Pojedyncza nasadka długi torx 10, gdzie kupić [Łódź]

Data: 2010-05-25 10:19:37
Autor: bratPit[pr]
Pojedyncza nasadka długi torx 10, gdzie kupić [Łódź]

Jak w temacie, szukam nasadki - długiego Torxa 10, pojedynczego, bez
kompletu. Może ktoś wie gdzie kupić? W marketach typu Castorama, Nomi czy Leroy można takie spotkać luzem?

można spotkać ale raczej standardowe, najprędzej kupisz np w Inter Carsie czy innych hurtowniach/sklepach motoryzacyjnych,

brat

Data: 2010-05-25 11:37:16
Autor: G.K.
bratPit[pr] pisze:

można spotkać ale raczej standardowe, najprędzej kupisz np w Inter Carsie czy innych hurtowniach/sklepach motoryzacyjnych,

brat

W Inter Carsie też nie mają

Data: 2010-05-25 12:16:06
Autor: J_K_K
Pojedyncza nasadka długi torx 10, gdzie kupić [Łódź]
Użytkownik "G.K." <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htg5od$rbt$1inews.gazeta.pl...
Leroy-Merlin, Castorama, Nomi, OBI, Makro, Selgros ?

Pzdr

JKK

Data: 2010-05-25 22:36:30
Autor: bratPit
Pojedyncza nasadka długi torx 10, gdzie kupić [Łódź]
można spotkać ale raczej standardowe, najprędzej kupisz np w Inter Carsie czy innych hurtowniach/sklepach motoryzacyjnych,

W Inter Carsie też nie mają

teraz to już po "ptokach" ale w takich sytuacjach pozostają specjalistyczne sklepy z narzędziami, nie wiem jak w Łodzi, w CKMK znam jeden taki w którym na 99% bez dzwonienia można w zasadzie jechać po wszystko co potrzeba, jedynie cena czasem powala (ze względu na producenta),
słyszałem tam fajny dialog kiedyś z klientem który szukał czegoś mało typowego,
- klient "panie, 50zł za nasadkę???"
- sprzedawca "tak, 50zł i _jest_"

:D

brat

Data: 2010-05-25 23:21:45
Autor: J.F.
Pojedyncza nasadka długi torx 10, gdzie kupić [ŁódŸ]
On Tue, 25 May 2010 22:36:30 +0200,  bratPit wrote:
[...]

Mysle ze bardziej chodzi jednak o firme.
W koncu zawsze mozna pojechac do supemarketu i kupic komplet nasadek
za 14.99. Ale nawet jak sie kupi tzy komplety to nie wiadomo czy sie ta jedna
srube odkreci.

J.

Data: 2010-05-26 07:26:04
Autor: kml

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:tnfov59t2etebvagl5phkh429o6skefcf24ax.com...

[...]

Nie odkręci. O ile _droższe_ komplety kluczy nasadowych są całkiem ok, to pojedyncze nasadki i tanie komplety są g...o warte. Zdecydowanie lepiej namierzyć sklep specjalistyczny i tam dokupować poszczególne komponenty. Mało tego, często w takich sklepach jest towar w bardzo dobrej cenie vide pasta (silikon czarny) do uszczelniania miski olejowej 13 zeta a ta sama pasta w innym miejscu 28 :)

kml

Pojedyncza nasadka długi torx 10, gdzie kupić [Łódź]