Pokazałem hipokryzję polityków PiS i Jarosława Kaczyńskiego

Data: 2012-07-16 15:22:36
Autor: Przemysław W
Pokazałem hipokryzję polityków PiS i Jarosława Kaczyńskiego
Dodaje także: - Być może nie napisałbym tego, gdyby nie to, że zarówno politycy PiS, jak i publicyści niepokorni, a także sam Jarosław Kaczyński, po wielokroć uzurpowali sobie prawo do tego, by określać, kto jest godny wypowiadania się o Lechu Kaczyńskim, a kto nie. Chciałem pokazać hipokryzję i to, że nie mają do tego prawa, bowiem zdarzyło się im zachować w sposób niegodny, lub - co najmniej - niewłaściwy. Jeśli oni czują inaczej, to trudno - mogę im tylko pozazdrościć dobrego samopoczucia, krótkiej pamięci, lub skutecznej redukcji dysonansu poznawczego.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,12135138,Migalski_do_poslow_PiS__zdradziliscie_o_swicie_Lecha.html#ixzz20n8Lllnm

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Pokazałem hipokryzję polityków PiS i Jarosława Kaczyńskiego