Pokazywali dzisiaj mnie Zenusia w tvn24

Data: 2017-08-03 07:07:21
Autor: Lord Donate
Pokazywali dzisiaj mnie Zenusia w tvn24
psikutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:30ce6978-bdb4-4cba-a429-3d3a6177ff2agooglegroups.com...
Zle wygladam, wory pod oczami, zestresowany. Przez to agresywny. Czegos sie boje. Pewnie kota. A może przez tą niespełniono miłość do wylupiastej źle sypiam. Pomysle o tym. Obecnie zastanawiam sie nad inflacja i deflacja. Za cholere tego nie czaje! Na kursach w Klarysewie nic o tym nie mowili tylko o pigulce "zaraz PO". Nie wiem o co z to pigulka chodzi. To jak sie ma uczulenie na PO czy jak mi ktos odbyt rozwali? Sam juz nie wiem.

Pokazywali dzisiaj mnie Zenusia w tvn24