Pokaż kotku co masz w środku...

Data: 2012-06-24 22:04:57
Autor: Marek Dyjor
Pokaż kotku co masz w środku...
nom wrote:
... czyli co znajduje się wewnątrz karty SD 4GB marki Pretec? :-)
Ale od początku. Przestała mi działać w/w karta SD, a że nie miałem
ani paragonu ani opakowania więc postanowiłem ją otworzyć. Ku mojemu
zdziwieniu była w niej karta mikro SD, ktora normalnie działa w
przejściówce mikroSD->SD. A już ją miałem wyrzucić, dobrze, że jestem
ciekawski. ;-)

zaczyna być coraz ciekawiej...

ciekawe czy w nokii z 8GB pamięci dodatkowej też jest małe gniazdko i wsadzona karta mSD 8GB :)

Pokaż kotku co masz w środku...