Pojechać Wajdą

Data: 2010-05-28 01:00:25
Autor: Adam
Pojechać Wajdą

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bfee14a$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
No cóż, punkt widzenia zależy od tego skąd wiatr wieje i jak kurka na dachu obróci.

"[...] Może Brzeziński, Balcerowicz i pomniejsi tak po prostu dzielą się przekonaniami, które zawsze wyznawali? Może. Tylko jeśli tak, to powinni mówić to samo już parę lat temu. Czy któryś z nich komentował tak fakt obsadzenia obu najwyższych urzędów w państwie przez braci Kaczyńskich? Czy któryś powiedział wtedy "może się to wydawać dziwne, niektórym nawet niebezpieczne, ale najważniejsza jest dobra współpraca między rządem a prezydentem"? Znają Państwo jakąś taką wypowiedź? Bo ja guglam, guglam, i niczego wyguglać nie mogę."

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/05/27/klamstwo-wajdowskie-i-manipulacja-statystyczna/

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

Ciekaw jestem jak będzie wyglądała ta współpraca, jeśli wybory prezydenckei wygra Komorowski, a najbliższe wybory do Seljmu przyniosą np. 54% PiS-owi, którzy stworzy rząd z premierem Kaczyńskim?
AC

Data: 2010-05-28 08:01:26
Autor: precz z gnomem
Pojechać Wajdą

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał

[...]

E tam 54 %, nie żałuj sobie
, he, he, he!

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-28 13:27:50
Autor: cirrus
Pojechać Wajdą
Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:htnm7n$od8$2inews.gazeta.pl...
[...]