Pokłosie AKTA - pouczające!

Data: 2012-01-28 04:49:25
Autor: sofu
Pokłosie AKTA - pouczające!
Jedna z wypowiedzi na http://wiadomosci.onet.pl/

~Concordia: Wystąpie z młodzieżówki PO.

Na odchodne chciałem tylko powiedzieć, że partia ma "swoich ludzi" w internecie. Większość (jak nie wszystkie) pochlebnych komentarzy na jej temat to odgórnie zaplanowane akcje, wręcz obowiązek młodych działaczy. Mamy dokładne wytyczne odnośnie tego co, gdzie, kiedy i jak pisać. Wiem, bo sam brałem w tym udział. Miała być to swego rodzaju "tajemnica", żeby poparcie młodych wyglądało na spontaniczne i szczere, ale w świetle obecnych działań tego rządu już nie potrafię ani dalej być częścią tej działalności, ani milczeć na jej temat.

Sumienie mi nie pozwala.

-- -- -- -- -

Jest to wypowiedź jednego z internautów o ksywie Concordia, który deklaruje odejście z młodzieżówki PO, po podpisaniu przez Adolfa umowy ACTA.
Ciekawe ilu takich bezkrytycznie popierajacych PO i rezim Adolfa odgórnie sterowanych skurwysynów siedzi na psp!?
Można mieć swoje sympatie i antypatie, popierać jakas partie lub ją zwalczać, ale często spotykam tutaj ludzi, którzy w każdej
sytauacji nawet zdrady interesów Narodu Polskiego, jak to mam miejsce przy okazji sprawy AKTA ujadają jak wiejskie burki w obronie tego co dla kazdego zdrowo myślacego Polaka bronione być nie tylko nie powinno, ale powinno być wręcz piętnowane.
Pytanie czy to sa tylko pozyteczni dla rezimu głupcy, czy też świadomi czynownicy?

sofu

Data: 2012-01-28 08:04:27
Autor: Leprechaun
Pokłosie AKTA - pouczające!

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:jfvr87$lt5$1node2.news.atman.pl...
[...]

Na kilometr smierdzi prowokatorem z PiS. ;)

BomBel

Data: 2012-01-28 10:37:22
Autor: mkarwan
Pokłosie AKTA - pouczające!

[...]

Proszę o linki do tych wypowiedzi!

Data: 2012-01-28 14:31:01
Autor: pluton
Pokłosie AKTA - pouczające!

Pan kurwan w pismie nieuczony ? Napisali na gorze:

Jedna z wypowiedzi na http://wiadomosci.onet.pl/

Nullification

Data: 2012-01-28 10:44:30
Autor: mkarwan
Pokłosie AKTA - pouczające!

już znalazłem http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/cala-prawda-o-acta-zastepy-policjantow-beda-przecz,5007967,11206378,artykul-fotoreportaz-duzy.html

Data: 2012-01-28 11:40:34
Autor: Arnoldzik
Pokłosie AKTA - pouczające!
Dnia Sat, 28 Jan 2012 10:44:30 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Nie prościej zatrudnić do tego zastępy moherów?

Data: 2012-01-28 13:13:53
Autor: mkarwan
Pokłosie AKTA - pouczające!

Użytkownik "Arnoldzik" <razor@banzai.pl> napisał w wiadomości news:schhkcqqsznt$.1ssd21bew2rau$.dlg40tude.net...
[...]

Czemu robisz z siebie durnia?

Data: 2012-01-28 13:20:30
Autor: Arnoldzik
Pokłosie AKTA - pouczające!
Dnia Sat, 28 Jan 2012 13:13:53 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Weź się odpierdol cudaku dobrze!

Data: 2012-01-28 14:32:00
Autor: pluton
Pokłosie AKTA - pouczające!
> Nie prościej zatrudnić do tego zastępy moherów?

Czemu robisz z siebie durnia?

Zebys mial szanse zrozumiec, co on pisze.

Nullification

Pokłosie AKTA - pouczające!