Pokoj jest najwazniejszy!

Data: 2010-12-01 01:13:56
Autor: DJ MC Donald Musk
Pokoj jest najwazniejszy!
Jak wiadomo Rosja jest krajem milujacym, nade wszystko swiatowy pokoj
i te swoja milosc realizuje przez nieustajace zbrojenia i wyposazanie
swojej armii w coraz to nowoczesniejsza bron. Powinnismy brac dobry
przyklad z naszego kochanego sasiada i postepowac tak jak nasi
rosyjscy przyjaciele. Dlatego bysmy jeszcze bardziej pokazali swiatu
jak bardzo Polacy miluja pokoj i walcza o jego ustanowienie na calym
siwecie powinnismy zwrocic sie do naszych sojusznikow by wyposazyli
nasza armie w duze ilosci defensywnych rakiet i amerykanskie bazy na
naszym terytorium. Przydaloby sie takze niewielkie ilosci (400 - 500
wieloglowicowych rakiet jadrowych) broni defensywnej o niewielkim
zasiegu 4-5 tysiecy kilometrow. Ta ilosc broni defensywnej zwiekszy
stabilizacje i ugruntuje pokoj w europie srodkowo-wschodniej. Bo Pokoj
jest najwazniejszy...

Data: 2010-12-01 10:24:39
Autor: Tomek
Pokoj jest najwazniejszy!

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci
[...]

Z oficjalnej doktryny rosyjskiej:
"Bedziemy walczyc o pokój tak ofiarnie, ze nie zostanie kamien na
kamieniu..." :-)
Tomek

Data: 2010-12-01 10:51:55
Autor: jadrys
Pokoj jest najwazniejszy!
W dniu 2010-12-01 10:13, DJ MC Donald Musk pisze:
Jak wiadomo Rosja jest krajem milujacym, nade wszystko swiatowy pokoj
i te swoja milosc realizuje przez nieustajace zbrojenia i wyposazanie
swojej armii w coraz to nowoczesniejsza bron.

A ty co byś robił na ich miejscu? Terroryści otaczają ich ze wszystkich stron, i robią to w bezczelny sposób ( za nic mają wcześniejsze traktaty i porozumienia). Wyobrazasz sobie jaki kwik rozległby się nad Potomakiem gdyby kacap zaczął budować swoje bazy w Wenezueli, Meksyku czy Kanadzie?

Data: 2010-12-01 02:02:46
Autor: DJ MC Donald Musk
Pokoj jest najwazniejszy!
On 1 Gru, 10:51, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

i porozumienia). Wyobrazasz sobie jaki kwik rozległby się nad Potomakiem
gdyby kacap zaczął budować swoje bazy w Wenezueli, Meksyku czy Kanadzie?

No przeciez ja wlasnie chce bysmy robili dokladnie to samo co oni!
Chce, bysmy jak oni, walczyli o pokoj rozmieszczajac rakiety atomowe!
O co ci wiec chodzi?

Data: 2010-12-01 11:22:07
Autor: jadrys
Pokoj jest najwazniejszy!
W dniu 2010-12-01 11:02, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Jak najbardziej jestem za posiadaniem własnej atomowej broni przez każdy kraj do samoobrony.  "Wolność Tomku" w swoim kraju. ale stanowcze nie dla broni atomowej o tys.km od terytorium USA.

O pokój to sie walczy w swoim kraju, więc nie odmawiaj kacapowi prawa do samoobrony przed zachodnim imperializmem.

Data: 2010-12-01 02:49:51
Autor: DJ MC Donald Musk
Pokoj jest najwazniejszy!
On 1 Gru, 11:22, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> No przeciez ja wlasnie chce bysmy robili dokladnie to samo co oni!
> Chce, bysmy jak oni, walczyli o pokoj rozmieszczajac rakiety atomowe!
> O co ci wiec chodzi?

Jak najbardziej jestem za posiadaniem w asnej atomowej broni przez ka dy
kraj do samoobrony.  "Wolno Tomku" w swoim kraju. ale stanowcze nie
dla broni atomowej o tys.km od terytorium USA.

O pok j to sie walczy w swoim kraju, wi c nie odmawiaj kacapowi prawa do
samoobrony przed zachodnim imperializmem.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

To znaczy, ze jak w trakcie kryzysu kubanskiego ruski wysylali rakiety
i doradcow na Kube to bylo zle czy dobrze?

Data: 2010-12-01 12:08:07
Autor: jadrys
Pokoj jest najwazniejszy!
W dniu 2010-12-01 11:49, DJ MC Donald Musk pisze:

[...]

Była to odpowiedź na jankeskie rozmieszczenie rakiet w Turcji. Przyjmij do wiadomości że te rakiety z terytorium Turcji były skierowane również na cele w naszym kraju - Polsce!

Data: 2010-12-01 12:21:34
Autor: D. J. MC Donald Musk
Pokoj jest najwazniejszy!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:id5b0k$mkl$1news.onet.pl...
[...]

Czyli adekwatnie teraz powinnismy zainstalowac nasze rakiety (nasze natowskie rakiety) przy granicy obw, kaliningradzkiego!
No wreszcie sie zgadzamy!

Data: 2010-12-01 15:31:14
Autor: jadrys
Pokoj jest najwazniejszy!
W dniu 2010-12-01 12:21, D. J. MC Donald Musk pisze:
[...]

