Pokazywali dzisiaj Schetyne w tv

Data: 2017-08-02 14:56:41
Autor: Zenek Kapelinder
Pokazywali dzisiaj Schetyne w tv
Zle wyglada, wory pod oczami, zestresowany. Przez to agresywny. Czegos sie boi.

Data: 2017-08-02 15:34:39
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Zle wyglada, wory pod oczami, zestresowany. Przez to agresywny. Czegos sie boi.

Co się dziwisz, stają na chuju, z wakacji zrezygnowali żeby ludowi
nad morzem czytać konstytucję, a słupki ani drgną, to musi być
frustrujące.

Data: 2017-08-02 16:01:17
Autor: Zenek Kapelinder
Pokazywali dzisiaj Schetyne w tv
No i dla niektorych panstwowe tenisowki z gumka jako obuwie caloroczne tez blisko. Jak znam zycie to delegacje do Sztumu bardziej realne niz do calodobowych wieloletnich apartamentow w Radomiu. Ciekawe czy byli zapobiegliwi jak Gomolka w czasie gospodrskich wizyt jakie  Cyrankiewiczem robili. Poszli do przedszkola i sie Cyrankiewicz pyta ile dzieci mleka dostaja. Po dwa kubki uslyszeli. Poszli do wiezienia i znowu pytanie o mleko dla wiezniow. Naczelnik mowi ze nie dostaja. Wyszli a Cyrankiewicz mowi ze trzeba ujac dzieciom jeden kubek i dac wiezniom. Gomulka na to ze chyba oszalal zeby zabierac mleko dzieciom i dawac kryminalistom. Na to Cyrankiewicz pyta Gomulke co beda pili jak ich wsadza.

Data: 2017-08-03 07:07:21
Autor: Lord Donate
Pokazywali dzisiaj mnie Zenusia w tvn24
Zle wygladam, wory pod oczami, zestresowany. Przez to agresywny. Czegos sie boje. Pewnie kota. A może przez tą niespełniono miłość do wylupiastej źle sypiam. Pomysle o tym. Obecnie zastanawiam sie nad inflacja i deflacja. Za cholere tego nie czaje! Na kursach w Klarysewie nic o tym nie mowili tylko o pigulce "zaraz PO". Nie wiem o co z to pigulka chodzi. To jak sie ma uczulenie na PO czy jak mi ktos odbyt rozwali? Sam juz nie wiem.

Data: 2017-08-18 12:59:49
Autor: Budzik
Pokazywali dzisiaj Schetyne w tv
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Zle wyglada, wory pod oczami, zestresowany. Przez to agresywny. Czegos
sie boi.

I czołgi, i łodzie i psychoanaliza. Człowiek renesansu :)
I jaki obiektywny!

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2017-08-18 09:54:05
Autor: Zenek Kapelinder
Pokazywali dzisiaj Schetyne w tv
Ostatnio taki rozdygotany ze raczej to czlowiek rezonansu.

Data: 2017-08-18 20:59:48
Autor: Budzik
Pokazywali dzisiaj Schetyne w tv
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Ostatnio taki rozdygotany ze raczej to czlowiek rezonansu.

hahahaha... ale wiesz ze mowiłem o Tobie...?
Bo to ze politycy wypowiadaja sie na kazdy temat nawet jak nie maja o nim zielonego pojecia to akurat zadna nowosc.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Data: 2017-08-18 16:07:51
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Zle wyglada, wory pod oczami, zestresowany. Przez to agresywny. Czegos sie boi.

Jeżeli oglądałeś to w swojej bezpłatnej telewizji dla pisuarowych idiotów to
gratuluję dziennikarzy :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]