Pokaza, e ma w dupie swoich wyborcw

Data: 2015-05-15 03:41:01
Autor: Mark Woydak
Pokaza, e ma w dupie swoich wyborcw

Prezydent pokazał, że ma w du… swoich wyborców, tych z problemami. A z
drugiej strony kandydat Duda, za którym nie przepadam i nie chciałbym, żeby
był prezydentem, niestety był perfekcyjny

— powiedział Piotr Tymochowicz na antenie Superstacji, oceniając reakcję
obu kandydatów na tę samą sytuację – spotkanie z ojcami skrzywdzonymi przez
wymiar sprawiedliwości.

    To jest właśnie ten „american style”, amerykański styl naprawdę wyjścia
do ludzi a nie przespacerowania się po metrze

— mówił Piotr Tymochowicz, oceniając postawę Dudy jako perfekcyjną. Nie
szczędził przy tyk krytyki Komorowskiemu.

    Wyszło z tego coś okropnego. Z jednej strony mamy arogancję, mamy
ignorowanie ludzi, powiedzmy to wprost – prezydent pokazał, że ma w du…
swoich wyborców, tych z problemami. A z drugiej strony kandydat Duda, za
którym nie przepadam i nie chciałbym, żeby był prezydentem, niestety był
perfekcyjny. Pokazał, że potrafi rozmawiać o trudnych sprawach z
obywatelami a nie tylko realizować ustawki medialne

— dodał.

    To jest tragedia, to jest masakra! To tak jakby prezydent już wiedział,
że przegrał wybory ,w październiku Platforma oddaje władzę. Ludzie mieliby
większy szacunek do prezydenta, gdyby wyszedł i powiedział: przegrałem,
dziękuję, mam dosyć, już mi się wymiotować chce z powodu tych nerwów,
stresów itd

— mówił Tymochowicz.

    Myślę, że oni się już pogodzili z ewidentną klęską, bo to jest
ewidentna klęska. Każdego dnia mamy spadek. Z 70 proc. pozwolić, żeby to
poparcie spadło do 20, a dzisiaj już nie wiem – do 12 proc. – to jest
masakra PR-owa

— stwierdził doradca ds. wizerunku. Twierdził jedna, że taką stratę da się
nadrobić.

    Ludzie łatwo w żadną manipulację nie uwierzą. Można by jeszcze do
kopalni zjechać, usiąść koło krawcowej, prezydent mógłby coś uszyć, tylko
naprawdę ludzie w to nie uwierzą

— mówił.

    Musi być coś, w co ludzie uwierzą, tzw. gwarancje prezydenckie. Boże,
jakie to jest proste, tylko nikt o tym nie myśli. Prezydent nie
wykorzystuje jednej rzeczy – on jest również urzędującym prezydentem, o tym
zapomniał

— stwierdził, apelując do Komorowskiego, by dał gwarancje prezydenckie.

    Coś, co w określonych terminach mógłby zrealizować z ludźmi. Tylko oni
są w sztabie tak głupi, że tego nie wymyślą

— powiedział, twierdząc że zupełnie inna sytuacja jest w sztabie Dudy.

    Jeżeli prowadzimy skuteczną kampanię to można mieć nadzieję, że
skuteczna będzie prezydentura. A jeżeli schrzanimy kampanię, to wiadomo, że
do luftu będzie cała prezydentura. Taki jest sposób myślenia ludzi i
zresztą prawidłowy

— podkreślił

Data: 2015-05-15 17:21:14
Autor: Ikselka
Pokaza, e ma w dupie swoich wyborcw
Dnia Fri, 15 May 2015 03:41:01 -0500, Mark Woydak napisa(a):

   Jeeli prowadzimy skuteczn kampani to mona mie nadziej, e
skuteczna bdzie prezydentura. A jeeli schrzanimy kampani, to wiadomo, e
do luftu bdzie caa prezydentura. Taki jest sposb mylenia ludzi i
zreszt prawidowy

Tak jest.
--
XL