Pojedyncza boczna sakwa

Data: 2010-08-24 22:39:29
Autor: Piotr M
Pojedyncza boczna sakwa
Albo coś takiego (2 litry mniej)
http://velo.pl/produkty/?m=0&pk=%&id=1042

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-24 21:11:45
Autor: subcom
Pojedyncza boczna sakwa
http://velo.pl/produkty/?m=3D0&pk=3D%&id=3D1042

mam - zabawa z rzepami jest męcząca zwłaszcza jak są pełne boczne kieszenie
(te rozkładane). Jeżdżę na co_dzień z boczną 30l sakwą crosso po lewej stronie
- nie sprawia problemów. Ból, że crosso sprzedaje tylko pary a ja używając
tylko lewej (do codziennej działalności wystarcza) mam nierównomierne zużycie.

pozdr.

subcom

Data: 2010-08-24 23:22:24
Autor: MadMan
Pojedyncza boczna sakwa
Dnia Tue, 24 Aug 2010 21:11:45 +0000 (UTC), subcom napisał(a):

Ból, że crosso sprzedaje tylko pary

Kiedyś patrzyłem w cennik to sprzedawali pojedynczo. Teraz rzeczywiście
nie widzę.
a ja używając
tylko lewej (do codziennej działalności wystarcza) mam nierównomierne zużycie.

Jeśli masz mniejsze potrzeby (np. 17.5l zamiast 30) to możesz kupić parę
Dry Small, one są jednakowe i można używać naprzemiennie :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-25 16:42:54
Autor: WaldekEg
Pojedyncza boczna sakwa

http://www.szumgum.com/classic-small-sakwa-rowerowa-sztuka.html inne też mają pojedynczo

Data: 2010-08-24 23:56:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pojedyncza boczna sakwa
subcom bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Ból, że crosso sprzedaje tylko pary a ja używając
tylko lewej (do codziennej działalności wystarcza) mam nierównomierne zużycie.

Ja tam jeżdżę raz z prawą, raz z lewą. :-) Zmiana co około miesiąc, jak mi
się przypomni. ;-)

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-25 07:51:19
Autor: Piotr M
Pojedyncza boczna sakwa
Dnia 24-08-2010 o 23:56:04 Marek 'marcus075' Karweta  <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):

[...]

Najwygodniej to jest chyba z lewej, przynajmniej ja z lewej strony zsiadam  z roweru, poza tym, ciężko raczej oprzeć rower na stopkę kiedy sakwa po  drugiej stronie. Nie traci Ci równowagi? Z drugiej strony, tak sobie też  myślę, że sakwa po prawej stronie nie jest tak narażona na chlapanie  samochodów.

Data: 2010-08-25 09:29:13
Autor: Fabian
Pojedyncza boczna sakwa
W dniu 25.08.2010 07:51, Piotr M pisze:
[...]

Sakwy raczej są uniwersalne i można je instalować z obu stron. Jak
instaluję jedną to oczywiście z lewej strony. Przesuwa to optycznie
środek roweru w lewo, jak patrzy się z tyłu. Jak dla mnie to sakwa musi
być wodoodporna.

Fabian.

Data: 2010-08-25 14:40:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pojedyncza boczna sakwa
Piotr M bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
[...]

Teraz tak, ale dlatego że walnąłem geometrię wsadzając 50mm niższy widelec.
Wcześniej z sakwą po lewej stronie rower przewracał się do środka (mówimy,
oczywiście, o stopce pośrodku roweru?)

Z drugiej strony, tak sobie też  myślę, że sakwa po prawej stronie nie jest tak narażona na chlapanie  samochodów.

Kup sobie sakwy wodoodporne i wodoszczelne. Moja obcieka chwilę gdy stoję w
parkingu podziemnym i przypinam rower. Wystarcza. Crosso Dry pod tym
względem rządzi światem.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-25 09:13:52
Autor: Michał Missima
Pojedyncza boczna sakwa
subcom pisze:
Jeżdżę na co_dzień z boczną 30l sakwą crosso po lewej stronie
- nie sprawia problemów. Ból, że crosso sprzedaje tylko pary a ja używając
tylko lewej (do codziennej działalności wystarcza) mam nierównomierne zużycie.

Ja z kolei używam, a raczej używałem, tylko prawej i mam teraz problem, bo niestety trzy dni temu, po prawie 5 latach używania, zerwał mi się hak, który wpina się w zaczep na bagażniku. Pretensje mogę mieć tylko do siebie, bo woziłem spore ciężary i było to tylko kwestią czasu.

--
Michał Missima
GG: 4030941

Data: 2010-08-25 19:51:28
Autor: krzysiek
Pojedyncza boczna sakwa
On Wed, 25 Aug 2010 09:13:52 +0200, Michał Missima wrote:

[...]

Hak z gumą można dokupić w sklepie internetowym crosso.
Ostatnio kupowałem zachyba 8zł.

--
krzysiek

Data: 2010-08-26 12:46:49
Autor: Michał Missima
Pojedyncza boczna sakwa
W dniu 2010-08-25 21:51, krzysiek pisze:

Hak z gumą można dokupić w sklepie internetowym crosso.
Ostatnio kupowałem zachyba 8zł.

Właśnie zamówiłem:)