Pokaz cięcia zabezpieczeń podczas Święta Cyklicznego w Warszawie 2013

Data: 2013-06-28 08:10:34
Autor: piecia aka dracorp
Pokaz cięcia zabezpieczeń podczas Święta Cyklicznego w Warszawie 2013
Witam
http://www.youtube.com/watch?v=r7xAqdE4hEY
Nowy powiew do starego tematu.

Z ciekawości szukałem jak szybko tnie się mojego starego Abusa ale niestety nie doszukałem się module: linka w metalowym pancerzu. Pewnie też kilka-kilkanaście sekund.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-06-28 10:44:41
Autor: bans
W dniu 2013-06-28 10:10, piecia aka dracorp pisze:
Witam
http://www.youtube.com/watch?v=r7xAqdE4hEY

Prowadzący jest tak irytujący, że wytrzymałem chyba krócej niż trwa cięcie linki ;)

--
bans

Data: 2013-06-28 07:00:39
Autor: Ignac
W dniu piątek, 28 czerwca 2013 10:44:41 UTC+2 użytkownik bans napisał:
W dniu 2013-06-28 10:10, piecia aka dracorp pisze:

> Witam

> http://www.youtube.com/watch?v=r7xAqdE4hEY

Prowadzący jest tak irytujący, że wytrzymałem chyba krócej niż trwa cięcie linki ;)

Rozumiem kolegę doskonale,też bym wolał niejakie: Zielińską,Cichopiek,
Dowbor,lub chociaż redaktora Orłosia,na ale cóż jaki budżet taki prowadzący:)

Data: 2013-06-28 16:42:20
Autor: Alfer_z_pracy
bans napisał:
Prowadzący jest tak irytujący, że wytrzymałem chyba krócej niż trwa cięcie linki ;)

Prowadzący to "szycha" towarzystwa związanego z masami krytycznymi i tym podobnymi działaniami. Nic nie poradzisz, choć również ubolewam bo jest aktywnym twórcą okołorowerowych tekstów i moim skromnym zdaniem nie zawsze robi dobrą robotę nam wszystkim (w znaczeniu że nie jest obiektywny a raczej tendencyjny a przeciwnicy rowerów mogą odebrać go jako reprezentanta rowerzystów). No ale co począć :-)

Pzdr
A.

Data: 2013-06-28 11:24:03
Autor: Ignac
W dniu piątek, 28 czerwca 2013 16:42:20 UTC+2 użytkownik Alfer_z_pracy napisał:
> bans napisał:

> Prowadzący jest tak irytujący

Prowadzący to "szycha" towarzystwa związanego z masami krytycznymi No ale co począć :-)

Wiedziałem,że to nie profesjonalista,bo za mało bierze..,no i merytorycznie
jakiś taki nijaki.Od Cichłopek dowiedzielibyśmy się przynajmniej,jak nie
zajść w nichcianą ciąże na rowerze.Od Dowbor,jak zadbać o właściwy
image na rowerze,a od Orłosia,jak się rozwieśc,żeby nie stracić roweru,
a od (oj,bym przeoczył) Hanki Mostowiak,jak uniknąć śmierci na rowerze
przy zderzeniu z kartonami niechcący,a od red.Orłosia jak się rozwieśc,
żeby nie stracić roweru nieopatrznie,no a,od Zielńskiej,co zrobić,żeby nigdy
nie wsiąść na rower,bo to obciach jak cholera:)

Data: 2013-07-01 07:20:34
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Fri, 28 Jun 2013 11:24:03 -0700, Ignac napisał(a):

> [...]

żeby nie stracić roweru nieopatrznie,no a,od Zielńskiej,co zrobić,żeby
nigdy nie wsiąść na rower,bo to obciach jak cholera:)

Aż się ciśnie cytat na usta, który dzisiaj zobaczyłem:
"Dobrze ze są osoby, które narzekają i marudzą bo co wtedy byłoby z tą Polską" :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-07-01 11:04:02
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-07-01 09:20, piecia aka dracorp pisze:

Aż się ciśnie cytat na usta, który dzisiaj zobaczyłem:
"Dobrze ze są osoby, które narzekają i marudzą bo co wtedy byłoby z tą
Polską" :)

Z Cezika? :)

--
Liwiusz

Data: 2013-07-01 09:16:59
Autor: piecia aka dracorp
Pokaz cięcia zabezpieczeń podczas Święta Cyklicznego w Warszawie 2013
Dnia Mon, 01 Jul 2013 11:04:02 +0200, Liwiusz napisał(a):

Z Cezika? :)
Bingo.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-06-28 22:36:07
Autor: live_evil
On 28.06.2013 16:42, Alfer_z_pracy wrote:
bans napisał:
[...]

