Pojedyncze stukniecia...co to

Data: 2010-05-07 11:43:33
Autor: macko
Pojedyncze stukniecia...co to

Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości
mam pytanie
wymienione drazki i wahacze, zadnych luzow na przegladzie.

po wpadnieciu w dziure (ale nie kazda) slychac metaliczne glosne stukniecie z przodu.
[...]

Kiedyś sklepała mi się sprężyna i dwa zwoje delikatnie, metalicznie stukały o siebie.

pzdr. macko

Data: 2010-05-07 13:18:58
Autor: Michał Gut
Pojedyncze stukniecia...co to
Kiedyś sklepała mi się sprężyna i dwa zwoje delikatnie, metalicznie stukały o siebie.

ale bym mial wtedy lowridera:P
a wisi calkiem normalnie i na górkach i progach zwalniajacych nie dobija

Pojedyncze stukniecia...co to