Pokazanie publicznie wyciągniętego palca (fucka)

Data: 2009-12-13 13:47:37
Autor: Piotr [trzykoty]
Pokazanie publicznie wyciągniętego palca (fucka)
Mam pytanie czy wyciągnięcie ręki i pokazanie palca (tzw. fucka) na ulicy w miejscu publicznym i demonstrowanie tego gestu poprzez obrót wokół własnej osi można zakwalifikować jako wybryk nieobyczajny

IMHO 51 kw, raczej nie, ostatecznie w jakiejś bardzo skrajnej sytuacji, powiedzmy będzie przez godzinę biegał po miejscu publicznym, zatrzymywał ludzi i pokazywał... Co do 140 kw, to nie wiem.
A tak w ogóle, pokazanie tego gesto konkretnej osobie może być zakwalifikowane jako przestępostwo zniewagi z kk.

Pokazanie publicznie wyciągniętego palca (fucka)