Pojemność koszyka zleceń

Data: 2011-05-04 18:01:25
Autor: witrak()
Pojemność koszyka zleceń
Ile zleceń można mieć w koszyku w mBanku ? A w Toyota Banku ?
Ewentualnie w jakimś innym banku spośród Alior, Meritum, Polbank
(jeśli mają koszyki) ?

Jak długo one tam będą trwać ? To jest: czy po jakimś czasie same
znikną czy też trzeba je skasować ?

(Pytania kieruję do tych, co jak odpowiadają, to wiedzą z autopsji
lub czegoś równoważnego.)

Pozdr.

witrak()

Data: 2011-05-04 18:23:29
Autor: JanKo
Pojemność koszyka zleceń
Agent witrak() nadaje:
Ile zleceń można mieć w koszyku w mBanku ?

http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=520
Dla eKonta jeden koszyczek mieści 20 operacji - nie było tej informacji w linku

Data: 2011-05-05 00:17:54
Autor: XYZ
Pojemność koszyka zleceń
On 04.05.2011 18:01, witrak() wrote:
[...]

Co prawda o Getin Bank nie pytałeś, ale może przyda się dla potomności.
Z tego co pamiętam, zmieściłem tam ponad 100 przelewów. Trzeba tylko uważać, bo w Firefoksie nie działają przyciski do przejścia na następną stronę (każda mieści po 30 operacji).

Data: 2011-05-06 12:59:23
Autor: witrak()
Pojemność koszyka zleceń
XYZ wrote:
[...]

Sam uzupełniam, bo dowiedziałem się oficjalnie - w TB pojemność
koszyka wynosi 25 zleceń.

witrak()

Data: 2011-06-13 00:01:26
Autor: witrak()
Limit dzienny liczby zleceń [Było: Pojemność koszyka zleceń]
witrak() wrote:
XYZ wrote:
[...]

Przy okazji: EuroBank ogranicza liczbę zleceń przelewu możliwych
do złożenia jednego dnia do 10 z jednego konta.
Dla ToyotaBank to max 100 jednego dnia, ale informacja ta jes
niepewna (bo odwołująca się do mojej pamięci - kiedyś dzwoniłem i
pytałem i  chyba mi to właśnie powiedzieli).

Czy w mBanku jest taki limit ?

Jak zwykle pytania kieruję do tych, co jak odpowiadają, to wiedzą