Pojedyncza boczna sakwa

Data: 2010-08-24 23:53:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pojedyncza boczna sakwa
Piotr M bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Albo może ktoś jakąś inną polecić?

Ja mogę polecić Crosso. Może jestem uprzedzony do Authora, ale jak pamiętam
pływającą zawartość torby nakierowniczej, a ostatnio pływającą zawartość
plecaka to mi się słabo robi.
I nie jeździ się tak niewygodnie, jak mogłoby się wydawać. Mam około
2-kilogramowego u-locka, wożę w sumie w sakwie dużo kilogramów na uczelnię
i jest spoko. Szok przez moment, potem super się jedzie. :-)

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Pojedyncza boczna sakwa