Jaka tam szycha, przesadzasz trochę.
Mi podoba się fakt, że lobbuje w temacie jazdy na rowerze po spożyciu.

--
live_evil

Data: 2013-07-01 09:46:13
Autor: Alfer_z_pracy
live_evil napisał:
Jaka tam szycha, przesadzasz trochę.

Dlatego napisałem w cudzysłowie :-) Po prostu jest wszędzie tam gdzie jest coś o rowerach w kwestiach przepisów, jazdy po mieście itd. A że facet jest, powiedzmy delikatnie, niemedialny, to wychodzi jak wychodzi.

To tak jak ze słynną masą - głośno walczą o nasze przywileje ale efekty są dyskusyjne. Co zresztą widać było choćby w dyskusjach na preclu. Jedni ją chwalą i doceniają pozytywny wpływ, inni z kolei widzą że bardziej szkodzi niż pomaga. Osobiście bym wolał żeby choć co dziesiąty masowicz zamiast jechać na masę, napisał raz w miesiącu skargę na dziurę w DDR, złe oznakowanie i tym podobne a IMO efekty byłyby bardziej konkretne. Ale to rzecz jasna jest sprawa, o której można dyskutować godzinami i nawet się o to pożreć, a nie mam na to ochoty :)

Pzdr!
A.

Data: 2013-07-01 08:32:49
Autor: cytawa
[...]

Tez mi sensacja. Kto by tam nosil takie wielkie cegi.

Rownie szybko obcina sie linki zwyklymi obcinaczkami (np.Topexu za 15 zl).

Jan Cytawa

Data: 2013-07-02 16:00:28
Autor: Krystek
W dniu 2013-07-01 08:32, cytawa pisze:
[...]

A w takie coś warto zainwestować? - <http://www.krajek.pl/User.do;jsessionid=34EFF2122D424C457BDE42A56240E0F9?a=8&p=KrajekW830&k=61&v=k> Nie przetnie się tego szybko? Bo widziałem te pokazy Święta Cyklicznego i tam łańcuchy hipermarketowymi nożycami, z lekkim bądź trochę większym trudem, dawały się przeciąć.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-07-03 09:12:36
Autor: cytawa
Krystek pisze:

[...]

Wyglada na oko solidnie. Nie wiem ile to kosztuje.
MZ cena zapiecia powinna byc w jakiejs proporcji do wartosci roweru. I wydaje mi sie, ze im lepsze zapiecie tym bardziej niewygodne w uzywaniu. Dlatego do swojego bardzo niskobudzetowego roweru mam najzwyklejsza linke, ktora jednym szybkim ruchem sie zapina. Nie mam zludzen i wiem, ze ona jest dobra tylko dla uczciwego zlodzieja.

Jan Cytawa

Data: 2013-07-04 03:35:18
Autor: Krystek
W dniu 2013-07-03 09:12, cytawa pisze:
Krystek pisze:

[...]

Koło 200 złotych kosztuje. Chodziło mi o informacje o tym konkretnym modelu. Łańcuchów co prawda jak psów, ale te znanych marek są rozpoznawalne. Chciałem po prostu wiedzieć ile to jest warte.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-07-04 08:27:06
Autor: cytawa
Krystek pisze:

Koło 200 złotych kosztuje. Chodziło mi o informacje o tym konkretnym
modelu. Łańcuchów co prawda jak psów, ale te znanych marek są
rozpoznawalne. Chciałem po prostu wiedzieć ile to jest warte.

tego sie ode mnie nie dowiesz. Po prostu nie wiem. Trzeba wierzyc (albo ludzic),ze producent nie wciska kitu.

Jan Cytawa

Pokaz cięcia zabezpieczeń podczas Święta Cyklicznego w Warszawie 2013