Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.

Data: 2010-07-09 20:30:47
Autor: piecia aka dracorp
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
Witam
Szukam pojemnika do szejkowania. Moje wymagania:
1)zakręcany
2)szeroki tak aby zmieścić kasetę czyli średnica około 14cm, wysokość 6cm
(minimalne wymiary)
3)nie rozpuszczalny od chemikaliĂłw

Gdzie mogę kupić taki pojemnik? Interesuje mnie albo zakup w necie albo lokalnie w mieście aczkolwiek bez sprecyzowania dokładnego miejsca. Raczej mi chodzi o rodzaj sklepu.
Pytałem się w sklepach z rozpuszczalnikami, farbami, w Castoramie, Tesco i jak na razie nigdzie nie mogę znaleźć. A zielonego pojęcia nie mam czy jeśli są takie pojemniki to do czego się używa, wówczas łatwiej byłoby znaleźć.
Z góry serdecznie dziękuję.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-09 22:44:41
Autor: MadMan
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
Dnia Fri, 9 Jul 2010 20:30:47 +0000 (UTC), piecia aka dracorp
napisał(a):

1)zakręcany
2)szeroki tak aby zmieścić kasetę czyli średnica około 14cm, wysokość 6cm
(minimalne wymiary)

Wyjaśnij może po co chcesz szejkować kasetę. O ile przy łańcuchu jest to
zrozumiałe (nie da się inaczej dojść do wnętrza sworzni) to przy kasecie
już nie bardzo - mnie tam wystarcza szczota, ewentualnie jeśli byłbym
pedantem - rozkręcić i pędzelkiem. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-09 21:25:13
Autor: piecia aka dracorp

napisał(a):

[...]

Bo tak. Ale po co wyjaśniać. Po prostu czasem łatwiej i szybciej jest opłukać kasetę w pojemniku a potem ją szybko wytrzeć szmatą.
Mam niby jakąś szczotkę do czyszczenia kasety ale bardziej ona chlapie niż czyści.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-10 05:32:24
Autor: MadMan
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
Dnia Fri, 9 Jul 2010 21:25:13 +0000 (UTC), piecia aka dracorp
napisał(a):

Bo tak. Ale po co wyjaśniać. Po prostu czasem łatwiej i szybciej jest opłukać kasetę w pojemniku a potem ją szybko wytrzeć szmatą.
Mam niby jakąś szczotkę do czyszczenia kasety ale bardziej ona chlapie niż czyści.

No dobra, skoro tak twierdzisz...
Z pojemników które mi przychodzą na myśl - pojemnik po jakimś
suplemencie diety, wielkość do dobrania (do pojemnika po 2-kilogramowym
Iso-Plusie na pewno wejdzie). Nie wiem niestety czy to z czymś reaguje. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-13 17:58:13
Autor: 666
Pojemnik do szejkowania, poszukiwany, poszukiwana.
Nie wiem, jak Twoje kasety, ale moja S.R.A.M. po zdjęciu z koła rozpada się na 8 trybów, 7 przekładek, 1 pin, podkładkę i nakrętkę ;-))
Chyba szybciej wytrzeć jakby co niż szejkować...

-- -- -

Po prostu czasem latwiej i szybciej jest oplukac kasete w pojemniku

Data: 2010-07-14 06:23:00
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 13 Jul 2010 17:58:13 +0000,  666 napisał(a):

Nie wiem, jak Twoje kasety, ale moja S.R.A.M. po zdjęciu z koła rozpada
się na 8 trybów, 7 przekładek, 1 pin, podkładkę i nakrętkę ;-)) Chyba
szybciej wytrzeć jakby co niż szejkować...

Łał i myślisz pewnie, że każdy ma taką jak ty? A wyobraź sobie, że w Shimano zdejmują się tylko 2 pierwsze.

Po za tym: <http://pl.wikipedia.org/wiki/
Wikipedia:Netykieta_listy_dyskusyjnej#Odpowiadaj_pod_cytatem>

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-14 08:44:52
Autor: MadMan
Pojemnik do szejkowania, poszukiwany, poszukiwana.
Dnia Wed, 14 Jul 2010 06:23:00 +0000 (UTC), piecia aka dracorp
napisał(a):

[...]

E tam, moją można rozkręcić i się rozpadnie... W zasadzie chyba skręcać
z powrotem jej nie trzeba :)

http://picasaweb.google.com/damian.karwot/Stery?authkey=Gv1sRgCMjUppSzlKrTGA#5438914005732650290
- o, tak to wygląda - odkręcasz te 3 bolce i kaseta w częściach. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-14 11:01:25
Autor: 666
Pojemnik do szejkowania, poszukiwany, poszukiwana.
No właśnie się zastanawiam, czy ta moja S.R.A.M. jest uszkodzona, skoro się "rozpada", czy taka ma być (chyba 830)?

-- -- -

Data: 2010-07-14 11:08:14
Autor: MadMan
Dnia Wed, 14 Jul 2010 11:01:25 +0200, 666 napisał(a):

No właśnie się zastanawiam, czy ta moja S.R.A.M. jest uszkodzona, skoro się "rozpada", czy taka ma być (chyba 830)?

Twój czytnik newsów jest uszkodzony, to na pewno. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-10 20:12:57
Autor: 666
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
1) kupić wiaderko śledzi w oleju;
2) śledzie zjeść, można zapić;
3) wiaderko wykorzystać do szejkowania kasety.

