Pojedyncza boczna sakwa

Data: 2010-08-25 11:14:18
Autor: ternyk
Pojedyncza boczna sakwa
On 24/08/2010 22:35, Piotr M wrote:
Czy to w ogóle dobry pomysł z taką sakwą pojedynczą (jakie minusy)? A
może ktoś używa ww? Albo może ktoś jakąś inną polecić?

Ja na miasto używam prawej sakwy z zestawu:
http://www.sklep-presto.pl/product-pol-6078-Sakwa-rowerowa-na-bagaznik-Bike-3-4F.html
Co prawda jakość taka sobie, ale udało mi się je kupić za 40 zł z wyprzedaży gdzies ponad rok temu więc nie żal :)
Sprawuje się bardzo dobrze, na zakupy w sam raz - gdy wychodzę ze sklepu od razu wsadzam całą torbę do sakwy. Mocowanie na rzepy nie sprawia jakiś wielkich problemów ale ja i tak zawsze ją zostawiam przy rowerze. Na dokumenty i ważniejsze rzeczy mam mały plecak a na wyprawy sakwy Crosso.
Aha, prawą sakwę bez problemu można założyć bez lewej, ale na odwrót to musiałem dorobić troczki do mocowania.

--
pozdrowienia
ternyk

Pojedyncza boczna sakwa