Pojedyncze zębatki do kaset – gdzie?

Data: 2011-04-07 11:12:28
Autor: Tomasz Minkiewicz
Pojedyncze zębatki do kaset – gdzie?
Szukam źródła, możliwie dobrze zaopatrzonego, pojedynczych zębatek do
shimanowskich kaset (tzn. niekoniecznie wszystkich pojedynczych
koronek; jeśli będą mieli to, co Shimano traktuje jak części zamienne,
czyli dla większych koronek całe klastry, to dla mnie OK).
Problem w tym, że to musi być w Europie, bo przy cenie pojedynczej
zębatki koszta przesyłki zza sadzawki czynią sprawę zupełnie
nieopłacalną.

Podpowiedzcie coÅ›.

TIA

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-04-07 11:24:23
Autor: piecia aka dracorp
Pojedyncze zębatki do kaset – gdzie?
Dnia Thu, 07 Apr 2011 11:12:28 +0200, Tomasz Minkiewicz napisa³(a):

Podpowiedzcie co¶.

TIA
Kiedy¶ kupowa³em w olsh.pl do kaset miche które s± w standardzie shimano lub campagnolo. Sprawd¼ jak jest teraz w ich sklepie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-04-07 16:31:28
Autor: Tomasz Minkiewicz
Pojedyncze zębatki do kaset – gdzie?
On Thu, 7 Apr 2011 11:24:23 +0000 (UTC)
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

Dnia Thu, 07 Apr 2011 11:12:28 +0200, Tomasz Minkiewicz napisał(a):

> Podpowiedzcie coÅ›.
Kiedyś kupowałem w olsh.pl do kaset miche które są w standardzie shimano lub campagnolo. Sprawdź jak jest teraz w ich sklepie.

Dzięki. Sprawdziłem, ale wygląda na to, że przynajmniej w tej chwili –
nie prowadzÄ….

A przy okazji: nie miałby ktoś (ściślej: dwóch ktosiów) ochoty nabyć
tanio 10-rzędowego łańcucha Dura Ace? W CRC winszują sobie za taki
34 funciaki, ale jeśli wziąć trzy to cena spada do 22 funtów.
O tym mowa:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=7125

Mam tam jeszcze parę innych drobiazgów do nabycia, stówa się bez
problemu uzbiera, więc nie będzie kosztów przesyłki. ktoś chętny?

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-04-07 16:56:26
Autor: Tomek Banach

http://www.cyklotur.com/koronki-kaset,0.html ?

--
Tomek

Data: 2011-04-07 17:54:19
Autor: Tomasz Minkiewicz
Pojedyncze zębatki do kaset – gdzie?
On Thu, 07 Apr 2011 16:56:26 +0200
Tomek Banach <banciur_bez_tego_@banciur.org> wrote:

On 2011-04-07 11:12, Tomasz Minkiewicz wrote:
> [...]
> Problem w tym, że to musi być w Europie, bo przy cenie pojedynczej
> zębatki koszta przesyłki zza sadzawki czynią sprawę zupełnie

No jasne – najciemniej pod latarnią. Nie wpadłem, żeby tam zajrzeć.
Dzięki, o to chodziło.