Pokażcie mi choć jednego Polaka uratowanego przez Żyda

Data: 2018-02-02 18:03:04
Autor: Mordy Zdradzieckie - (c) J. Kaczyński - PiS
Pokażcie mi choć jednego Polaka uratowanego przez Żyda
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Ostry komentarz Marka Jakubiaka. Mówił o holokauście
- Pokażcie mi choć jednego Polaka uratowanego przez Żyda - powiedział
Marek Jakubiak z Kukiz'15. Jego zdaniem Polacy wycierpieli nie mniej niż
Żydzi.

My Polacy jesteśmy ogólnie cierpiącym narodem. Wszędzie nieprzyjazne watahy
czekające na nasz katolicki naród by ogniem i mieczem wypędzić nas z
odwiecznie polskiej ziemi. Jakby było tego mało PiS wciąż wyszukuje nowych
"wrogów". Bez "wrogów" nie ma zycia! Jest na kogo zwalić swoją nieudolność,
próżniactwo i kołtunizm.

CL

Pokażcie mi choć jednego Polaka uratowanego przez Żyda