Póki co nie będzie przeprosin niedoszłej aborcjon istki 1000

Data: 2009-11-02 23:22:24
Autor: Antenka
Póki co nie będzie przeprosin niedoszłej aborcjon istki 1000
Apelacja w sprawie Alicji Tysiąc
======================"Gość Niedzielny" wysłał wczoraj apelację do sądu - dowiedziała się
"Rzeczpospolita". Ks. Marek Gancarczyk, redaktor naczelny "GN" i
archidiecezja katowicka, wydawca gazety, odwołali się od wyroku w
sprawie wytoczonej im przez Alicję Tysiąc.

- Wyrok nakazujący nam przeprosić panią Alicję Tysiąc uważamy za
niesprawiedliwy. Sąd w uzasadnieniu nie przedstawił żadnych
przekonujących dowodów, że naszymi artykułami naruszyliśmy jej dobre
imię. Zamiast tego tendencyjnie je zinterpretował - mówi "Rz" Bogumił
Łoziński, szef działu opinii "Gościa Niedzielnego".

Alicja Tysiąc w 2000 roku chciała usunąć ciążę. Lekarze odmówili jej
aborcji - czytamy w "Rzeczpospolitej".

(interia -wiadomości)

Antenka

P.s. I słusznie, byle kto nie będzie zamykał ust katolikom, naruszał
ich  wolność i prawo do suwerennej opinii a raczej do głoszenia
prawdy, czyli przedstawiania faktów zgodnych z rzeczywistością. A jaka
ta rzeczywistość była wszyscy już dzisiaj wiedzą - żyje zdrowe
dziecko, którego nie udało się wyabortować.

Data: 2009-11-03 13:22:43
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e4c1de45-fdb7-42f7-a127-

[...]

Nie slyszalem o tym aby ktokolwiek zamykanl nam !! katolikom usta .
Dzieje sie wprost przeciwnie , to my !! katolicy czesto poslugujemy sie tego rodzaju " ewangelizacja " .
Kosciol nie ma prawa ,zadnego prawa do dzialan nakazowych , ani tymbardziej ostracystycznych i dotyczy to w takim samym stopniu katolikow , jak i niekatolikow .
Zadaniem kosciola , na co przyzwolenie a nawet zalecenie dal Chrystus jest ewangelizacja i wskazywanie drog  moralnych zgodnych z jego naukami !! a to nie znosi  przymusu , ani tymbardziej straszenia , ponizania itp. , co czesto zdarza sie ludziom kosciola .
Nie kwestionuje prawa ludzi kosciola do wyrazania swojego negatywnego stosunku do takich spraw jak sprawa A.Tysiac , jednak trzeba znac granice swoich praw i wiedziec gdzie konczy sie nauka zycia " po bozemu " a gdzie zaczynaja represje zwiazane z nieakceptowaniem czyjegos , niekoniecznie katolickiego swiatopogladu .

cyc

Data: 2009-11-03 08:35:56
Autor: Antenka
On 3 Lis, 13:22, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Cycu znowu chcesz oberwać? Za chwilę cię wybatożę...Oj będzie bolało
hihii .Sam się prosisz o to, żeby dostać dużego kopniaka

Antenka

Data: 2009-11-03 17:40:26
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d3fc41c-3fa3-493c-89c0-e2b92fdad6e7m38g2000yqd.googlegroups.com...
On 3 Lis, 13:22, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Tylko tyle masz " w temacie " do powiedzenia " .
Jakos cienko Ci idzie , widze . Podtruta kadzidlem ?
cyc

Data: 2009-11-03 09:11:50
Autor: Antenka
On 3 Lis, 17:40, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4d3fc41c-3fa3-493c-89c0-e2b92fdad6e7m38g2000yqd.googlegroups.com...
On 3 Lis, 13:22, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

> [...]

Antenka

Tylko tyle masz " w temacie " do powiedzenia " .
Jakos cienko Ci idzie , widze . Podtruta kadzidlem ?
cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ty jesteś podtruty, ale od piekielnej siarki. A co niby mam
komentować? To co wyprodukowałeś nijak nie przystaje do nauki KK - to
twoja własna, heretycka projekcja i wszystko co tu prezentujesz ma
oznaki sekciarstwa. Przebrał się belzebub w ornat i na mszę dzwoni he
he he

Antenka

Data: 2009-11-03 19:00:19
Autor: cyc

On 3 Lis, 13:22, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

> [...]

twoja własna, heretycka projekcja i wszystko co tu prezentujesz ma
oznaki sekciarstwa. Przebrał się belzebub w ornat i na mszę dzwoni he

Przekonaj mnie , ze sie myle i ze moja racja jest gowno warta ?
Poki co nadwerezylas mozg od wymyslania inwektyw zamiast zajac sie sednem sprawy .
cyc

Data: 2009-11-03 11:12:51
Autor: Antenka
On 3 Lis, 19:00, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:e787e0c3-fad8-43db-a82b-2b2e1f784fb7s31g2000yqs.googlegroups.com...
On 3 Lis, 17:40, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

> [...]

