Pojedyncza boczna sakwa

Data: 2010-08-25 01:21:04
Autor: mt
Pojedyncza boczna sakwa
Piotr M pisze:
Witam.

Mam pomysł aby sobie kupić pojedynczą boczna torbę na bagażnik. Można taką sobie w miarę sprawnie odpiąć (chyba, nie wiem jak w praktyce), zarzucić na ramię i iść z nią czy na zakupy, do pracy, czy gdziekolwiek. Myślę o tej, Authora:
http://velo.pl/produkty/?m=0&pk=%&id=1823
Czy to w ogóle dobry pomysł z taką sakwą pojedynczą (jakie minusy)? A może ktoś używa ww? Albo może ktoś jakąś inną polecić?
Dzięki za wszystkie myśli.

Cena co prawda nieco inna, ale może coś takiego:
http://www.sfpl.pl/shop/view/Product/product_id/1975/Vaude_Plecak_Cycle_25?productReferer=ProductGroup&context=1

--
marcin

Data: 2010-08-25 07:35:26
Autor: Wojciech Waga
Pojedyncza boczna sakwa
Mam plecak z vaude 28L i powala tylko cena.
A niektóre z tych patentów widać także tutaj np. boczne kieszonki bez wszytego dna ani zapięcia z góry z których wszystko się powoli wysuwa i wypada. W dodatku plecak ma skrzypiący mocno stelaż, tu cięzko powiedzieć no i przecieka jak cholera (tu materiał wygląda podobnie).

pozdr.
w.

Data: 2010-08-25 14:47:31
Autor: Kapsel
Pojedyncza boczna sakwa
Wed, 25 Aug 2010 07:35:26 +0200, Wojciech Waga napisał(a):

[...]

Udało Ci się coś poradzić na to skrzypienie? Jak noszę w moim lapka, albo
inne coś ciężkie, to się ludzie na ulicy odwracają... :(

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-08-25 15:21:04
Autor: MadMan
Pojedyncza boczna sakwa
Dnia Wed, 25 Aug 2010 14:47:31 +0200, Kapsel napisał(a):

Jak noszę w moim lapka, albo
inne coś ciężkie

Yy, lapek ciężki? Toż to w porywach 2.5 kilo...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-25 15:28:05
Autor: Fabian
Pojedyncza boczna sakwa
W dniu 25.08.2010 15:21, MadMan pisze:
Dnia Wed, 25 Aug 2010 14:47:31 +0200, Kapsel napisał(a):

Jak noszę w moim lapka, albo
inne coś ciężkie

Yy, lapek ciężki? Toż to w porywach 2.5 kilo...

Raczej średnio 2,5kg w porywach z zasilaczem > 3,5 kg. A to już 1/3 wagi
roweru! :) Chociaż sakwa powinna wytrzymać wypełnienie jej butelkami z
wodą czyli >10 kg.

Fabian.

Data: 2010-08-25 15:35:31
Autor: MadMan
Pojedyncza boczna sakwa
Dnia Wed, 25 Aug 2010 15:28:05 +0200, Fabian napisał(a):

Raczej średnio 2,5kg w porywach z zasilaczem > 3,5 kg. A to już 1/3 wagi
roweru! :)

No nie wiem, mój z zasilaczem pewnie nie waży 2 kilo. Luzem bez stacji
dokującej 1.5.
Chociaż sakwa powinna wytrzymać wypełnienie jej butelkami z
wodą czyli >10 kg.

Powinna, ale ja bym nie sprawdzał. 10 kilo w dużej sakwie jeszcze nie
wiozłem nigdy chyba. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-25 19:55:31
Autor: krzysiek
Pojedyncza boczna sakwa
On Wed, 25 Aug 2010 15:35:31 +0200, MadMan wrote:

Chociaż sakwa powinna wytrzymać wypełnienie jej butelkami z wodą czyli
>10 kg.

Powinna, ale ja bym nie sprawdzał. 10 kilo w dużej sakwie jeszcze nie
wiozłem nigdy chyba.

W zeszłym roku kurier przywiózł mi od pracy hantle.
Takie do ćwiczeń, 2x10kg.
No to stwierdziłem, że je sobie zawiozę do domu rowerem, po 10kg na sakwe i w drogę :)

Jechało się fatalnie, ale sakwy (crosso dry)  za bardzo nie protestowały... :)

--
krzysiek

Data: 2010-08-26 13:06:53
Autor: Kapsel
Pojedyncza boczna sakwa
Wed, 25 Aug 2010 15:21:04 +0200, MadMan napisał(a):

Jak noszę w moim lapka, albo
inne coś ciężkie

Yy, lapek ciężki? Toż to w porywach 2.5 kilo...

Ciężki, Dell Studio 17 ;)
nie wiem ile waży, ale dokładając książkę i sok to plecak zaczyna mi
skrzypieć :(

--
Kapsel
  http://kapselek.net