Pojedyncza boczna sakwa

Data: 2010-08-24 22:43:11
Autor: MadMan
Pojedyncza boczna sakwa
Dnia Tue, 24 Aug 2010 22:35:52 +0200, Piotr M napisał(a):

Czy to w ogóle dobry pomysł z taką sakwą pojedynczą (jakie minusy)?

Teoretycznie będzie cię nieco ściągało na bok. W praktyce wioząc w
sakwie u-locka i ośmiopak piwa różnica była niewielka. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-24 23:08:05
Autor: Piotr M
Pojedyncza boczna sakwa
Dnia 24-08-2010 o 22:43:11 MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl>  napisał(a):

[...]

Mam bylejakie sakwy (bardziej worki, beznadziejne) i zdarza się ze wrzucę  tylko do jednej i coś tam ściąga na jedną stronę, ale tragedii nie ma. Bo  w ogóle to chodzi o jazdę tylko po mieście, dojazdy etc. Fajne jest to, że  taką boczną można sobie odpiąć i później nosić na ramieniu, nie wiem,  przynajmniej teoretycznie tak sobie myślę że to fajne. Przymierzałem  Authora i ma takie sztywne plastikowe (stalowe?) powlekane gumoplastikiem  haczyli, plus rzepy też. Szkoda że nie ma jakiegoś worka wodoodpornego na  ulewy..

Albo może taki komplet Kellys
http://allegro.pl/nowa-super-sakwa-na-bagaznik-kellys-hook-kelly-s-i1186356095.html
składa się właściwie z toreb, ale nie wiem czy tej firmy gdzieś obejrzę,  pomacam, przymierzę.. ale "Mocowanie do bagażnika za pomocą elastycznych  pasów" hmm..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-24 23:14:05
Autor: MadMan
Pojedyncza boczna sakwa
Dnia Tue, 24 Aug 2010 23:08:05 +0200, Piotr M napisał(a):

[...]

Takie mocowanie sądzę że będzie beznadziejne :)
Sam używam sakw Crosso Dry, kupione z myślą o wyprawach ale w jeździe
miejskiej też OK. Na temat innych się nie wypowiem. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Pojedyncza boczna sakwa