Pokerowa zagrywka prezesa .

Data: 2010-05-10 09:24:09
Autor: cyc
Pokerowa zagrywka prezesa .
Kaczynski okazal sie byc tyle falszywy ile cwany .
Znany ze swojej rusofobi i nie przebiarajacy w slowach wtedy , kiedy mowa byla o Rosji , nagle w obliczu wyborow prezydenckich , bedac swiadomy tego , ze zdecydowana wiekszosc spoleczenstwa chce conajmniej poprawnych  stosunkow z dziesiejsza Rosja , przemienil sie w spolegliwego , pelnego milosierdzia i pragnacego jak nikt inny , przyjazni z tymi , ktorych dotad pogardzal i opluwal .
Polityka ma swoje prawa , wsrod ktorych najwyrazniej dominuje prawo do obludy, klamstwa i falszu , taka juz jej natura ale zeby posunac sie az do takiego stopnia  ? . To tak , jakby nagle Rydzyk zadeklarowal publicznie , ze staje sie uczciwym czlowiekiem ., smieszne , prawda ? .
Zmiana wizerunku jaka podjal; Kaczynski , musi przychodzic mu z wielkim trudem bo przeciez szakala w owieczke zmienic sie nie da , tak jak oszukac natury  i jesli to robi , musi to byc tylko gra , okresowe , koniunkturalne przeistoczenie polegajace na wdzianiu obludnej maski .
Byc moze znajda sie tacy , ktorzy dadza sie na to nabrac w koncu , jak uczy doswiadczenie z PiS-em durniow i w Polsce nie brakuje ale wiekszosc z nas Polakow , od pierwszej chwili "przeistoczenia " sie prezesa zdaje sobie sprawe z tego , ze jak byl , tak dalej bedzie czlowiekiem zawistnym , dyktatorskim , zlosliwym i msciwym a skoro tak , to przeciez  nie zmieni , bo natura mu na to nie pozwoli , swojego stosunku do Rosji i do tych , ktorzy Polske widza inaczej niz pod jego prezydentura .
Nie dajcie sie zwiesc pozorom , pwcza skora na nim to tylko typowy dla niego koniunkturalizm .

cyc

Data: 2010-05-10 00:33:34
Autor: Hans Kloss
Pokerowa zagrywka prezesa .
Z twoich elukubracji wynika jedno- nie rozumiesz co oznacza określenie
"pokerowa zagrywka". Innych informacji  twoja pisanina (niewątpliwie
interesująca dla psychiatry) nie zawiera, jak to zwykle bywa w
przypadku bełkotu nawiedzonego fanatyka.
J-23

Data: 2010-05-10 04:19:07
Autor: zbig
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 09:33, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Myślę, że określenie cyca jest adekwatne. To była pokerowa zagrywka,
bo Kaczynski ryzykuje, iż część elektoratu, ciemny ksenofobiczny
"wściekły moher" może podejść nieufnie do tego typu wolty. Sa tacy,
którym pojednanie z Rosjanami jest nie w smak.

Data: 2010-05-10 05:34:02
Autor: Hans Kloss
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 13:19, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> przypadku bełkotu nawiedzonego fanatyka.
> J-23

Myślę, że określenie cyca jest adekwatne. To była pokerowa zagrywka,
Niczym nie ryzykuje, a pisanina cyca to bełkot, insynuacje i
bredzenia. Nie ma żadnego "wsciekłego moheru", jest to wyłacznie
produkt bzdurzeń  platfonsów i komuszerii (na jedno zresztą wychodzi)..
J-23

Data: 2010-05-10 06:04:45
Autor: zbig
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 14:34, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Nie ma żadnego "wsciekłego moheru", jest to wyłacznie
produkt bzdurzeń  platfonsów i komuszerii (na jedno zresztą wychodzi).
J-23
:))))))
A toś mnie ubawił!
A to kto?
produkt PO?
http://www.youtube.com/watch?v=5p2MAdD64bg&NR=1

Data: 2010-05-10 06:19:09
Autor: Hans Kloss
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 15:04, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

:))))))
A toś mnie ubawił!
A to kto?

