Pokażcie mi choć jednego Polaka uratowanego przez Żyda

Data: 2018-02-02 10:17:24
Autor: boukun
Pokażcie mi choć jednego Polaka uratowanego przez Żyda
Ostry komentarz Marka Jakubiaka. Mówił o holokauście
- Pokażcie mi choć jednego Polaka uratowanego przez Żyda - powiedział Marek Jakubiak z Kukiz'15. Jego zdaniem Polacy wycierpieli nie mniej niż Żydzi.

Poseł Kukiz'15 na antenie Polskiego Radia 24 przekonywał, że w kontekście Polski trudno mówić o antysemityzmie, że jeżeli Żydzi mają Polakom coś do zarzucenia, to również Polacy mogli w pewnych momentach historii mieć żal do Żydów.

Pprzypomniał jak zachowywali się przedstawiciele społeczności żydowskiej w momencie wejścia Armii Czerwonej.

- 17 września 1939 r. napadł na nas odwieczny wróg wschodni - sowiecka Rosja, a Żydzi witali ich kwiatami. Pytam, gdzie byli Żydzi kiedy 500 tys. Polaków w ciągu roku wymordowano na ich oczach? 2 miliony Polaków wsadzono do wagonów śmierci i wywieziono na Syberię - powiedział Jakubiak.

- Poważnie się pytam. Pokażcie mi choć jednego Polaka uratowanego przez Żyda - ciągnął dalej.

Stwierdział także, że polski Holokaust wcale nie był mniejszy od żydowskiego. - Wręcz przeciwnie. 3 miliony Polaków było mordowanych gdzie popadło i czym popadło. W obozach śmierci razem z Żydami umierali Polacy. Ja nie rozumiem dzisiejszej narracji Izraela. Mamy wyciągać te wszystkie sprawy czy też nie? - powiedział poseł.

Większość ankietowanych Polaków uważa, że nasz naród nie ponosi współodpowiedzialności za niemieckie zbrodnie. Z sondaży wynika również, że przeważa poparcie dla ścigania za sformułowanie "polskie obozy śmierci".

Jakąkolwiek winę narodu polskiego za działania nazistów odrzuciło niemal trzy czwarte (73,5 proc.) uczestników badania SW Research dla serwisu rp.pl.

Współodpowiedzialność Polaków za zbrodnie z czasów II wojny światowej dostrzega 10,6 proc. ankietowanych. Co szósty pytany (15,9 proc.) nie potrafił zająć jednoznacznego stanowiska.

https://wiadomosci.wp.pl/ostry-komentarz-marka-jakubiaka-mowil-o-holokauscie-6215920659761281a

kkk
37 min. temu

czlowieku, do wczoraj myslalem jak Ty. ale przeczytaj ksiazke "przedsiebiorstwo holocaust" profesora normalna filkensteina zyda z reszta... to zrozumiesz co jest grane. i dodaj do tego ze izraelem kieruja bankierzy bankow emisyjnych syjonu a izrael trzesie ameryka i bedziesz mial pelen przepis

aza
26 min. temu

Teraz już wszyscy wiemy jakie mamy zająć stanowisko na przyszłość wobec Izraela i Żydów.

Kk
24 min. temu

Masz +

Marek Kubiak.
6 min. temu

Żyd wszystko widzi tylko przez pryzmat pieniądza!!!! To jest bardzo szowinistyczna nacja!!!!!

qwer
7 min. temu

Brawo Panie Posle Jakubiak Jestes Gosc.Jestesmy z Toba.

Baca
9 min. temu

Nikt tak nie pomógł antysemityzmowi w Polsce jak kneset żydowski. Czytaj o pogromach Polaków przez żydów w miejscowościach Koniuchy i Nalibiki

Data: 2018-02-02 18:03:04
Autor: Mordy Zdradzieckie - (c) J. Kaczyński - PiS
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

My Polacy jesteśmy ogólnie cierpiącym narodem. Wszędzie nieprzyjazne watahy
czekające na nasz katolicki naród by ogniem i mieczem wypędzić nas z
odwiecznie polskiej ziemi. Jakby było tego mało PiS wciąż wyszukuje nowych
"wrogów". Bez "wrogów" nie ma zycia! Jest na kogo zwalić swoją nieudolność,
próżniactwo i kołtunizm.

CL

Pokażcie mi choć jednego Polaka uratowanego przez Żyda