Pokerowa zagrywka prezesa .

Data: 2010-05-10 00:33:34
Autor: Hans Kloss
Pokerowa zagrywka prezesa .
Z twoich elukubracji wynika jedno- nie rozumiesz co oznacza określenie
"pokerowa zagrywka". Innych informacji  twoja pisanina (niewątpliwie
interesująca dla psychiatry) nie zawiera, jak to zwykle bywa w
przypadku bełkotu nawiedzonego fanatyka.
J-23

Data: 2010-05-10 04:19:07
Autor: zbig
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 09:33, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Myślę, że określenie cyca jest adekwatne. To była pokerowa zagrywka,
bo Kaczynski ryzykuje, iż część elektoratu, ciemny ksenofobiczny
"wściekły moher" może podejść nieufnie do tego typu wolty. Sa tacy,
którym pojednanie z Rosjanami jest nie w smak.

Data: 2010-05-10 05:34:02
Autor: Hans Kloss
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 13:19, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> przypadku bełkotu nawiedzonego fanatyka.
> J-23

Myślę, że określenie cyca jest adekwatne. To była pokerowa zagrywka,
Niczym nie ryzykuje, a pisanina cyca to bełkot, insynuacje i
bredzenia. Nie ma żadnego "wsciekłego moheru", jest to wyłacznie
produkt bzdurzeń  platfonsów i komuszerii (na jedno zresztą wychodzi)..
J-23

Data: 2010-05-10 06:04:45
Autor: zbig
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 14:34, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Nie ma żadnego "wsciekłego moheru", jest to wyłacznie
produkt bzdurzeń  platfonsów i komuszerii (na jedno zresztą wychodzi).
J-23
:))))))
A toś mnie ubawił!
A to kto?
produkt PO?
http://www.youtube.com/watch?v=5p2MAdD64bg&NR=1

Data: 2010-05-10 06:19:09
Autor: Hans Kloss
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 15:04, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

:))))))
A toś mnie ubawił!
A to kto?

Ludzie którzy sobie nie życzą żeby ich platfonsiarska tuba
propagandowa kamerowała.
Że po ryju nie nakładli to świadczy jedynie o ich (nadmiernej IMO)
wyrozumiałości i tolerancji.
J-23

Data: 2010-05-10 06:29:45
Autor: zbig
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 15:19, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

propagandowa kamerowała.
Że po ryju nie nakładli to świadczy jedynie o ich (nadmiernej IMO)

Podałeś właśnie nieco spłycona ale prawidłową definicje "wściekłego
moheru"

Data: 2010-05-10 07:54:54
Autor: Hans Kloss
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 15:29, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Podałeś właśnie nieco spłycona ale prawidłową definicje "wściekłego
moheru"
Że nadmiernie tolerancyjni? A cóż to z "wściekłością" może mieć
wspólnego?
J-23

Data: 2010-05-10 08:02:21
Autor: zbig
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 16:54, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> moheru"

Że nadmiernie tolerancyjni? A cóż to z "wściekłością" może mieć

Nie są nadmiernie tolerancyjni tylko tchórzliwi. wydaje im się , że są
w kupie mocni a to to są tacy, w znacznej części dawni czlonkowie PZPR
co to i do kościoła i na zebranko partyjne. Takie peerelowskie bagno.
Jak trzeba było sie narazić, to  żadnego z tych "patriotów" nie było
na to stać. Dostali wolność na tacy i teraz leczą kompleksy
gardłowaniem, gdy to nie zagraża ich świętej dupie. Znam kilku, na
szczęście niewielu, tych nieustraszonych bojowników i przedstawiłem
powyżej ich wierną charakterystykę.

Data: 2010-05-10 08:14:43
Autor: Hans Kloss
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 17:02, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

 a to to są tacy, w znacznej części dawni czlonkowie PZPR
Masz na ten temat jakieś dowody czy tylko tak sobie palikocisz?

 Znam kilku, na szczęście niewielu, tych nieustraszonych bojowników i przedstawiłem
powyżej ich wierną charakterystykę.
Ja znam co najmniej kilkanaście osób będących (w odróżnieniu ode mnie)
fanami padre Rydzyka i ŻADNA  z nich nie odpowiada twojej kłamliwej
"charakterystyce".
Pokazana w zalinkowanym filmiku reakcja "moherów" na "reporterów" tusk
vaseline network nie odbiega zasadniczo od reakcji np. fanów owsika na
filmujących ich dziennikarzy RM i jest to zupełnie standardowa
reakcja ludzi którzy nie życzą sobie być filmowani.
J-23

Data: 2010-05-10 23:58:59
Autor: zbig
Pokerowa zagrywka prezesa .
On 10 Maj, 17:14, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 10 Maj, 17:02, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

>  a to to są tacy, w znacznej części dawni czlonkowie PZPR

Masz na ten temat jakieś dowody czy tylko tak sobie palikocisz?

mam dowody w postaci osobistej znajomości kilku takich typków.

> [...]

Ja znam co najmniej kilkanaście osób będących (w odróżnieniu ode mnie)
fanami padre Rydzyka i ŻADNA  z nich nie odpowiada twojej kłamliwej
Taki dowód jak i mój. Bardziej wierzę sobie.

Data: 2010-05-10 14:25:06
Autor: cyc
Pokerowa zagrywka prezesa .

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:154e772d-a692-44a4-b5bb-86ec06a2b486r34g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Przez przypadek przeczytalem tego faszystowskiego tluka, ktoremu odpowiadasz bo mam go w  filtrze i nie jemu , tylko Tobie powiem , ze  ma rzeczywiscie racje ale o tyle , ze jego umilowany furer  pokerzysta jest taki , jak polityk , czyli jak z koziej ...d...y traba .( nawet kononowicz mial swoj elektorat ! . Ten przeszedl jednak do PiS-u) .
To co zrobil wyszlo mu ....oby nie na dobre a ze narod w czesci wrazliwy na cudze nieszczescia , w czesci rydzykiem skoltunialy w czesci rozmilowany w faszyzmie jak to, to powyzej , ktorego nicka nawet wymienial nie bede aby sie nie zasmierdziec  , moze zdarzyc sie tak , ze proby zawlaszczenia narodowej tragedii i zrobienie z pogrzebow 96 politykow reklamowego , przedwyborczego bilbordu , zblizy konusa do 2 tury . Na wiecej jednak liczyc nie moze .

cyc

Pokerowa zagrywka prezesa .