Ludzie którzy sobie nie życzą żeby ich platfonsiarska tuba
propagandowa kamerowała.
Że po ryju nie nakładli to świadczy jedynie o ich (nadmiernej IMO)
wyrozumiałości i tolerancji.
J-23

Data: 2010-05-10 06:29:45
Autor: zbig
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 15:19, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

propagandowa kamerowała.
Że po ryju nie nakładli to świadczy jedynie o ich (nadmiernej IMO)

Podałeś właśnie nieco spłycona ale prawidłową definicje "wściekłego
moheru"

Data: 2010-05-10 07:54:54
Autor: Hans Kloss
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 15:29, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Podałeś właśnie nieco spłycona ale prawidłową definicje "wściekłego
moheru"
Że nadmiernie tolerancyjni? A cóż to z "wściekłością" może mieć
wspólnego?
J-23

Data: 2010-05-10 08:02:21
Autor: zbig
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 16:54, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> moheru"

Że nadmiernie tolerancyjni? A cóż to z "wściekłością" może mieć

Nie są nadmiernie tolerancyjni tylko tchórzliwi. wydaje im się , że są
w kupie mocni a to to są tacy, w znacznej części dawni czlonkowie PZPR
co to i do kościoła i na zebranko partyjne. Takie peerelowskie bagno.
Jak trzeba było sie narazić, to  żadnego z tych "patriotów" nie było
na to stać. Dostali wolność na tacy i teraz leczą kompleksy
gardłowaniem, gdy to nie zagraża ich świętej dupie. Znam kilku, na
szczęście niewielu, tych nieustraszonych bojowników i przedstawiłem
powyżej ich wierną charakterystykę.

Data: 2010-05-10 08:14:43
Autor: Hans Kloss
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 17:02, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

 a to to są tacy, w znacznej części dawni czlonkowie PZPR
Masz na ten temat jakieś dowody czy tylko tak sobie palikocisz?

 Znam kilku, na szczęście niewielu, tych nieustraszonych bojowników i przedstawiłem
powyżej ich wierną charakterystykę.
Ja znam co najmniej kilkanaście osób będących (w odróżnieniu ode mnie)
fanami padre Rydzyka i ŻADNA  z nich nie odpowiada twojej kłamliwej
"charakterystyce".
Pokazana w zalinkowanym filmiku reakcja "moherów" na "reporterów" tusk
vaseline network nie odbiega zasadniczo od reakcji np. fanów owsika na
filmujących ich dziennikarzy RM i jest to zupełnie standardowa
reakcja ludzi którzy nie życzą sobie być filmowani.
J-23

Data: 2010-05-10 23:58:59
Autor: zbig
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 17:14, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 10 Maj, 17:02, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

>  a to to są tacy, w znacznej części dawni czlonkowie PZPR

Masz na ten temat jakieś dowody czy tylko tak sobie palikocisz?

mam dowody w postaci osobistej znajomości kilku takich typków.

> [...]

Ja znam co najmniej kilkanaście osób będących (w odróżnieniu ode mnie)
fanami padre Rydzyka i ŻADNA  z nich nie odpowiada twojej kłamliwej
Taki dowód jak i mój. Bardziej wierzę sobie.

Data: 2010-05-10 14:25:06
Autor: cyc
Pokerowa zagrywka prezesa .

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:154e772d-a692-44a4-b5bb-86ec06a2b486r34g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Przez przypadek przeczytalem tego faszystowskiego tluka, ktoremu odpowiadasz bo mam go w  filtrze i nie jemu , tylko Tobie powiem , ze  ma rzeczywiscie racje ale o tyle , ze jego umilowany furer  pokerzysta jest taki , jak polityk , czyli jak z koziej ...d...y traba .( nawet kononowicz mial swoj elektorat ! . Ten przeszedl jednak do PiS-u) .
To co zrobil wyszlo mu ....oby nie na dobre a ze narod w czesci wrazliwy na cudze nieszczescia , w czesci rydzykiem skoltunialy w czesci rozmilowany w faszyzmie jak to, to powyzej , ktorego nicka nawet wymienial nie bede aby sie nie zasmierdziec  , moze zdarzyc sie tak , ze proby zawlaszczenia narodowej tragedii i zrobienie z pogrzebow 96 politykow reklamowego , przedwyborczego bilbordu , zblizy konusa do 2 tury . Na wiecej jednak liczyc nie moze .

cyc

Data: 2010-05-10 09:25:28
Autor: Neko
Pokerowa zagrywka prezesa .
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Nie dajcie sie zwiesc pozorom , pwcza skora na nim to tylko typowy dla niego koniunkturalizm .

Jestem zachwycony nowym imagem Pana Prezesa!

Te okulary bardzo mu pasują. Stonowany styl wypowiedzi.
PRAWDZIWY MĄŻ STANU!

