Pojechali ostro po islamie

Data: 2012-09-15 03:06:36
Autor: jan kowalski
Pojechali ostro po islamie
http://www.youtube.com/watch?v=2E55rwmKSyg

http://tvp.info/informacje/swiat/wiadomo-kto-stoi-za-filmem-niewinnosc-muzulmanow/8506276

A tu to juz jazda bez trzymanki, Islam zryty do samego dna, u nas za
takie cos w pudle
czapa bez procesu:
http://www.youtube.com/watch?v=QfAFGgUYJq4&feature=relmfu

To przypadek? Czy  spolka Izrael USA przygotowuje moralnie
tzw. miedzynarodowa opinie publiczna do jebniecia w Iran?. Grunowanie
powierzchni w umyslach ludzi i szukanie przyzwolenia?
Przypadek czy cos wiekszego sie szykuje?

Data: 2012-09-15 08:59:39
Autor: Andromeda
Pojechali ostro po islamie
On 15 Wrz, 12:06, jan kowalski <donek999bro...@gmail.com> wrote:
[...]

  Etam, to wychodzi ze zwykłych ludzi, maj± do¶ć kurestwa Islamskiego
i szantażowania, czyli dzikiego wycia pojebów religinych żeby chodzić
na paluszkach bo Allah. Jak będ± tak dalej szantażowali ¶wiat, tym
więcej będzie fiutów w odbycie Allacha.

Data: 2012-09-15 19:14:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pojechali ostro po islamie
sobota, 15 września 2012 17:59. carbon entity 'Andromeda' <robert.pawlowski4@gmail.com>

  Etam, to wychodzi ze zwykĹ‚ych ludzi, majÄ… dość kurestwa Islamskiego
i szantażowania, czyli dzikiego wycia pojebów religinych żeby chodzić
na paluszkach bo Allah. Jak będą tak dalej szantażowali świat, tym
więcej będzie fiutów w odbycie Allacha.

Zauważ, że wyją głównie wahabici. Nie zauważyłem, coby wył ktoś od Ahmadiyah czy od Aga Khana.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-15 11:18:55
Autor: Andromeda
Pojechali ostro po islamie
On 15 Wrz, 19:14, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
sobota, 15 wrze¶nia 2012 17:59. carbon entity 'Andromeda'
<robert.pawlows...@gmail.com>

> [...]
> i szantażowania, czyli dzikiego wycia pojebów religinych żeby chodzić
> na paluszkach bo Allah. Jak będ± tak dalej szantażowali ¶wiat, tym

Zauważ, że wyj± głównie wahabici. Nie zauważyłem, coby wył kto¶ od Ahmadiyah
czy od Aga Khana.

ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthaihttp://lordwinterisle..blogspot.com/

Nieodróżniam, ważne jest to aby nie ulegać szantażom, bo będziemy we
własnych krajach mieli cenzurę wypowiedzi, co na ten temat uważamy.
Oni wkońcu zrozumiej± że nie ma co podskakiwać, jak Allaha ci±gle
będzie gwałcony.

Data: 2012-09-15 13:04:01
Autor: Chiron
Pojechali ostro po islamie
Uzytkownik "jan kowalski" <donek999bronek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:c79bbdac-46b9-4999-92df-1e84dfe14056t4g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Przypadek? Taki zmasowany atak medialny na islam? Podobne ataki medialne poprzedzaly kazda inwazje: Niemiec czy Rosji na Polske, USA na Irak (Kuwejt), etc. To preludium wojny z Iranem. Zapewne bedzie jeszcze za obecnego prezia USA (z pewnych wzgledów- chocby takich, ze nastepny nie zechce jej rozpetac, a jak odziedziczy- to cos bedzie musial zrobic)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-15 15:27:55
Autor: u2
Pojechali ostro po islamie
W dniu 2012-09-15 13:04, Chiron pisze:
[...]

Bez przesady, Obama jest muzulmaninem, ma nawet imie Hussein.

To z pobytau w Indonezji, gdzie pobieral nauki z Koranu.

Data: 2012-09-15 15:56:59
Autor: Chiron
Pojechali ostro po islamie
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5054825d$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czy Żydzi mogli sobie wymarzyć lepszego dla nich prezydenta USA? Chyba nie. Na ten numer z islamem nabierze się niejeden muslim amerykański- i go pochwali. A Barack zrobi wszystko, żeby jego tajemniczy promotorzy (zaskakuj±ca kariera, czyż nie?) nie opublikowali jego metryki.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-15 18:47:42
Autor: u2
Pojechali ostro po islamie
W dniu 2012-09-15 15:56, Chiron pisze:
Bez przesady, Obama jest muzulmaninem, ma nawet imie Hussein.

To z pobytu w Indonezji, gdzie pobieral nauki z Koranu.

[...]

Zydzi, Murzyni, Arabowie, wszyscy sa zadowoleni z Obamy.

Data: 2012-09-15 19:16:37
Autor: Chiron
Pojechali ostro po islamie
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5054b131$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

USA wytrzymało jedn± prezydenturę czerwonego prezydenta. Uważasz, że jest w stanie wytrzymać i drug±? Kto wie- to silny kraj...

demokracja to rz±dy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-15 19:33:18
Autor: u2
Pojechali ostro po islamie
W dniu 2012-09-15 19:16, Chiron pisze:
Zydzi, Murzyni, Arabowie, wszyscy sa zadowoleni z Obamy.

USA wytrzymało jedn± prezydenturę czerwonego prezydenta. Uważasz, że
jest w stanie wytrzymać i drug±? Kto wie- to silny kraj.

Indianie tez sa za Obama, bo czerwony ? :-)

Data: 2012-09-15 13:08:38
Autor: A. Filip
Pojechali ostro po islamie
jan kowalski <donek999bronek@gmail.com> pisze:
[...]

IMHO Nawet jeśli to byłoby przygotowywanie o ataku na Iran to dość
długofalowe bo walnięcie teraz (przynajmniej następne parę tygodni)
byłoby proszeniem się o duże kłopoty w postaci spontanicznych a nie
tylko "spontanicznych" akcji odwetowych przy takiej ilości "wkurwionych".
Czyli raczej do wyborów prezydenckich w USA bez świeżego dobrego powodu
USA nie zaatakują Iranu a Iran się nie będzie rwał do gadania
(bezpośrednio) z "islamoburcami" ale np. może się dogadać z jakimś "ciałem międzynarodowym" :-)

Pojechali ostro po islamie