Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.

Data: 2017-04-02 20:07:55
Autor: Janusz
Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
W dniu 2017-04-02 o 13:10, Endriu pisze:
Uważajcie Panowie i Panie bo w Krakowie ostro koszą strażnicy miejscy.
A Ja Ci współczuję, nie dość że kasa to jeszcze spieprzony wieczór,bo człowiek nie może wrócić do domu, a tak w temacie to w krakówku sm to bezmuzgi, mnie kiedyś na parkingu pod wawelem stanołem zamiast na chodniku wg znaku to równolegle bo akurat tam rosło drzewo, to kutas wlepił mi mandat mimo że mieściłem się na parkingu, bernardyńska
https://www.google.pl/maps/@50.053728,19.9383073,3a,75y,270h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxjQqHET6g8pqB9RAoVoLgw!2e0!7i13312!8i6656

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-04-02 20:11:38
Autor: xyz
W dniu 02.04.2017 o 20:07, Janusz pisze:
[...]

Bo to było miejsce na Smarka ;).

--
-- - xyz

Data: 2017-04-03 19:23:52
Autor: Janusz
W dniu 2017-04-02 o 20:11, xyz pisze:
[...]

Matizem się zmieściłem :) ale co z tego jak sm miała inne zdanie.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-04-03 20:31:43
Autor: 007
Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
Janusz w <news:obu0fa$588$2node2.news.atman.pl>:

pod wawelem stanołem
[...]
Matizem się zmieściłem :) ale co z tego jak sm miała inne zdanie.

Zamiast teraz się żalić trzeba było *stanąć* (w znaczeniu zachować się jak na mężczyznę przystało) i nie przyjąć mandatu.

--
'Tom N'

Data: 2017-04-02 20:19:37
Autor: Endriu
Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.

A Ja Ci współczuję, nie dość że kasa to jeszcze spieprzony wieczór,bo
człowiek nie może wrócić do domu,

Dzięki kolego za wspołczucie. Trzeba mieć oczy naokoło głowy :).
Mnie to tam już przeszło tylko szkoda mojej żony. Nauczycielka panikara, do teraz sie trzęsie. Miała odpoczać od dzieciaków/urwisów w szkole, a dopiero teraz po wycieczce się trzęsie. Znacie jakiś sprawdzony sposób na uspokojenie spanikowanej żony ?. Może jakaś mantra albo joga ?.

Endriu

Data: 2017-04-02 21:19:56
Autor: yabba
Użytkownik "Endriu" <ppp@interia.pl> napisał w wiadomości news:obrfbv$vcm$1usenet.news.interia.pl...

Znacie jakiś sprawdzony sposób na uspokojenie spanikowanej żony ?. Może jakaś mantra albo joga ?.

Shopping

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2017-04-02 21:23:18
Autor: Endriu
Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.

Shopping

Moja żona to z tych super-oszczędnych, i jak teraz 600 PLN dostała grzywny, to na zakupy pójdzie za pół roku ....

Endriu

Data: 2017-04-03 12:52:24
Autor: Agent0700
Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.

Moja żona to z tych super-oszczędnych, i jak teraz 600 PLN dostała
grzywny, to na zakupy pójdzie za pół roku ....

Acha :-)

Ma może wolną siostrę?

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2017-04-07 12:34:34
Autor: Endriu
Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.

Ma może wolną siostrę?

:). Ma.

P.S. Na dodatek szwagiereczka ma całkiem zgrabne nogi :), i była również na tej wycieczce z wlepionym mandatem :).

Endriu

Data: 2017-04-07 13:07:44
Autor: J.F.
Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oc7pvq$ppj$1@usenet.news.interia.pl...
Ma może wolną siostrę?

:). Ma.

P.S. Na dodatek szwagiereczka ma całkiem zgrabne nogi :), i była również na tej wycieczce z wlepionym mandatem :).

Trzeba sie bylo po znakach patrzec, a nie po nogach :-P

J.

Data: 2017-04-03 19:23:00
Autor: Janusz
W dniu 2017-04-02 o 21:23, Endriu pisze:

Shopping

Moja żona to z tych super-oszczędnych, i jak teraz 600 PLN dostała
grzywny, to na zakupy pójdzie za pół roku ....
No to zostaje Ci tylko kolacja przy świecach z szczęśliwym zakończeniem :)

--
Pozdr
Janusz

Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.