Brawo Panie Jarosławie! :)

Data: 2010-05-10 09:36:08
Autor: jadrys
Pokerowa zagrywka prezesa .
W dniu 2010-05-10 09:25, Neko pisze:
[...]

Czy to aby nie za wysoki kredyt zaufania do prezesa? Okulary na nosie i parę słów czyni kogoś "Mężem Stanu"?

Data: 2010-05-10 09:38:32
Autor: Neko
Pokerowa zagrywka prezesa .
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Czy to aby nie za wysoki kredyt zaufania do prezesa? Okulary na nosie i parę słów czyni kogoś "Mężem Stanu"?

Oczywiscie, ze okulary na nosie nie czynia nikogo Mezem Stanu.
Najlepszym przykladem jest Fragles.

Jednakze gdy mam do wyboru Fraglesa i Kaczynskiego
stawiam na tego drugiego.

Data: 2010-05-10 09:42:43
Autor: jadrys
Pokerowa zagrywka prezesa .
W dniu 2010-05-10 09:38, Neko pisze:
[...]

Ja też, ale oczekuje po jego prezydenturze trochę więcej niż okulary na nosie i paru gładkich słówek..

Data: 2010-05-10 09:50:55
Autor: Neko
Pokerowa zagrywka prezesa .
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Ja też, ale oczekuje po jego prezydenturze trochę więcej niż okulary na nosie i paru gładkich słówek..

Wierze, ze po tej traumie Jaroslaw spokornial i bedzie stonowanym,
madrym politykiem (takim jakim stal sie w pewnym momencie Lech Kaczynski).

Ze zniknie pieniacz, a nastanie nowy Jaroslaw, spokojny, wywazony, madry.

Jednak jak napisal Zakowski w Polityce- z ktorym po raz pierwszy sie musze zgodzic, bo naprawde
stworzyl mądry artykul: dla Jaroslawa lepsza bylaby minimalna porazka z Komorowskim,
gdyz wtedy PiS bedzie mialo mocne wejscie w kolejnych wyborach parlamentarnych.
A jak Kaczynski zostanie prezydentem stanie sie niewolnikiem swojego stanowiska
bez realnego wplywu na polityke.

Trudno sie z tym nie zgodzic. Lepiej dla Kaczynkiego bylaby minimalna porazka. Bo wtedy
jako "prawie" wygrany w wyborach bylby nie do ruszenia.

Ale jak Jaroslaw zostanie prezydentem to ja sie nie obraze.

Data: 2010-05-10 16:40:48
Autor: jadrys
Pokerowa zagrywka prezesa .
W dniu 2010-05-10 09:50, Neko pisze:
[...]

A ja uważam że jedyna szansa na zapobieżenie rozpadowi PiS-u jest prezydentura J. Kaczyńskiego, - On jest po śmierci Wassermana jedyną osobowością w tym ugrupowaniu.  I ponad to myślę że p. Kaczyński będzie bardzo dobrym prezydentem, o ile nie otoczy się ludźmi pokroju p. Macierewicza, czy chłoptaś z dyktafonem - Ziobro.

Data: 2010-05-10 16:14:30
Autor: cirrus
Pokerowa zagrywka prezesa .
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hs8de3$acm$1news.onet.pl...
[...]

Nie przeceniaj idioty neka, dla niego jakby Kaczor wystawił dupę i pierdnął to byłoby posunięcie doskonałe.

--
stevep

Data: 2010-05-10 16:43:06
Autor: jadrys
Pokerowa zagrywka prezesa .
W dniu 2010-05-10 16:14, cirrus pisze:
[...]

A co mam kogoś przeceniać czy nie doceniać? Wszystko zweryfikuje czas - może się okazać że to właśnie Neko miał rację.

Data: 2010-05-10 09:42:09
Autor: azot
Pokerowa zagrywka prezesa .

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hs8d1o$8ti$1news.onet.pl...

Czy to aby nie za wysoki kredyt zaufania do prezesa? Okulary na nosie i parę słów czyni kogoś "Mężem Stanu"?

Parę słów juz skreśliłeś, teraz ubierz okulary i do lustra.   Kogo widzisz?
Przykro mi :(

azot

Data: 2010-05-10 09:47:01
Autor: jadrys
Pokerowa zagrywka prezesa .
W dniu 2010-05-10 09:42, azot pisze:
[...]

Nigdy nie pretendowałem do miana Męże Stanu.. i nie będę pretendował. Mój wygląd nie ma dla nikogo (poza moją kobietą) żadnego znaczenia.

Data: 2010-05-10 09:58:22
Autor: azot
Pokerowa zagrywka prezesa .

