Pok贸j przedszkolak贸w - potrzebne inspiracje

Data: 2015-03-16 21:56:18
Autor: @
Pok贸j przedszkolak贸w - potrzebne inspiracje

U偶ytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5505d29e$0$31932$65785112news.neostrada.pl...
Nied艂ugo czeka mnie urz膮dzanie pokoju dla dw贸ch ch艂opak贸w-przedszkolak贸w.
Podrzu膰cie jakie艣 inspiracje meblowo-wn臋trzarskie.
Zale偶y mi na meblach z duuu偶膮 ilo艣ci膮 p贸艂ek i szafek w nowoczesnej stylistyce - tak by i w czasach gimnazjalnych nie by艂y zbyt "dzieci臋ce".

Inspiracji Ci co  prawda nie podrzuce, ale jesli moge cos podpowiedziec, to nie kupuj mebli, ktore maja glebokosc ponizej 34 cm (polki w szafkach). 34 to chyba standardowa glebokosc mebli dla dzieciakow.
Ja kupilam "speedo" z BRW dla 2,5 latka (28 cm glebokosci), przez 2 lata byly ok, ale teraz musze wymienic, bo ciuchy wkladane dluzszym bokiem juz sie nie mieszcza.

Pozdrawiam
@ -- -
Ta wiadomo艣膰 zosta艂a sprawdzona na obecno艣膰 wirus贸w przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Pok贸j przedszkolak贸w - potrzebne inspiracje