Pokaz cięcia zabezpieczeń podczas ¦więta Cyklicznego w Warszawie 2013

Data: 2013-06-28 10:44:41
Autor: bans
Pokaz cięcia zabezpieczeń podczas ¦więta Cyklicznego w Warszawie 2013
W dniu 2013-06-28 10:10, piecia aka dracorp pisze:
Witam
http://www.youtube.com/watch?v=r7xAqdE4hEY

Prowadz±cy jest tak irytuj±cy, że wytrzymałem chyba krócej niż trwa cięcie linki ;)

--
bans

Data: 2013-06-28 07:00:39
Autor: Ignac
W dniu pi±tek, 28 czerwca 2013 10:44:41 UTC+2 użytkownik bans napisał:
W dniu 2013-06-28 10:10, piecia aka dracorp pisze:

> Witam

> http://www.youtube.com/watch?v=r7xAqdE4hEY

Prowadz±cy jest tak irytuj±cy, że wytrzymałem chyba krócej niż trwa cięcie linki ;)

Rozumiem kolegę doskonale,też bym wolał niejakie: Zielińsk±,Cichopiek,
Dowbor,lub chociaż redaktora Orłosia,na ale cóż jaki budżet taki prowadz±cy:)

Data: 2013-06-28 16:42:20
Autor: Alfer_z_pracy
bans napisał:
Prowadz±cy jest tak irytuj±cy, że wytrzymałem chyba krócej niż trwa cięcie linki ;)

Prowadz±cy to "szycha" towarzystwa zwi±zanego z masami krytycznymi i tym podobnymi działaniami. Nic nie poradzisz, choć również ubolewam bo jest aktywnym twórc± okołorowerowych tekstów i moim skromnym zdaniem nie zawsze robi dobr± robotę nam wszystkim (w znaczeniu że nie jest obiektywny a raczej tendencyjny a przeciwnicy rowerów mog± odebrać go jako reprezentanta rowerzystów). No ale co pocz±ć :-)

Pzdr
A.

Data: 2013-06-28 11:24:03
Autor: Ignac
W dniu pi±tek, 28 czerwca 2013 16:42:20 UTC+2 użytkownik Alfer_z_pracy napisał:
> bans napisał:

> Prowadz±cy jest tak irytuj±cy

Prowadz±cy to "szycha" towarzystwa zwi±zanego z masami krytycznymi No ale co pocz±ć :-)

Wiedziałem,że to nie profesjonalista,bo za mało bierze..,no i merytorycznie
jaki¶ taki nijaki.Od Cichłopek dowiedzieliby¶my się przynajmniej,jak nie
zaj¶ć w nichcian± ci±że na rowerze.Od Dowbor,jak zadbać o wła¶ciwy
image na rowerze,a od Orłosia,jak się rozwie¶c,żeby nie stracić roweru,
a od (oj,bym przeoczył) Hanki Mostowiak,jak unikn±ć ¶mierci na rowerze
przy zderzeniu z kartonami niechc±cy,a od red.Orłosia jak się rozwie¶c,
żeby nie stracić roweru nieopatrznie,no a,od Zielńskiej,co zrobić,żeby nigdy
nie wsi±¶ć na rower,bo to obciach jak cholera:)

Data: 2013-07-01 07:20:34
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Fri, 28 Jun 2013 11:24:03 -0700, Ignac napisał(a):

> ProwadzÄ…cy jest tak irytujÄ…cy

ProwadzÄ…cy to "szycha" towarzystwa zwiÄ…zanego z masami krytycznymi No
ale co począć :-)

Wiedziałem,że to nie profesjonalista,bo za mało bierze..,no i
merytorycznie jakiś taki nijaki.Od Cichłopek dowiedzielibyśmy się
przynajmniej,jak nie zajść w nichcianą ciąże na rowerze.Od Dowbor,jak
zadbać o właściwy image na rowerze,a od Orłosia,jak się rozwieśc,żeby
nie stracić roweru,
a od (oj,bym przeoczył) Hanki Mostowiak,jak uniknąć śmierci na rowerze
przy zderzeniu z kartonami niechcący,a od red.Orłosia jak się rozwieśc,
żeby nie stracić roweru nieopatrznie,no a,od Zielńskiej,co zrobić,żeby
nigdy nie wsiąść na rower,bo to obciach jak cholera:)

Aż się ciśnie cytat na usta, który dzisiaj zobaczyłem:
"Dobrze ze są osoby, które narzekają i marudzą bo co wtedy byłoby z tą Polską" :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-07-01 11:04:02
Autor: Liwiusz
Pokaz cięcia zabezpieczeń podczas Św ięta Cyklicznego w Warszawie 2013
W dniu 2013-07-01 09:20, piecia aka dracorp pisze:

Aż się ciśnie cytat na usta, który dzisiaj zobaczyłem:
"Dobrze ze są osoby, które narzekają i marudzą bo co wtedy byłoby z tą
PolskÄ…" :)

Z Cezika? :)

--
Liwiusz

Data: 2013-07-01 09:16:59
Autor: piecia aka dracorp
Pokaz cięcia zabezpieczeń podczas ¦więta Cyklicznego w Warszawie 2013
Dnia Mon, 01 Jul 2013 11:04:02 +0200, Liwiusz napisał(a):

Z Cezika? :)
Bingo.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-06-28 22:36:07
Autor: live_evil
On 28.06.2013 16:42, Alfer_z_pracy wrote:
bans napisał:
[...]

Jaka tam szycha, przesadzasz trochę.
Mi podoba się fakt, że lobbuje w temacie jazdy na rowerze po spożyciu.

--
live_evil

Data: 2013-07-01 09:46:13
Autor: Alfer_z_pracy
live_evil napisał:
Jaka tam szycha, przesadzasz trochę.

Dlatego napisałem w cudzysłowie :-) Po prostu jest wszędzie tam gdzie jest co¶ o rowerach w kwestiach przepisów, jazdy po mie¶cie itd. A że facet jest, powiedzmy delikatnie, niemedialny, to wychodzi jak wychodzi.

To tak jak ze słynn± mas± - gło¶no walcz± o nasze przywileje ale efekty s± dyskusyjne. Co zreszt± widać było choćby w dyskusjach na preclu. Jedni j± chwal± i doceniaj± pozytywny wpływ, inni z kolei widz± że bardziej szkodzi niż pomaga. Osobi¶cie bym wolał żeby choć co dziesi±ty masowicz zamiast jechać na masę, napisał raz w miesi±cu skargę na dziurę w DDR, złe oznakowanie i tym podobne a IMO efekty byłyby bardziej konkretne. Ale to rzecz jasna jest sprawa, o której można dyskutować godzinami i nawet się o to pożreć, a nie mam na to ochoty :)

Pzdr!
A.

Pokaz cięcia zabezpieczeń podczas ¦więta Cyklicznego w Warszawie 2013