Pojedyncza boczna sakwa

Data: 2010-08-26 21:19:33
Autor: tms
Pojedyncza boczna sakwa
On 2010-08-24 22:35, Piotr M wrote:
Witam.

Mam pomysł aby sobie kupić pojedynczą boczna torbę na bagażnik. Można
taką sobie w miarę sprawnie odpiąć (chyba, nie wiem jak w praktyce),
zarzucić na ramię i iść z nią czy na zakupy, do pracy, czy gdziekolwiek.
Myślę o tej, Authora:
http://velo.pl/produkty/?m=0&pk=%&id=1823
Czy to w ogóle dobry pomysł z taką sakwą pojedynczą (jakie minusy)? A
może ktoś używa ww? Albo może ktoś jakąś inną polecić?
Dzięki za wszystkie myśli.

Jeśli chodzi o pojedynczą sakwę to przynajmniej w moim wypadku nie było żadnego problemu - nawet przy całkiem sensownie załadowanej. Jakoś to jednak człowiek kompensuje. Na pewno pomaga fakt że sakwa jest stosunkowo nisko zawieszona.
Co do tej sakwy Authora to mam dwie takie i moja ocena jest następująca:

PLUSY
- Fajnie rozplanowana - wewnętrzna kieszeń na papiery, dokumenty, zaczep na klucze. Kieszeń w klapie, 2 siatkowe kieszonki po bokach.
- "Cywilny" wygląd - wystarczy zapiąć na suwak klapę maskującą haki i gumę, podpiąć taśmę i ma się torbę na ramię - całkiem wygodną w dodatku.

MINUSY
- Totalnie nie odporna na deszcz
- *fatalne* mocowanie - guma jest za słaba, blokowana tylko takim stopem jak do zapinania plecaków, haki z dość cienkiej blachy. Już przy wadze ca. 4kg w sakwie potrafiła się wypiąć na dołku - kilka razy przeciągnąłem ją kilka metrów. Może gdyby bagażnik był zrobiony z grubych _okrągłych_ rurek to lepiej by się te haki trzymały ale generalnie patent słaby. Przerobiłem to sam na coś a'la Crosso - podwójna guma, przechodząca przez poziomą taśmę prawie na samym dole. Guma zamocowana również do taśmy i regulowana poprzez przeplecioną klamrę. Od tego czasu się nie wypięło ani razu

Teraz się jednak chyba skuszę na Crosso.

Pojedyncza boczna sakwa