Przekonaj mnie , ze sie myle i ze moja racja jest gowno warta ?
Poki co nadwerezylas mozg od wymyslania inwektyw zamiast zajac sie sednem

Już się robi p. Cycu!

Wielokrotnie nam katolikom zamykacie usta - tacy jak ty to czynią, w
imię nowomowy, jakiejś wyimaginowanej poprawności politycznej.
Zapominasz, że oprócz tego, że ktoś jest katolikiem, to jest również
obywatelem RP i ma prawo do wypowidania się we wszystkich kwestiach
dotyczących tego, co się w tym państwie dzieje, ma prawo brać czynny
udział w życiu społecznym  i  politycznym, ba ma nawet obowiązek w nim
uczestniczyć. Ma także obowiązek  przeciwstawiać się wszelkiemu złu,
kiedy łamane jest prawo.

No i w końcu ma nazywać rzeczy po imieniu -  czyli zło nazywać złem, a
dobro dobrem, przeciwstawiać się czynom haniebnym, a tym jest na pewno
chęć zabicia własnego dziecka i wyłudzenie pieniędzy podatników, za
to, że się go nie udało zabić.

Tacy jak ty chcieliby zepchnąć katolików na powrót do katakumb.
KK nie może być obojętny na szerzące się w świecie zło - to jest jedna
z jego podstawowych misji - przeciwstawianie się złu. Poza tym - nikt
nie potępił Alicji Tysiąc, ale jej haniebny czyn. Ona sama rozpętała
medialny szum wokół własnej osoby, stając się w ten sposób personą
rozpoznawalną, czyli publiczną, dlatego też nie powinna się dziwić, że
jej akty - czyny zostały poddane ocenie przez polskie spoleczeństwo,
m.in. także przez katolików na łamach w prasy katolickiej.

Antenka

Data: 2009-11-04 14:11:14
Autor: cyc
[...]

Dalej zadnych argumentow , tylko sama propaganda .
Na poczatku aby nie bylo zadnych watpliwosci .
1.Uwazam sie za katolika
2.Generalnie jestem przeciwny aborcji choc nie podzielam fundamentalnego
podejscia do problemu .
3. Jesli to co zrobiono z A. Tysiac nie jest nagonka na nia to ja jestem
mandarynem .
Aborcja jako taka nie moze byc uwazana jako srodek antykoncepcyjny , to fakt
.. Musi jednak byc uwzgledniane prawo do niej w przypadkach szczegolnych i
nie moze byc traktowana jako zbrodnia  bo jest to takim samym absurdem jak
traktowanie w podobny sposob obcinanie wlosow u fryzjera.
Embrion jest tylko czescia zycia ,jest integralna czescia ciala matki i to
nie tylko dlatego , ze bez niej  nie jest w stanie samodzielnie przezyc ale
rowniez dlatego , ze o czlowieczenstwie decyduje cos wiecej niz tylko
posiadanie zalazkow raczek nozek i noska w stanie galaretowatym .
99% lekarzy uwaza lub uwazala , ze plod we wczesnym stadium a wiec w fazie
embrionu nie jest czlowiekiem .
Dlaczego uwazala ? No bo np. taki Piechota pisowski min, zdrowia - ginekolog
ma na swoim koncie tysiece aborcji do czasu , kiedy sie ideologicznie nie
"przebranzowil " i nie uznal , ze jednak lepiej bedzie zmienic swoje
stanowisko bo inaczej moze mu to przeszkodzic w karierze .Takich piechow
jest setki , wymadrzajacych sie w tv robiac za antyaborcyjnych propagandzistow .
Nie to jednak jest sednem sprawy , tylko proba iscie bolszewickiego podejscia do problemu
i stosowanie nakazowego schematu ksztaltowania ludzkich sumien .
Problem aborcji jest sprawa czysto ideologiczna i w swojej istocie nie ma nic wspolnego z biologia , czy szerzej rzecz ujmuja z nauka , ktora musi byc wolna od ideologicznych naciskow .
No i ta zacieklosc z potepianiu osob , ktore mysla inaczej . Napisz mi kto dal prawo klerowi a za nimi wam , fundamentalistom religijnym , do stosowania mafijnych metod nacisku na spoleczenstwo w takich sprawach jak aborcja ale nie tylko aborcja ? . Kto ? Chrystus  ? . Ja , chodzacy kiedys na religie wiem cos calkiem innego . Chrystus wykluczal przemoc jako metoda ewangwelizacji i wobec tycch , ktoprzy nie poddali sie Jego woli ! darzyl takich ludzi miloscia i wyobraz sobie wqlsnie dla tej milosci dla kazdego religia przetrawala 2000 lat , nie dlatego , ze kosciol okresami sie zeszmacal ale wlasnie dla tej Chrystusowej milosci , milosierdziu i tym wartosciom , ktore sa ponad koscielne nakazy , zakazy i rozkazy . Te ostatnie jak to zwykle bywa odnosza janczesciej odwrotny od zamierzonego skutek .

cyc

Póki co nie będzie przeprosin niedoszłej aborcjon istki 1000