Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.

Data: 2010-07-10 22:06:07
Autor: Faja
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
Dnia Fri, 9 Jul 2010 20:30:47 +0000 (UTC), piecia aka dracorp napisał(a):
Gdzie mogę kupić taki pojemnik? Interesuje mnie albo zakup w necie albo lokalnie w mie¶cie aczkolwiek bez sprecyzowania dokładnego miejsca. Raczej mi chodzi o rodzaj sklepu.
Pytałem się w sklepach z rozpuszczalnikami, farbami, w Castoramie, Tesco i jak na razie nigdzie nie mogę znaleĽć. A zielonego pojęcia nie mam czy je¶li s± takie pojemniki to do czego się używa, wówczas łatwiej byłoby znaleĽć.
Z góry serdecznie dziękuję.
    Pojemnik do mikro fali, używam do łańcucha myje w nafcie płucze w
benzynie i jest ok

--

                         Pozdrówka  Wiesiek

GG: 3645067

Data: 2010-07-10 21:13:47
Autor: 666
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
ZdradĽcie mi, jak myjecie piasty w ¶rodku (piach w łożyskach), bo całego koła do pojeminka na ¶ledzie nie włożę ;-))

-- -- -

Data: 2010-07-11 10:40:17
Autor: Wooyek
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
ZdradĽcie mi, jak myjecie piasty w ¶rodku (piach w łożyskach), bo całego koła
do pojeminka na ¶ledzie nie włożę ;-))

Widzę, że coraz czę¶ciej się udzielasz na grupie - więc przeczytaj w końcu netykietę i zacznij odpisywać POD postem :|

A co do piast - hmm, szmatka?

Data: 2010-07-11 21:24:31
Autor: piecia aka dracorp
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
Dnia Sun, 11 Jul 2010 10:40:17 +0200, Wooyek napisał(a):

A co do piast - hmm, szmatka?
Ja ostatnio płukałem strzykawką ale średnio to działało i skończyło się też na szmatce. Pewnie za małe ciśnienie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-11 13:41:12
Autor: chary
On Sat, 10 Jul 2010 21:13:47 +0000 (UTC), 666 wrote:

ZdradĽcie mi, jak myjecie piasty w ¶rodku (piach w łożyskach), bo całego koła do pojeminka na ¶ledzie nie włożę ;-))

W pojemniku po karpiach.

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2010-07-12 21:14:11
Autor: Faja
Dnia Sat, 10 Jul 2010 21:13:47 +0000 (UTC), 666 napisał(a):

[...]

 Tylna na łożyskach maszynowych nie ruszana od nowo¶ci, przednia na kulkach
raz na rok smaruje towot stary wycieram piast w ¶rodku nie myje.

--

                         Pozdrówka  Wiesiek

GG: 3645067

Data: 2010-07-13 07:17:39
Autor: Tomek
Faja pisze:
 Tylna na łożyskach maszynowych nie ruszana od nowo¶ci, przednia na kulkach
raz na rok smaruje towot stary wycieram piast w ¶rodku nie myje.

Ja kładę koło na pojemniku z benzyn± w ten sposób, że szprychami opiera się o krawędĽ naczynia i myję pędzelkiem, a benzyna przez kanał piasty spada z powrotem do naczynia. Trzeba tylko ostrożnie z tylnym kołem, bo można wypłukać smar z bębenka - kiedy¶ zacz±ł mi trochę trzeszczeć jakby piachu do wewn±trz nabrał, ale po jakim¶ czasie działanie wróciło do normy.

Data: 2010-07-13 14:45:44
Autor: 666
Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.
Piachu mi wlazło, w każdym b±dĽ razie trzeszczało, bez mycia trudno.
Złamałem się i oddałem chłopakom do serwisu, nie mam miejsca w mieszkaniu na brudn± robotę.

-- -- -

Data: 2010-07-13 16:35:11
Autor: Coaster
On 7/13/10 2:45 PM,  666 wrote:
Piachu mi wlazło, w każdym b±dĽ razie trzeszczało, bez mycia trudno.

Nastepnym razem, zamiast kupowac gotowa kutie sam umyj i utrzyj mak. :-P

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Pojemnik do szefkowania, poszukiwany, poszukiwana.