, upad硑".

Data: 2010-05-28 13:27:50
Autor: cirrus
Pojecha Wajd
U縴tkownik "precz z gnomem" <Bro駇y RP przed pisem@..pl> napisa w wiadomo禼i news:htnm7n$od8$2inews.gazeta.pl...
[...]