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hs8dm4$b2n$1news.onet.pl...
[...]

I tak trzymać. Mam tak samo.

azot

Data: 2010-05-10 16:13:06
Autor: cirrus
Pokerowa zagrywka prezesa .
[...]

Nie przesadzaj to tylko dodatki i bez stania tam gdzie ZOMO.

--
stevep

Data: 2010-05-10 16:46:34
Autor: jadrys
Pokerowa zagrywka prezesa .
W dniu 2010-05-10 16:13, cirrus pisze:
[...]

Jakby nie patrzeć (w mojej opinii) te wczorajsze słowa J. Kaczyńskiego to krok w stronę polityka wielkiego formatu... być może nawet rzeczonego Męża Stanu.

Data: 2010-05-10 16:12:07
Autor: cirrus
Pokerowa zagrywka prezesa .
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hs8cdp$710$1news.onet.pl...
[...]

Wizerunek prawie doskonały dla takiego idioty jak ty.

--
stevep

Data: 2010-05-10 09:49:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Pokerowa zagrywka prezesa .

,
[...]

  ,,wiekszosc z nas Polakow" - POlakow, cycoidalnych
  grafomanow i nieukow!

  AR

Data: 2010-05-10 10:01:18
Autor: azot
Pokerowa zagrywka prezesa .

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:20824$4be7ba81$54702a04

 ,,wiekszosc z nas Polakow" - POlakow, cycoidalnych
 grafomanow i nieukow!

 AR

No wiesz co? Jakich nieuków? Przeciez glosowali na PO, czyli odrobili zadanie. To sa pilni uczniowie.
A ze tumany?

azot

Data: 2010-05-10 10:06:51
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Pokerowa zagrywka prezesa .

"azot" <afriko@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
>  grafomanow i nieukow!
>
>  AR

No wiesz co? Jakich nieuków? Przeciez glosowali na PO, czyli odrobili

   Zarty zartami ale z ta PO to naprawde przykra sprawa, jesli pomyslec
   jak wielu ma zwolennikow nie tylko w wiezieniach i aresztach sledczych.
   PO to przeciez kompromitacja polskosci.

   AR

Data: 2010-05-10 10:21:14
Autor: u2
Pokerowa zagrywka prezesa .
W dniu 2010-05-10 10:06, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
   Zarty zartami ale z ta PO to naprawde przykra sprawa, jesli pomyslec
   jak wielu ma zwolennikow nie tylko w wiezieniach i aresztach sledczych.
   PO to przeciez kompromitacja polskosci.

Jakiej polskości. Przecież to szkopy.

Data: 2010-05-10 10:30:58
Autor: azot
Pokerowa zagrywka prezesa .

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be7c1fa$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
Jakiej polskości. Przecież to szkopy.

No co ty? Tusku to "prawie Polak". O mało co.

"Kiedyś w szkole Tusk usłyszał, że jest hitlerowcem. "Moja mama dopiero mając 11 lat uczyła się polskiego. Przez całe swoje dzieciństwo i wczesną młodość miałem dziwną sytuację: byłem z polskiej rodziny używającej gdańskiej niemczyzny. (...). Ja z tego powodu miałem pewien kompleks, bo np. dzieci na podwórku wiedziały, że u mnie w rodzinie mówi się po niemiecku; tego nie dało się ukryć w takiej społeczności jak podwórko" - wspominał na początku lat 90. Jeszcze zanim pochodzenie rodzinne stało się sprawą wagi politycznej, a nawet państwowej, Tusk przyznawał w wywiadach, że w domu nawet kolędy śpiewało się po niemiecku. "

http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/zmarla-matka-donalda-tuska,38309,1

azot

Data: 2010-05-10 10:40:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Pokerowa zagrywka prezesa .

> [...]

politycznej, a nawet państwowej, Tusk przyznawał w wywiadach, że w domu
nawet kolędy śpiewało się po niemiecku. "

  Wybory 2007 i wysokie notowania PO w badaniach opinii
  publicznej dowodza, ze Polakom mozna bezkarnie pluc w
  twarz.  To prawdziwa kompromitacja takie zachowanie
  polskich wyborcow i polskiego spoleczenstwa.  Do PiS
  mozna miec zastrzezenia za to, badz owo,  lecz jest to polska
  partia i kazdy normalny polski wyborca powinien to dostrzec
  i wyciagnac z tej obserwacji praktyczne wnioski juz 20 czerwca.

