Póki co nie będzie przeprosin niedoszłej aborcjonistki 1000

Data: 2009-11-04 09:20:07
Autor: cyc

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e787e0c3-fad8-43db-a82b-2b2e1f784fb7s31g2000yqs.googlegroups.com...
On 3 Lis, 17:40, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4d3fc41c-3fa3-493c-89c0-e2b92fdad6e7m38g2000yqd.googlegroups.com...
On 3 Lis, 13:22, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

> [...]

> Zadaniem kosciola , na co przyzwolenie a nawet zalecenie dal Chrystus > jest
> ewangelizacja i wskazywanie drog moralnych zgodnych z jego naukami !! a > to
> nie znosi przymusu , ani tymbardziej straszenia , ponizania itp. , co
> czesto zdarza sie ludziom kosciola .
> Nie kwestionuje prawa ludzi kosciola do wyrazania swojego negatywnego
> stosunku do takich spraw jak sprawa A.Tysiac , jednak trzeba znac > granice
> swoich praw i wiedziec gdzie konczy sie nauka zycia " po bozemu " a > gdzie
> zaczynaja represje zwiazane z nieakceptowaniem czyjegos , niekoniecznie

Cycu znowu chcesz oberwać? Za chwilę cię wybatożę...Oj będzie bolało
hihii .Sam się prosisz o to, żeby dostać dużego kopniaka

Antenka

Tylko tyle masz " w temacie " do powiedzenia " .
Jakos cienko Ci idzie , widze . Podtruta kadzidlem ?
cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ty jesteś podtruty, ale od piekielnej siarki. A co niby mam
komentować? To co wyprodukowałeś nijak nie przystaje do nauki KK - to
twoja własna, heretycka projekcja i wszystko co tu prezentujesz ma
oznaki sekciarstwa. Przebrał się belzebub w ornat i na mszę dzwoni he
he he

Antenka

Przekonaj mnie , ze sie myle i ze moja racja jest gowno warta ?
Poki co nadwerezylas mozg od wymyslania inwektyw zamiast zajac sie sednem sprawy .
cyc

Póki co nie będzie przeprosin niedoszłej aborcjonistki 1000