Pojednanie kwestią proszków?

Data: 2010-12-13 22:25:50
Autor: rAzor
Pojednanie kwestią proszków?
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
Prezydent Bronisław Komorowski powiedział, że mimo zaproszenia Wojciecha
Jaruzelskiego na posiedzenie RBN nie zmienił opinii o generale.

Nie zmienił - znowu polizał swojego pana po ręce.

--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-13 22:56:23
Autor: wekon
"rAzor"  wrote in message news:ie630u$5rv$3news.onet.pl...

[...]

Ja myślę, że on go gdzie indziej lizał.

wekon

Pojednanie kwestią proszków?