  AR

Data: 2010-05-10 10:20:17
Autor: u2
Pokerowa zagrywka prezesa .
W dniu 2010-05-10 09:24, cyc pisze:
Kaczynski okazal sie byc tyle falszywy ile cwany .
Znany ze swojej rusofobi

Nawet "rusofobii" napisać poprawnie nie potrafisz. Typowe dla cyca :)

Data: 2010-05-10 14:08:48
Autor: cyc
Pokerowa zagrywka prezesa .

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be7c1c1$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-10 09:24, cyc pisze:
Kaczynski okazal sie byc tyle falszywy ile cwany .
Znany ze swojej rusofobi

Nawet "rusofobii" napisać poprawnie nie potrafisz. Typowe dla cyca :)

Jakis Ty inteligentny !! w glowie sie nie miesci !.

cyc

Data: 2010-05-10 14:12:36
Autor: u2
Pokerowa zagrywka prezesa .
W dniu 2010-05-10 14:08, cyc pisze:
Nawet "rusofobii" napisaĂŚ poprawnie nie potrafisz. Typowe dla cyca :)
Jakis Ty inteligentny !! w glowie sie nie miesci !

Dla takiego ptasiego móżdżka jak ty się nie zmieści. Nie trudź się :)

Data: 2010-05-10 10:35:25
Autor: mkarwan
Pokerowa zagrywka prezesa .

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hs8cb2$6p3$2news.onet.pl...

ze zdecydowana wiekszosc spoleczenstwa chce conajmniej poprawnych stosunkow z dziesiejsza Rosja ,

Sądzę, że się mylisz.

Data: 2010-05-10 12:44:21
Autor: Piotr
Pokerowa zagrywka prezesa .
Dnia Mon, 10 May 2010 09:24:09 +0200, cyc napisał(a):

[...]

Kiedy Kaczyński opluwał Rosję? Ejże cycu, jak ty pięknie spiewasz na
gwnianą nutę. :-)
Albo znowu odnosisz się do tekstów, których nie rozumiesz, on nie zamienił
się w spolegliwca, ot po prostu podziekował tym Rosjanom, którzy na to
zasłużyli.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-10 14:14:33
Autor: cyc
Pokerowa zagrywka prezesa .

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hs8o1l$dn9$1news.onet.pl...
[...]

Gdyby nie wybory to w opluwaiu ich dorownywalby grupowym piswcom .
Dlaczego macie tak brzydki zwyczaj , ze zaklamujecie prawde ?. Kazda niezrecznosc , a nawet pospolite chamstwo prezesa a bylo icvh nie malo , tak jak wczesniej prezydenta usilujecie obracic w klamstwo choc praqwda az piszczy  i dla wszystkich jest oczywista ? , no dlaczego ? .
 Robicie dokladnie ta sama robte jak ludzie kosciola , ktorzy uwazaja , ze z lotra moga zrobic swietego i tym samym wygladzi sie jego lotrostwo a ludzie o nim zapomna .
Podbno rzeczywiscie najlepsza obrona jest atak ale kiedy przekracza to granice racjonalnosci  to staje sie samobojstwem . Takie popelnia kosciol i takie popelnicie wy .

cyc

Data: 2010-05-10 14:17:07
Autor: u2
Pokerowa zagrywka prezesa .
W dniu 2010-05-10 14:14, cyc pisze:
[...]

Nie cycuj tylko podawaj cytaty. Tak znowu wychodzisz na małego
zakompleksionego człowieczka.

Data: 2010-05-10 14:20:08
Autor: Piotr
Pokerowa zagrywka prezesa .
Dnia Mon, 10 May 2010 14:14:33 +0200, cyc napisał(a):

[...]

Gdyby babka miała wąsa, to byłaby dziadkiem, cycu. Daj konkrety, zamiast
kolejnego steku oszczerstw i zmyśleń. Kiedy Kaczyński opluwał Rosję?
Piotr

Data: 2010-05-10 13:58:35
Autor: karwanjestdebilem
Pokerowa zagrywka prezesa .

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

 przemienil sie w spolegliwego , pelnego milosierdzia i
pragnacego jak nikt inny , przyjazni z tymi , ktorych dotad pogardzal i opluwal .

Właśnie ten całkowity brak jakichkolwiek zasad odrzuca mnie od tego ludzkiego odpadu, zakompleksionego hipokryty, który mówi o "swoim ukochanym bracie", mówi co jego brat by myślał, równocześnie nie okazując najmniejszych oznak żałoby.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Pokerowa zagrywka prezesa .