Oczywiście, ale nie pod sztandarem USA maja być te rakiety. I ich przeznaczeniem nie ma być ochrona terytorium USA.

Data: 2010-12-01 11:17:16
Autor: Tomek
Pokoj jest najwazniejszy!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:id560q$4h6$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Już po tym, jak Amerykanie wycofali się z projektu tarczy antyrakietowej i po finale rozmów Waszyngton-Moskwa o układzie rozbrojeniowym, Rosja umieściła w obwodzie kaliningradzkim głowice nuklearne - donosi "Dziennik".
To ich otaczają, czy się wycofują?
Tomek

Data: 2010-12-01 11:29:36
Autor: jadrys
Pokoj jest najwazniejszy!
W dniu 2010-12-01 11:17, Tomek pisze:
[...]

To jest ich własne terytorium. A na takim moga robić co chcą. Nie dowierzają tym  zdradzieckim imperialistom z "zachodu" i maja rację. Mają przykład z Polski w 39 roku, który to był pierwszym przykładem na to że podpisane umowy oni maja gdzieś.

Data: 2010-12-01 11:48:28
Autor: Tomek
Pokoj jest najwazniejszy!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:id58ih$ef1$1news.onet.pl...
[...]

A tego to już nie rozumiem - przecież Rosjanie dotrzymali umowy z Hitlerem. Kto miał przykład i o jakie umowy chodzi?
Tomek

Data: 2010-12-01 12:07:05
Autor: D. J. MC Donald Musk
Pokoj jest najwazniejszy!

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4cf62826$0$27039$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A tu Jadrys ma racje. Pewnie mu chodzi o pakt o nieagresji miedzy polska a zsrr z 1932 r. (majacy moc do 1945 roku) zlamany przez sovieta w 1939. Bo przeciez nie o anglie czy francje, ktore do wojny przystapily 3 wrzesnia po wygasniecciu ultimatum. No juz na pewno nie o USA z ktorymi nie mielismy zadnych wojskowych zobowiazan, i ktore 1 wrzesnia posiadaly na wyposazeniu swojej armii okolo 200 prymitywnych czolgow (4x mniej niz Polska)

Data: 2010-12-01 12:18:46
Autor: jadrys
Pokoj jest najwazniejszy!
W dniu 2010-12-01 11:48, Tomek pisze:
[...]

Tak, Ty faktycznie zdajesz się nie rozumieć o czym rozmawiamy. A rozmaimy o wywiązywaniu się z umów przez kraje "zachodnie". Polska miała umowę o wzajemnej pomocy z Francją i GB? - miała, została zrealizowana? - nie.. W trakcie porozumienia Świata o połączeniu Niemiec był punkt o nierozszerzaniu NATO na kraje wschodnie? - czy został dotrzymany - nie nie został.. A porozumienia "START1" i "START2"? nie zostały złamane przez jankesów - zostały. Brakłoby mi czasu do wieczora żeby opisać wszystkie złamania umów przez "zachód", a Ty mi tu wyjeżdżasz z jakimś Hitlerem..

Data: 2010-12-01 16:21:56
Autor: cirrus
Pokoj jest najwazniejszy!
[...]

Nie mają- ściśle przestrzegali pakt Ribentrop- Mołotow.

--
stevep

Data: 2010-12-01 11:37:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Pokoj jest najwazniejszy!

[...]

Wystarczyło, że próbował na Kubie i mało nie skończyło się III Wojną Światową.

Data: 2010-12-01 11:57:30
Autor: jadrys
Pokoj jest najwazniejszy!

[...]

No właśnie. Typowe myślenie imperialistycznych kapitalistĂłw, - "co złego to nie my". A wiesz jak nazwał ten morderca Bejrudzkich i Libijskich dzieci Reagan przywĂłdcę Libii Kadafiego mordując mu syna - ni mniej ni więcej tylko "wściekłym psem".. A "Układ  Warszawski" stworzony do obrony przeciw takim gnojom jak on - "Imperium Zła"...

Data: 2010-12-02 05:19:57
Autor: K.S.
zaczadzenie

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:id59q0$imr$2news.onet.pl...

[...]

No właśnie. Typowe myślenie imperialistycznych kapitalistów, - "co złego to nie my". A wiesz jak nazwał ten morderca Bejrudzkich i Libijskich dzieci Reagan przywódcę Libii Kadafiego mordując mu syna - ni mniej ni więcej tylko "wściekłym psem".. A "Układ  Warszawski" stworzony do obrony przeciw takim gnojom jak on - "Imperium Zła"...
Jadrys

Typowe zaczadzenie antyamerykanizmem i filosowietyzmem.
Nie może darować Reaganowi że obalił w końcu Imperium Zła - i to bez wojny.
Co prawda Hitler ma pod tym względem chyba większą zasługę - gdyby nie zaatakował  22 Czerwca 1941, to Sowiety runęłyby na Europę 2 tygodnie później - i Republiki Sowieckie rozciągałyby się aż do Portugalii.

Data: 2010-12-01 15:55:11
Autor: u2
Pokoj jest najwazniejszy!
[...]

A mogą być i ruskie, byle tylko płacili za nie. :)

Pokoj jest najwazniejszy!