Data: 2010-05-07 11:53:34 | |
Autor: Agent | |
Pojedyncze stukniecia...co to | |
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:hs0kfc$iha$1portraits.wsisiz.edu.pl... mam pytanieJa bym obstawił na łącznik stabilizatora. Raz że to najczęściej pada a dwa że pasuje do objawów. |
|
Data: 2010-05-07 13:18:16 | |
Autor: Michał Gut | |
Pojedyncze stukniecia...co to | |
Ja bym obstawił na łącznik stabilizatora. Raz że to najczęściej pada a dwa że pasuje do objawów. w sumie jego nie wymienialem bo gumy byly w rozsadnym stanie ale zaraz wsadze łeb pod samochod i poszukam niespodzianek. |
|
Data: 2010-05-07 14:15:36 | |
Autor: Agent | |
Pojedyncze stukniecia...co to | |
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:hs0smu$ksp$1portraits.wsisiz.edu.pl... Ja bym obstawił na łącznik stabilizatora. Raz że to najczęściej pada a dwa że pasuje do objawów. U mnie zawsze mechanik nie jest w stanie zdiagnozowac czy łącznik jest zużyty czy nie. Ale po pierwszej wymianie wiem już jak odróżnić to stukanie od innych i wymieniam w ciemno i zawsze jest OK po wymianie. |
|
Data: 2010-05-07 17:58:10 | |
Autor: Michał Gut | |
Pojedyncze stukniecia...co to | |
U mnie zawsze mechanik nie jest w stanie zdiagnozowac czy łącznik jest zużyty czy nie. Ale po pierwszej wymianie wiem już jak odróżnić to stukanie od innych i wymieniam w ciemno i zawsze jest OK po wymianie. obejrzalem to na allegro - nie o tym myslalem. myslalem o gumach trzymajacych drazek skretny do wahacza. Takiego elementu nie mam w zawieszeniu. w p2fl zawiecha sllada sie z wahacza, do niego przyczepiony jest drazek stabilizatora, kolumna mcp do zwrotnicy i tyle.... uklad kierowniczy to zwykle koncowki drazkji itd |
|
Data: 2010-05-07 18:09:26 | |
Autor: Lewis | |
Pojedyncze stukniecia...co to | |
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:hs1d3d$p0v$1portraits.wsisiz.edu.pl...
U mnie zawsze mechanik nie jest w stanie zdiagnozowac czy łącznik jest zużyty czy nie. Ale po pierwszej wymianie wiem już jak odróżnić to stukanie od innych i wymieniam w ciemno i zawsze jest OK po wymianie.obejrzalem to na allegro - nie o tym myslalem. A sprawdzałeś mocowanie góry amora w kolumnie? Łożysko na tym mocowaniu? Tak strzelam ale nie zaszkodzi sprawdzić. -- Pozdrawiam Lewis Hornet PC 41 na sprzedaż Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`] dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2010-05-07 18:46:57 | |
Autor: Michał Gut | |
Pojedyncze stukniecia...co to | |
A sprawdzałeś mocowanie góry amora w kolumnie? Łożysko na tym mocowaniu? nie sprawdzalem - jeszcze nigdy nie wyjmowalem kolumny....tam w ogole jest jakies lozysko? co ono lozyskuje? |
|
Data: 2010-05-07 18:56:53 | |
Autor: Lewis | |
Pojedyncze stukniecia...co to | |
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:hs1fuq$pmu$1portraits.wsisiz.edu.pl...
A sprawdzałeś mocowanie góry amora w kolumnie? Łożysko na tym mocowaniu?nie sprawdzalem - jeszcze nigdy nie wyjmowalem kolumny....tam w ogole W punto 2 też nigdy nie rozbierałem kolumny ale konstrukcja mcpershona sama w sobie przewiduje łożysko zatopione w takiej gumie które przykręca się do trzpienia amortyzatora a guma z łożyskiem wchodzi w kielich kolumny w karoserii a z góry zakłada się na to taką blachę i skręca nakrętką. Oczywiście od powyższego opisu istnieją odstępstwa co do samego mocowania w kielichu ale łożysko z ową gumą występuje chyba w każdym mcpershonie. Co ono robi? A no pozwala na swobodne obracanie się trzpienia amortyzatora wraz z całym amortyzatorem w górnym mocowaniu amora w kielichu. W momęcie jego padnięcia dzieją się różne rzeczy, stukanie, zgrzytanie, problemy z geometrią... -- Pozdrawiam Lewis Hornet PC 41 na sprzedaż Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`] dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2010-05-07 21:42:55 | |
Autor: Michał Gut | |
Pojedyncze stukniecia...co to | |
W punto 2 też nigdy nie rozbierałem kolumny ale konstrukcja mcpershona sama w sobie przewiduje łożysko zatopione w takiej gumie które przykręca się do trzpienia amortyzatora a guma z łożyskiem wchodzi w kielich kolumny w karoserii a z góry zakłada się na to taką blachę i skręca nakrętką. Oczywiście od powyższego opisu istnieją odstępstwa co do samego mocowania w kielichu ale łożysko z ową gumą występuje chyba w każdym mcpershonie. dzieki za rzeczowa odpowiedz - wymienie cale kolumny w sumie i tak mialem to zrobic - mam motywacje zeby zrobic to szybciej dzieki! kolejny raz:) |
|
Data: 2010-05-07 22:44:20 | |
Autor: Lewis | |
Pojedyncze stukniecia...co to | |
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:hs1q8i$s6g$1portraits.wsisiz.edu.pl...
dzieki za rzeczowa odpowiedz - wymienie cale kolumny w sumie i tak Strzelam że to może być łożysko amora... Nie ma pewności. A co masz na myśli pisząc całe kolumny? Tam nie jest tak, że kupujesz amortyzator, który jest jakby konstrukcją kolumny do której przykręca sie reszte? Nawet się nie określiłeś dokładnie skąd dobiega ten hałas. :) -- Pozdrawiam Lewis Hornet PC 41 na sprzedaż Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`] dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2010-05-09 19:11:32 | |
Autor: Michał Gut | |
Pojedyncze stukniecia...co to | |
Strzelam że to może być łożysko amora... Nie ma pewności. A co masz na myśli pisząc całe kolumny? Tam nie jest tak, że kupujesz amortyzator, który jest jakby konstrukcją kolumny do której przykręca sie reszte? kolumna czyli amor i sprezyna + wszystkie gumowe pierdółki które z tym są halas dobiega gdzies z przodu ale dokladnie nie ppotrafie oszacowac... wrocilem dzisiaj po trasie ok 1100-1200km i nic nie stukalo:/ zglupialem |
|