Pokerowa zagrywka prezesa .

Data: 2010-05-10 09:49:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Pokerowa zagrywka prezesa .

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hs8cb2$6p3$2news.onet.pl...
Kaczynski okazal sie byc tyle falszywy ile cwany .
Znany ze swojej rusofobi i nie przebiarajacy w slowach wtedy , kiedy mowa
byla o Rosji , nagle w obliczu wyborow prezydenckich , bedac swiadomy tego
,
ze zdecydowana wiekszosc spoleczenstwa chce conajmniej poprawnych
stosunkow
z dziesiejsza Rosja , przemienil sie w spolegliwego , pelnego milosierdzia
pragnacego jak nikt inny , przyjazni z tymi , ktorych dotad pogardzal i
opluwal .
Polityka ma swoje prawa , wsrod ktorych najwyrazniej dominuje prawo do
obludy, klamstwa i falszu , taka juz jej natura ale zeby posunac sie az do
takiego stopnia  ? . To tak , jakby nagle Rydzyk zadeklarowal publicznie ,
ze staje sie uczciwym czlowiekiem ., smieszne , prawda ? .
Zmiana wizerunku jaka podjal; Kaczynski , musi przychodzic mu z wielkim
trudem bo przeciez szakala w owieczke zmienic sie nie da , tak jak oszukac
natury  i jesli to robi , musi to byc tylko gra , okresowe ,
koniunkturalne
przeistoczenie polegajace na wdzianiu obludnej maski .
Byc moze znajda sie tacy , ktorzy dadza sie na to nabrac w koncu , jak
uczy
doswiadczenie z PiS-em durniow i w Polsce nie brakuje ale wiekszosc z nas
Polakow , od pierwszej chwili "przeistoczenia " sie prezesa zdaje sobie
sprawe z tego , ze jak byl , tak dalej bedzie czlowiekiem zawistnym ,
dyktatorskim , zlosliwym i msciwym a skoro tak , to przeciez  nie zmieni ,
bo natura mu na to nie pozwoli , swojego stosunku do Rosji i do tych ,
ktorzy Polske widza inaczej niz pod jego prezydentura .
Nie dajcie sie zwiesc pozorom , pwcza skora na nim to tylko typowy dla
niego
koniunkturalizm .

cyc

  ,,wiekszosc z nas Polakow" - POlakow, cycoidalnych
  grafomanow i nieukow!

  AR

Data: 2010-05-10 10:01:18
Autor: azot
Pokerowa zagrywka prezesa .

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:20824$4be7ba81$54702a04

 ,,wiekszosc z nas Polakow" - POlakow, cycoidalnych
 grafomanow i nieukow!

 AR

No wiesz co? Jakich nieuków? Przeciez glosowali na PO, czyli odrobili zadanie. To sa pilni uczniowie.
A ze tumany?

azot

Data: 2010-05-10 10:06:51
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Pokerowa zagrywka prezesa .

"azot" <afriko@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
>  grafomanow i nieukow!
>
>  AR

No wiesz co? Jakich nieuków? Przeciez glosowali na PO, czyli odrobili

   Zarty zartami ale z ta PO to naprawde przykra sprawa, jesli pomyslec
   jak wielu ma zwolennikow nie tylko w wiezieniach i aresztach sledczych.
   PO to przeciez kompromitacja polskosci.

   AR

Data: 2010-05-10 10:21:14
Autor: u2
Pokerowa zagrywka prezesa .
W dniu 2010-05-10 10:06, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
   Zarty zartami ale z ta PO to naprawde przykra sprawa, jesli pomyslec
   jak wielu ma zwolennikow nie tylko w wiezieniach i aresztach sledczych.
   PO to przeciez kompromitacja polskosci.

Jakiej polskości. Przecież to szkopy.

Data: 2010-05-10 10:30:58
Autor: azot
Pokerowa zagrywka prezesa .

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be7c1fa$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
Jakiej polskości. Przecież to szkopy.

No co ty? Tusku to "prawie Polak". O mało co.

"Kiedyś w szkole Tusk usłyszał, że jest hitlerowcem. "Moja mama dopiero mając 11 lat uczyła się polskiego. Przez całe swoje dzieciństwo i wczesną młodość miałem dziwną sytuację: byłem z polskiej rodziny używającej gdańskiej niemczyzny. (...). Ja z tego powodu miałem pewien kompleks, bo np. dzieci na podwórku wiedziały, że u mnie w rodzinie mówi się po niemiecku; tego nie dało się ukryć w takiej społeczności jak podwórko" - wspominał na początku lat 90. Jeszcze zanim pochodzenie rodzinne stało się sprawą wagi politycznej, a nawet państwowej, Tusk przyznawał w wywiadach, że w domu nawet kolędy śpiewało się po niemiecku. "

http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/zmarla-matka-donalda-tuska,38309,1

azot

Data: 2010-05-10 10:40:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Pokerowa zagrywka prezesa .

> [...]

politycznej, a nawet państwowej, Tusk przyznawał w wywiadach, że w domu
nawet kolędy śpiewało się po niemiecku. "

  Wybory 2007 i wysokie notowania PO w badaniach opinii
  publicznej dowodza, ze Polakom mozna bezkarnie pluc w
  twarz.  To prawdziwa kompromitacja takie zachowanie
  polskich wyborcow i polskiego spoleczenstwa.  Do PiS
  mozna miec zastrzezenia za to, badz owo,  lecz jest to polska
  partia i kazdy normalny polski wyborca powinien to dostrzec
  i wyciagnac z tej obserwacji praktyczne wnioski juz 20 czerwca.

  AR

Pokerowa zagrywka prezesa .