Pokazanie publicznie wyciągniętego palca (fucka)

Data: 2009-12-13 13:28:13
Autor: mauser50
Pokazanie publicznie wyciągniętego palca (fucka)
Witam

Mam pytanie czy wyciągnięcie ręki i pokazanie palca (tzw. fucka) na ulicy w miejscu publicznym i demonstrowanie tego gestu poprzez obrót wokół własnej osi można zakwalifikować jako wybryk nieobyczajny (chuligański) z art. 140 Kodeksu Wykroczeń, czy też czyn  art. 51 KW.
Jakie są opinie na ten temat czy ktoś z grupowiczów posiada np. orzeczenia w podobnych sprawach.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Data: 2009-12-13 13:47:37
Autor: Piotr [trzykoty]
[...]

IMHO 51 kw, raczej nie, ostatecznie w jakiejś bardzo skrajnej sytuacji, powiedzmy będzie przez godzinę biegał po miejscu publicznym, zatrzymywał ludzi i pokazywał... Co do 140 kw, to nie wiem.
A tak w ogóle, pokazanie tego gesto konkretnej osobie może być zakwalifikowane jako przestępostwo zniewagi z kk.

Data: 2009-12-13 14:40:36
Autor: Maciek
mauser50 napisał(a) w <hg2m6l$dkl$1@srv.cyf-kr.edu.pl> :

[...]

Jako jedyny zarzut? Czy jeden z całej gamy zarzutów w jednej sprawie? ;)

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2009-12-13 18:35:36
Autor: mauser50
Maciek pisze:
[...]

Jako jedyny zarzut w tej sprawie.

Data: 2009-12-14 08:12:46
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Sun, 13 Dec 2009 13:28:13 +0100, mauser50 napisał(a):

[...]

litości !!!!!

dojdzie do tego, że ustawowo trzeba będzie skatalogować wszelkie gesty, aby
można było potem sądzić się przed sądem o zniewagę itp.
a potem przesłuchania w sądzie świadków, czy wysunął jeden palec czy może
dwa, a może ten drugi tylko trochę, w zwiazku z tym gest nie jest obraźliwy --
Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
http://foto.3mam.net/album2/Lowicz/index7.php

Pokazanie publicznie wyciągniętego palca (fucka)