-- -- -

1)
2)
3)

Data: 2010-07-11 21:26:06
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sat, 10 Jul 2010 20:12:57 +0000,  666 napisał(a):

1) kupić wiaderko śledzi w oleju;
2) śledzie zjeść, można zapić;
3) wiaderko wykorzystać do szejkowania kasety.
A te wiaderko ma zakręcaną czy wciskaną pokrywkę?
Czuję że jakbym zjadł wiaderko śledzi to bym miał uraz psychiczny na kilka lat.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-12 13:52:38
Autor: 666
Pojemnik do szejkowania, poszukiwany, poszukiwana.
Wciskaną, a po kilku gatunkach śledzi dojdziesz, które mają najlepszy zatrzask ;-)

-- -- -

A te wiaderko ma zakrecana czy wciskana pokrywke?

Data: 2010-07-10 22:06:07
Autor: Faja
[...]
    Pojemnik do mikro fali, używam do łańcucha myje w nafcie płucze w
benzynie i jest ok

--

                         Pozdrówka  Wiesiek

GG: 3645067

Data: 2010-07-10 21:13:47
Autor: 666
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
Zdradźcie mi, jak myjecie piasty w środku (piach w łożyskach), bo całego koła do pojeminka na śledzie nie włożę ;-))

-- -- -

Data: 2010-07-11 10:40:17
Autor: Wooyek
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
Zdradźcie mi, jak myjecie piasty w środku (piach w łożyskach), bo całego koła
do pojeminka na śledzie nie włożę ;-))

Widzę, że coraz częściej się udzielasz na grupie - więc przeczytaj w końcu netykietę i zacznij odpisywać POD postem :|

A co do piast - hmm, szmatka?

Data: 2010-07-11 21:24:31
Autor: piecia aka dracorp
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
Dnia Sun, 11 Jul 2010 10:40:17 +0200, Wooyek napisał(a):

A co do piast - hmm, szmatka?
Ja ostatnio płukałem strzykawką ale średnio to działało i skończyło się też na szmatce. Pewnie za małe ciśnienie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-11 13:41:12
Autor: chary
On Sat, 10 Jul 2010 21:13:47 +0000 (UTC), 666 wrote:

Zdradźcie mi, jak myjecie piasty w środku (piach w łożyskach), bo całego koła do pojeminka na śledzie nie włożę ;-))

W pojemniku po karpiach.

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2010-07-12 21:14:11
Autor: Faja
Dnia Sat, 10 Jul 2010 21:13:47 +0000 (UTC), 666 napisał(a):

[...]

 Tylna na łożyskach maszynowych nie ruszana od nowości, przednia na kulkach
raz na rok smaruje towot stary wycieram piast w środku nie myje.

--

                         Pozdrówka  Wiesiek

GG: 3645067

Data: 2010-07-13 07:17:39
Autor: Tomek
Faja pisze:
 Tylna na łożyskach maszynowych nie ruszana od nowości, przednia na kulkach
raz na rok smaruje towot stary wycieram piast w środku nie myje.

Ja kładę koło na pojemniku z benzyną w ten sposób, że szprychami opiera się o krawędź naczynia i myję pędzelkiem, a benzyna przez kanał piasty spada z powrotem do naczynia. Trzeba tylko ostrożnie z tylnym kołem, bo można wypłukać smar z bębenka - kiedyś zaczął mi trochę trzeszczeć jakby piachu do wewnątrz nabrał, ale po jakimś czasie działanie wróciło do normy.

Data: 2010-07-13 14:45:44
Autor: 666
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
Piachu mi wlazło, w każdym bądź razie trzeszczało, bez mycia trudno.
Złamałem się i oddałem chłopakom do serwisu, nie mam miejsca w mieszkaniu na brudną robotę.

-- -- -

Data: 2010-07-13 16:35:11
Autor: Coaster
On 7/13/10 2:45 PM,  666 wrote:
Piachu mi wlazło, w każdym bądź razie trzeszczało, bez mycia trudno.

Nastepnym razem, zamiast kupowac gotowa kutie sam umyj i utrzyj mak. :-P

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-07-13 18:30:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
piecia aka dracorp bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skreślić):
Szukam pojemnika do szejkowania. Moje wymagania:
1)zakręcany
2)szeroki tak aby zmieścić kasetę czyli średnica około 14cm, wysokość 6cm
(minimalne wymiary)
3)nie rozpuszczalny od chemikaliów

Może Carte d'Or? Co prawda zamykane na wcisk, ale jak tylko przytrzymasz
kciukami to będzie ok.

Data: 2010-07-14 06:26:40
Autor: piecia aka dracorp
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
Dnia Tue, 13 Jul 2010 18:30:45 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

[...]

MoĹźe Carte d'Or? Co prawda zamykane na wcisk, ale jak tylko przytrzymasz
kciukami to będzie ok.

Na dzień dzisiejszy mam pojemnik po lodach z którego lubi wyciekać a jest zaciskany i dlatego poszukuję zakręcanego.
Na razie znalazłem zakręcany po suplementach: mieści się tylko łańcuch. Na razie jest dobrze, nie rozpuszcza się.
No i mam drugi większy do którego bez problemu kaseta wejdzie ale jest zaciskany. Na razie jeszcze go nie testowałem.

--
piecia aka dracorp

Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.