Pojechał w góry....

Data: 2010-05-29 21:49:22
Autor: precz z gnomem
Pojechał w góry....
napieprzył głupot, nakłamał, nałgał, a za trzy tygodnie zobaczy ¶rodkowy palec!

--

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rz±dziłby ni± "człowiek, który ma do¶wiadczenie w hodowli zwierz±t futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-29 22:12:27
Autor: rAzor
Kawecki???
Użytkownik... he he - precz z gnomem raczył napisać:
napieprzył głupot, nakłamał, nałgał, a za trzy tygodnie zobaczy ¶rodkowy
palec!

Co wy tak się podszywacie, kapralu?
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemno¶c być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-05-30 08:20:29
Autor: :he®sk:
Kawecki???
On Sat, 29 May 2010 22:12:27 +0200, rAzor <bronek.ze.wsi@kgb.ru>
wrote:

Użytkownik... he he - precz z gnomem raczył napisać:
> napieprzył głupot, nakłamał, nałgał, a za trzy tygodnie zobaczy ¶rodkowy
> palec!

Co wy tak się podszywacie, kapralu?

i co razorku, oberwales po uszach? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-05-30 09:55:49
Autor: rAzor
Kawecki???
Użytkownik... he he - :heŽsk: raczył napisać:
wrote:

Użytkownik... he he - precz z gnomem raczył napisać:
napieprzył głupot, nakłamał, nałgał, a za trzy tygodnie zobaczy środkowy
palec!

Co wy tak siÄ™ podszywacie, kapralu?

i co razorku, oberwales po uszach? ;o)))

? Po jakich uszach i niby za co i od kogo, "heniu"?
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-05-29 22:27:57
Autor: Jacek Kawecki
Pojechał w góry....
Użytkownik... he he - precz z gnomem raczył napisać:
napieprzył głupot, nakłamał, nałgał, a za trzy tygodnie zobaczy ¶rodkowy
palec!

Żresz kupy?
--
Wolisz karmić kota, czy kaszalota? Decyzja należy do ciebie!

Data: 2010-05-29 22:40:16
Autor: A
Pojechał w góry....

Użytkownik "Jacek Kawecki" <"pora.na"@telesfora.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htrtbp$qtv$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik... he he - precz z gnomem raczył napisać:
napieprzył głupot, nakłamał, nałgał, a za trzy tygodnie zobaczy ¶rodkowy
palec!

Żresz kupy?

Niejedn± kupę żarcia. Ale sk±d u ciebie takie skojarzenia: ¶rodkowy palec = kupa?

Data: 2010-05-30 08:20:29
Autor: :he®sk:
Pojechał w góry....
On Sat, 29 May 2010 22:27:57 +0200, Jacek Kawecki
<"pora.na"@telesfora.com.pl> wrote:

Użytkownik... he he - precz z gnomem raczył napisać:
> napieprzył głupot, nakłamał, nałgał, a za trzy tygodnie zobaczy ¶rodkowy
> palec!

Żresz kupy?

razor, tchorzliwy smieciu jeden. co slychac u romana 01% ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-30 09:58:06
Autor: rAzor
Pojechał w góry....
[...]

Heniu  znowu sie zesraĹ‚. :-D

co slychac u romana 01% ?

Ponoć ma wstąpić do Platformy. Będzie ubaw.

Data: 2010-05-29 23:23:10
Autor: Lorn
Pojechał w góry....
precz z gnomem pisze:
napieprzył głupot, nakłamał, nałgał, a za trzy tygodnie zobaczy ¶rodkowy palec!

.... A podobno przeszedł przemianę. :> Szkoda, że 'ętelegęcji' nie przybyło.

Data: 2010-05-30 01:08:43
Autor: Antenka
Pojechał w góry....

... A podobno przeszedł przemianę. :> Szkoda, że 'ętelegęcji' nie przybyło >

Plastikowa, entelygentna lala sie odezwala. hehe

Antenka

Data: 2010-05-30 12:48:12
Autor: cirrus
Pojechał w góry....
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:a7d6db26-0864-427e-88b9-d2aedb5eb18411g2000prv.googlegroups.com...
... A podobno przeszedł przemianę. :> Szkoda, że 'ętelegęcji' nie
przybyło >
Plastikowa, entelygentna lala sie odezwala. hehe
Antenka

Hehe, odpowiedziała slomiana inteligencja.

--
stevep

Data: 2010-05-30 19:15:25
Autor: :he®sk:
Pojechał w góry....
On Sun, 30 May 2010 12:48:12 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

> [...]
> Plastikowa, entelygentna lala sie odezwala. hehe
> Antenka

Hehe, odpowiedziała slomiana inteligencja.

"INTILIGENCJA" tak to slowo wymawia prezes PiS ;o)).

--

 HeSk

Data: 2010-05-30 21:19:43
Autor: precz z gnomem
Pojechał w góry....

Użytkownik ":he®sk:" <:WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał

"INTILIGENCJA" tak to slowo wymawia prezes PiS ;o)).

Dokładnie mówi "intligencja", "wogle", he, he, buratini.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-30 07:50:42
Autor: precz z gnomem
Pojechał w góry....

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:hts0k2$e2c$1news.onet.pl...
precz z gnomem pisze:
napieprzył głupot, nakłamał, nałgał, a za trzy tygodnie zobaczy ¶rodkowy palec!

... A podobno przeszedł przemianę. :> Szkoda, że 'ętelegęcji' nie przybyło.

U niego przemiana jest tak prawdopodobna jak to, że Rydzyk jest uczciwy.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-30 08:20:30
Autor: :he®sk:
Pojechał w góry....
On Sun, 30 May 2010 07:50:42 +0200, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

> ... A podobno przeszedł przemianę. :> Szkoda, że 'ętelegęcji' nie > przybyło.

U niego przemiana jest tak prawdopodobna jak to, ĹĽe Rydzyk jest uczciwy.

Przemysław Warzywny

predzej uwierze w to, ze rydzyk jest uczciwy niz w to ze prezes pis sie zmienil. to obludny kretacz!

--

 HeSk

Data: 2010-05-30 10:00:07
Autor: cytryna
Pojechał w góry....
napieprzył głupot, nakłamał, nałgał, a za trzy tygodnie zobaczy ¶rodkowy palec!
Biedny Bóbr-Komorowski, wszyscy nim gardz±, traktruj± za głupka, który
doprowadzi Polskę do ruiny. Cała nadzieja w m±dro¶ci Polaków 20 czerwca.
-- Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-30 14:08:56
Autor: matusm
Pojechał w góry....

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:htrr44$iuc$1inews.gazeta.pl...
napieprzył głupot, nakłamał, nałgał, a za trzy tygodnie zobaczy ¶rodkowy palec!bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Pojechał w góry....