Pokój na poddaszu gotowy pod malowanie

Data: 2011-07-24 20:34:05
Autor: boukun
Pokój na poddaszu gotowy pod malowanie
z cyklu na ¯ydów nie robiê...

http://www.youtube.com/watch?v=SygmBFgSSFM

boukun

Data: 2011-07-24 20:37:53
Autor: jadrys
Pokój na poddaszu gotowy pod malowani e
W dniu 2011-07-24 20:34, boukun pisze:
z cyklu na Żydów nie robię...

http://www.youtube.com/watch?v=SygmBFgSSFM

boukun

A jaką można mieć pewność czy nie remontujesz domu właśnie żydowi?

Data: 2011-07-24 20:46:12
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j0hop4$i0j$1news.onet.pl...
[...]

Ano taką, że od wielu lat już użtkownicy tej grupy znają mój dom.
Miałem już dwa lata temu to zrobić, a tak wyglądało poddasze dwa lata temu i do niedawna
http://boukun.wrzuta.pl/katalog/9fof8QbZi8v/poddasze

Widok z poddasza dziÅ› http://boukun.wrzuta.pl/obraz/5ssDPCCkz1l/moje_sasiedztwo
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/9A3G54dNS11/moje_sasiedztwo
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/afO2tEBGVgr/moje_sasiedztwo

a wczoraj

http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/33/other/std/933d84f428.jpeg
http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/36/other/std/4ce0990a78.jpeg

Nowe elewacje, nowe schody, nowe ogrodzenia, często nowi właściciele i kapitalny
remont, jak np. trzecie zdjÄ™cie z dziÅ› a  drugie z wczoraj. Ten domek
wolnostojący po prawej po kapitalnym remoncie, nowe ogrodzenie, drugi garaż pod
tarasem i druga brama i wyjazd. Ten pierwszy po lewej (i drugi też)np. nowe
elewacje, nowe opaski, kostki, ogrody itp.
Dwa pierwsze zdjęcia to nowe schody, nowy ogród itd. u sąsiada naprzeciwko...

boukun

Data: 2011-07-24 21:01:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-24 20:46, boukun pisze:

[...]

Widziałem, oczywiście oglądałem te zdjęcia, ale to o niczym nie świadczy - od lat możesz być ogrodnikiem i tzw. złotą rączką do wszystkiego w żydowskiej posiadłości. Jasna że tego nie twierdzę, pokazuję tylko że może istnieć taka możliwość.

Data: 2011-07-24 21:06:12
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j0hq5h$ngi$2news.onet.pl...
[...]

Nie sądzę, żeby jakikolwiek Żyd kochał tak piękno i precyzję jak ja. Kiedyś moja mama opowiadała, że jak jej mama a moja babcia szła piechotą do centrum Brodów, to po drodze zachciało jej się sikać i trafiła na żydowskie podwórze i pyta się Żyda, gdzie tu jest toaleta? A Żyd na to odpowiedział, toaleta, a kto to, żyd czy katolik?

boukun

Pokój na poddaszu gotowy pod malowanie