Pojedyncza boczna sakwa

Data: 2010-08-25 07:25:04
Autor: Fabian
Pojedyncza boczna sakwa
W dniu 24.08.2010 22:35, Piotr M pisze:
Witam.

Mam pomysł aby sobie kupić pojedynczą boczna torbę na bagażnik. Można
taką sobie w miarę sprawnie odpiąć (chyba, nie wiem jak w praktyce),
zarzucić na ramię i iść z nią czy na zakupy, do pracy, czy gdziekolwiek.
Myślę o tej, Authora:
http://velo.pl/produkty/?m=0&pk=%&id=1823
Czy to w ogóle dobry pomysł z taką sakwą pojedynczą (jakie minusy)? A
może ktoś używa ww? Albo może ktoś jakąś inną polecić?
Dzięki za wszystkie myśli.

Zwróć uwagę na ofertę FastRider np. tu:
http://ampbike.pl/marka/6,FASTRIDER.aspx

ja używałem takiej torby:
http://ampbike.pl/marka/6,FASTRIDER/14417,Sakwa_miejska_pojedyncza_FASTRIDER_YOUNG_FREESTYLE_BAG_19__czarno-biala.aspx

i byłem z niej bardzo zadowolony. Ma pasek na ramię, system do
zaczepienia z boku bagażnika. Jest wodoodporna.

Fabian.

Pojedyncza boczna sakwa