Pojechał walczyć o pokój, wywalczył sobie posadkę...

Data: 2014-05-16 23:50:44
Autor: miś z okienka
Pojechał walczyć o pokój, wywalczył sobie posadkę...
Amerykański portal Buzzfeed doniósł wczoraj, że Aleksander Kwaśniewski otrzymał
w styczniu posadę dyrektora w zarejestrowanej na Cyprze spółce gazowej należącej
do Mykoły Złoczewskiego, polityka partii Wiktora Janukowycza. Były prezydent
tłumaczył się dziś z tych rewelacji w porannym wywiadzie w Radiu Zet.
- Właściciel Burismy nie jest człowiekiem Janukowycza, a zostałem u niego
zatrudniony po zakończeniu mojej misji - tłumaczy swoją pracę dla ukraińskiej
spółki gazowej były prezydent
więcej:
http://www.rp.pl/artykul/173943,1109942-Kwasniewski-- Moj-pracodawca-nie-jest-czlowiekiem-Janukowycza.html

Sikorski też nie próżnuje, a ty biedny Kaczusiu nie masz nawet konta...

Pojechał walczyć o pokój, wywalczył sobie posadkę...